רכילות בקטנה: טיילור בדרך לצבא ולי בירן בסדרה חדשה. צילומים: ענת מוסברג, אינסטגרם

רכילות בקטנה: טיילור בדרך לצבא ולי בירן בסדרה חדשה

השבוע ב"רכילות בקטנה": הפציעה של מרגי, עומר חזן מופתע, אריאנה גרנדה יוצאת נגד קארדי בי וגם: מה קורה בין יעל שלביה לבין האקסית של בן הזוג החדש שלה?

אם הייתם עסוקים בהכנות ליום האהבה, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

האוהבים הצעירים

כפי שנודע לפני כמה חודשים, הדוגמנים, יעל שלביה וברק שמיר, יחד ועכשיו באופן רשמי. אך בזמן האחרון מתעוררות עוד ועוד שערוריות מסביב לזוג ולאקסית של שמיר. כידוע, שלביה הינה הפרזנטורית של מותג הבגדים "רנואר", ומי שהצטרפה אלייה לתיאלנד לצילום פרסומת היא לא אחרת מאשר האקסית של בן זוגה הנוכחי – נועה קירל. שלביה העלתה בפוסט את קליפ הפרסומת ותייגה את כל הפרזנטורים של מותג האופנה מלבד קירל. בנוסף, ביום האהבה קנה שמיר לבת זוגתו, את אותה המתנה שהביא לקירל בוולנטיין הקודם. אאוץ'?

נובחת הצלחה

מלבד היותה זמרת וכוכבת רשת, אנג'ל ברנס עשתה השבוע משהו שלא עשתה מעולם - דיבוב. ברנס הגיעה לדובב את הכלבה הפקינזית פג, בסדרה חדשה שתעלה בערוץ דיסני בשם "רחוב 101 דלמטיים". זה הדיבוב הראשון של הכוכבת אי פעם, והוא בהחלט ננבח בהצלחה, למרות זאת היא עדיין לא שוקלת להחליף קריירה ומעדיפה להישאר בקדמת הבמה.

© באדיבות יחסי ציבור

אריאנה והגראמי

אחד הדברים המעניינים ביותר שקרו בטקס פרסי הגראמי, הוא דווקא אריאנה גרנדה - שלא נכחה באירוע. גרנדה הייתה אמורה להופיע בטקס, אך החליטה לבטל מכיוון שלא אפשרו לה להופיע עם השירים שהיא בוחרת. אך הזמרת עקבה אחרי התפתחות הטקס, בעקבות מועמדותו של האקס, מאק מילר ז"ל, באלבום השנה. מי שבסוף זכתה הייתה קארדי בי, דבר שעיצבן מאוד את גרנדה, שצייצה שלל קללות. אך הזמרת הבינה את גודל הטעות, מחקה את הציוצים והסבירה שהכעס הוא לא על קארדי, אלא על ההפקה - שהטיסה את ההורים של מאק לטקס, כדי שהם יראו בלייב את ההפסד של בנם. את האמת, אכזרי במיוחד.

סלבס בצה"ל

ממש בבוקר של הגיוס ואחרי כבר הכין תיק לטירונות, עדן מאירי דחה בפתאומיות את הגיוס שלו לצה"ל עד לחודש יולי. הסיבה לדחייה היא ככל הנראה הקריירה של עדן שנמצאת בעלייה בתקופה האחרונה. אולי כדאי שייקח מספר טיפים מעומר חזן שכיכב במדורי הרכילות אחרי הגיוס לצה"ל. אך הם לא הסלבס היחידים שבאו באינטראקציה עם הצבא השבוע, טיילור מלכוב התייצבה השבוע בלשכת הגיוס בכדי לעשות צו ראשון - השלב הראשון בגיוס לצה"ל וזאת ללא ליווי של בן הזוג, בן זיני ששוהה בבית "האח".

© אתר מתגייסים

הטירוף ממשיך

טירוף "הכלה מאיסטנבול" ממשיך. מכירת הכרטיסים למופע של הכוכבים הראשיים בארץ הסתיימה כשעות ספורות עם פתיחת המכירה, ומעריצים רבים לא הספיקו לקנות כרטיסים למופע. אם התאכזבתם לשמוע זאת, אז הידיעה הבאה היא בשבילכם. כוכבי הכלה מאינסטבול יקיימו עוד מופע בארץ הקודש שיתקיים ב-7 באפריל בהיכל מנורה מבטחים. גם אנחנו מתרגשים!

 

המסוורת׳ החדשה

לא מזמן כל העולם נעצר בשנייה, כשגילנו שהזמרת מיילי סיירוס והשחקן ליאם המסוורת׳, נשבעו זה לזו אמונים בחתונה סודית! השבוע הכוכבת החליטה לקחת את הנישואין צעד אחד קדימה. סיירוס, או שכבר לא, החליטה לשנות את שם המשפחה שלה להמסוורת׳ ומעכשיו היא תיקרא מיילי, ריי המסוורת׳. לגמרי מרגש!

© צילום: gettyimges.ILDia Dipasupil

קסם של זוג

השבוע, השחקנית האהובה, גילי איצקוביץ׳, חשפה את הזוגיות החדשה שהיא מנהלת עם עמית ערן, בפוסט שהעלתה לאינסטגרם. האקס, דין גרבר, הספיק להעלות מאז שני סטוריז לחשבון האינסטגרם שלו, וציין שהוא וגילי נפרדו ושאין לו כרגע חברה.

איפה הפופקורן?

השבוע התקיים אירוע ההקרנה של הסרט "אליטה: מלאך הקרב", ב"יס פלאנט" ראשון לציון. הסרט עוסק בסיפורה של אליטה, בת אדם שהיא גם מכונה, שהתגלתה על ידי מדען אשר מנסה להציל את העולם. בין הראשונים לראות את הסרט בארץ היו כוכב הרשת קווין רובין וכוכבי "הבנים והבנות" משלל העונות.

© נגה קליין

השוטר הטוב

אחרי שלל סדרות נוער בכיכובו, לי בירן קטף השבוע תפקיד טלוויזיוני נוסף בכיכובו. הפעם מדובר בדרמת איכות למבוגרים שתשודר ב-yes ותיקרא "חיה". בירן, שהסתפר השבוע במיוחד לתפקיד, עתיד לגלם את שלומי - שוטר חדש ביחידה משטרתית. הצילומים צפויים להתחיל בקרוב והסדרה תעלה בהמשך השנה על המסך. זוהי לא הפעם הראשונה של בירן בסדרה למבוגרים, כזכור כיכב בעבר בשתי עונות של "ילדי ראש הממשלה" ובעונה השנייה של "פצועים בראש".

© ענת מוסברג

יש אהבה באוויר

הטופמודל, קנדל ג׳נר, ושחקן הכדורסל, בן סימונס, רשמית יחד! לאחר שכבר היו במערכת יחסים במתכונת של און-אוף, ולא היו זוג רשמית, ג'נר אישרה כי כיום הם ביחד באופן רשמי. הדוגמנית התארחה בתוכנית של אלן דג'נרס, ״The Ellen Show", דיברה הזוגיות החדשה ואישרה את כל הפרטים. מזל טוב!

© gettyimages

פצוע אך לא מוותר

לפני כשנה, העולם הכיר לראשונה בזמר יהונתן מרגי ב"כוכב הבא לאירוויזיון". הוא זכה במקום השני, נטע הביאה את האירוויזיון לישראל, אבל מרגי הוכיח שגם מקום שני יכול להגיע רחוק. השבוע בגמר "הכוכב", הוא הגיע על תקן זמר אורח עם הלהיט "הזוג הזה". בחזרות, הזמר נפצע, אך כל זה לא מנע ממנו לעלות על הבמה ולתת שואו אדיר!

מתחזקות

לאחר שקטפה תפקיד נחשק בברודווי, שירי מימון ממשיכה בקו המשחק עם תפקיד חדש. הזמרת המצליחה תככב בפעם הראשונה בסרט קולנוע, בוא תשחק אישה שחוזרת בתשובה. שם הסרט הוא "מחילה", של זוג היוצרים המצליח חנן סביון וגיא אמיר (עספור, מכתוב). מי שעוד תככב לצידה של שירי היא ליאנה עיון.

© אינסטגרם

קארדי בי פורשת

כידוע, קארדי בי נאלצה לפני כיומיים למחוק את משתמש האינסטגרם שלה. לאחר שזכתה בפרס על אלבום הראפ שלה, היא ספגה מהגולשים התנכלויות ועלבונות שטענו כי הזכייה אינה מגיעה לה. לאחר יומיים שבהם הראפרית הבינלאומית פרשה מהרשת החברתית, קארדי החזירה את האינסטגרם, והביאה עמה בשורה משמחת על שיר חדש עם ברונו מארס שיצא היום (ו') בחצות.

© צילום: GettyImages

הפתעה מכל הלב

השחקנית וכוכבת הנוער, קים אור אזולאי, הגיעה אתמול (ה') למספרה, לארגונים אחרונים לקראת יום צילום לפרויקט חדש בכיכובה. למרבה הפתעתה, מי שחיכה לה שם והפתיע אותה, הוא לא אחר מאשר בן זוגה הדוגמן - אלמוג ריף. ריף הגיע לארץ היישר מצילומים בחו״ל, והצליח להפתיע את הכוכבת עם זר פרחים ומתנה שווה במיוחד ליום האהבה שנחגג אתמול. גם פרוגה דורשת מתנה!

© שוקה כהן

בפעם האחרונה

רגע לפני שעלה על מדים, עומר חזן אמר ביי לאזרחות וחגג בשבת בצהריים מסיבת גיוס עם בת הזוג והחברים הטובים. בין האורחים היו: קים אור אזולאי, נועה קירל, מרגי ועדן מאירי. מי שעוד נכח באירוע הוא לא אחר מברק שמיר, שנתקל באקסית ובבן זוגה הנוכחי, שגם עתיד לשרת יחד איתו באותו הבסיס (במרחק די קרוב) החל מהחודש הבא.

משבר בגראמי

זוג ההורים, טראוויס סקוט וקיילי ג׳נר, צעדו יחד בשטיח האדום לטקס פרסי הגראמי. אך לא הכל נוצץ בממלכת הקרדשיאנס, ומן התמונות בטקס, ניתן היה לראות כי השניים רבו בדרך. המשפחה הזו לא מפסיקה ליצור דרמות חדשות אך אנחנו מקווים שעכשיו הכל בסדר!

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL
 

פרפקט

דוקו הריאלטי החדש של הוט יוצא לדרך. "פרפקט 10" תעסוק בעשר בנות שהולכות להיות הדבר הבא בעולם האופנה והבידור. בין מתמודדות התכנית ניתן לראות את גל גברעם, שהולכת להשתתף יחד עם שאר הבנות בקמפיינים ופרוייקטים מעניינים במיוחד! מצפים לזה...

איחוד מרגש

הסרט "דמדומים" יצא לאור לפני יותר מעשור, והוא זכה להצלחה ולמעריצים רבים שעד היום מאוהבים בסרט הערפדים המוצלח.עד כה, חשבנו שהסרט כבר מאחורי השחקנים, ומבחינתם הוא היסטוריה. אך השבוע, שני שחקני דמדומים התאחדו בפגישה מרגשת במיוחד, כאשר קריסטן סטיואטר הגיעה לחגיגות יום ההולדת של טיילור לאוטנר. אוהדי "דמדומים" שמחו במיוחד, וכן התוודו אפילו על דמעות התרגשות. מי יודע, אולי הם עוד יעשו פגישת מחזור עם כל צוות השחקנים.

המתנה האולטימטיבית ליום האהבה

קייטי פרי ואורלנדו בלום הם פשוט הדבר האמיתי! לא משנה כמה פרידות הם עברו במהלך שלושת שנות הזוגיות שלהם, השניים תמיד חזרו לקאמבק. כעת, אורלנדו מעלה הילוך ומציע לבת זוגו, קייטי, להתחתן איתו. אם כל זה לא מספיק מרגש, הצעת הנישואין הייתה יום לאחר הולנטיין די!

ולא רק פרי, גם אור אדי, חצי מהצמד "קייט ואור", קיבלה מבן זוגה, אורי עמר, את המתנה הכי שווה לוולנטיינ'ס דיי. אתם מצליחים לנחש מה היא? כן כן, הזמרת עם הקול המרגש קיבלה הצעת נישואין מרגשת. כל המשפחה והחברים של הזוג נכחו במקום והצליחו להפתיע ולרגש את אור עם שלל מתנות, ברכות וכמובן, מלא אוכל טעים! אם הפעם אור לא תהיה הזמרת שמכניסה זוגות אל חופתם, אלא תהיה היא בעצמה מתחת לחופה אז מי יהיה הזמר/ת שילווה את הזוג המאושר אל החופה?

 

 

תגובות