רכילות בקטנה: מרגי ועומר חזן מוותרים ומשתנים. צילום: ניר סולומון

רכילות בקטנה: מרגי ועומר חזן מוותרים ומשתנים

השבוע ב"רכילות בקטנה": הפריצה של נטע אלחמיסטר, הדרמה המשפחתית של הקרדשיאנס, התפקיד החדש של שפיטה וגם: איזו כוכבת חשפה דכאונות?

אם הייתם עסוקים בלהצביע לקראש של פרוגה, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

כובשת עולמות

השבוע הגיעה נטע אלחימיסטר לסט הצילומים לרשת משקפי השמש והראייה, "אירוקה", וסיפרה כי נחתה היישר ממיאמי שם הצטלמה בתפקיד הראשי לקליפ - שיא ראשון מסוגו לדוגמנית ישראלית. עוד סיפרה: "לאחר שפסלו אופציות של מאות בחורות מהעולם לקליפ, פתאום הסוכן הודיע: "יש לי מישהי" ומאלומה השיב: "גם לי" מסתבר ששניהם חשבו על "נטע מישראל" ביחד וזה היה בינגו עבורם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

הנבואה של ריהאנה

תשכחו מההורוסקופ שלכם, כי מצאנו את הדבר האמיתי שינבא לכם את היום! האתגר הוא פשוט, תגגלו את יום ההולדת שלכם ו'ריהאנה' ותראו לאיזה אאוטפיט שלה תגיעו. עד עתה, יש כבר מעל ל-2000 תגובות לאתגר. אז תאתגרו את עצמכם וגלו באיזה מצב רוח אתם על פי האאוטפיט של ריהאנה.

© gettyimages.il/Mike Coppola

דמי חוזרת לגמילה

שנה וחצי לאחר שיצאה ממנו, דמי לובאטו חזרה למכון גמילה - כך דווח השבוע. לובאטו סיפרה כי היא חזרה לגמילה לאחר שנתקלה בבריונות כלפיה בטוויטר. כזכור, באוגוסט האחרון אושפזה לובאטו בבית החולים, כתוצאה ממנת יתר. שבועיים לאחר מכן היא נכנסה למכון גמילה, ועברה את התהליך, והשבוע כפי שנאמר, היא חזרה אליו. מאחלים לה רפואה שלמה!

© אינסטגרם

הכלה מתל אביב

הסדרה הטורקית, "הכלה מאיסטנבול", שכבשה את לבבותיהם של המוני ישראלים הולכת לכבוש יעד נוסף, ולקבל עיבוד ישראלי כחול לבן. אחרי הגעתו של כוכב הסדרה לארץ, ולפני הופעתם של שני השחקנים הראשיים בסדרה, רכשה חברת "דורי מדיה דרסט" את הזכויות להפיק עיבוד ישראלי. שמה הזמני הוא "הכלה מתל אביב", וכבר עלו לא מעט כוונות מההפקה על השחקנים שישתתפו בה, כמו נינט. מחכים לראות את התוצאה...

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Liel Eli • ליאל אלי 🎥🤸🏽‍♂️ (@liel_eli) on

שוב שמועות?

אחרי שרצו המון שמועות על זוגיות של הזמר עם כל מיני בחורות כאלה ואחרות, סוף סוף זה כבר לא שמועות. לא עדן פינס, דניאל גרינברג או יעל שלביה, אלא שיראל טולדנו, תלמידת י"ב ושכנתו של אדם. הם החלו בשבועות האחרונים במערכת יחסים, ואחת מן ההוכחות לכך היא התייצבותה של טולדנו באחת מהופעותיו של הזמר בשורה הראשונה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sheerelle Toledano (@sheerelletoledano) on

הזמר שעורר סערה

שבט האחיות קרדשיאן-ג'נר כיכבו בקמפיין בלתי נשכח של "קלווין קליין", אך כעת, מצטרפים לצוות הפרזנטורים של המותג שני כוכבים לוהטים לא פחות. אתם מצליחים לנחש מיהם הדוגמנים החדשים? כן כן, שון מנדס ונואה סנטיאנו! אפשר להבין שהליהוק בהחלט מוצלח, כי התמונות של מנדס לבוש בתחתונים בלבד, עוררו סערה ושברו את הרשת. רק נזכיר שזמר קנדי אחר שפרץ ביוטיוב, ג'סטין ביבר, שימש גם הוא כפרזנטור של החברה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

15 דקות תהילה?

שבוע אופנת הכלות הגיע לסיומו, ומי שהתהלכה על מסלול הדוגמנות ביום שלישי היא לא אחרת משפיטה. רק בשבוע שעבר היא הגיעה למקום השלישי בגמר "הכוכב הבא לאירווזיון", וכבר הספיקה לככב בכל הכותרות. תצוגת האופנה הייתה של המעצבת ים אגודייב, שעיצבה בעבר לוקים היסטריים לזמרות גדולות ואחרות. אם שפיטה לא זכתה במקום הראשון כדי לייצג אותנו באירוויזיון, לפחות היא מייצגת אותנו בגאווה ענקית על המסלול.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHEFITA (@the_real_shefita) on

דרמה במשפחה

התבשרנו השבוע בבשורה מכאיבה לאחת המשפחות האהובות עלינו ביותר בתעשייה. קלואי קרדשיאן וטרסיטן תומפסון נפרדו בשל בגידתו של טריסטן בקלואי. ואם הבגידה המזעזעת (שכזכור אינו מעשה הבגידה הראשון של הכדורסלן בכוכבת) הזו אינה מספיקה לכם, אז המעשה הנבזי הזה קרה עם לא אחרת מג'ורדן וודס, חברתה הטובה ביותר של קיילי ג'נר (שוקינג!), שכתגובה העיפה את ג'ורדן מדירתן המשותפת. מה יהיה עם התינוקת אתם שואלים? אז אמנם הזוג פירק את החבילה לצמיתות, אך קלואי תאפשר לטריסטן לבקר את ביתו הקטנה.

© איסנטגרם

סלבריטוק

תכנית טוק-שואו חדשה עומדת להגיע את היוטיוב. אלדר חממי ("הדובים", המנחה של דודו פארוק) יצר תוכנית אירוח חדשה - "סלבריטוק", במסגרתה כל השאלות של התוכנית מגיעות מהגולשים בבית כאשר בסיום כל תוכנית יהיה גם ביצוע מוזיקלי. השבוע הצטלמו התוכניות המיוחדות במכללה למינהל בראשון לציון, ובהם התארחו: שגיא ברייטנר, רועי סנדלר, נופר סלמאן, בן קיסר, האחיות כרקוקלי ונוספים.

 

תקופה קשה

כוכבת "ריברדייל", לילי ריינהרט, חשפה השבוע בסטורי פרט אישי וכואב: "אני בת 22, יש לי חרדות ודכאונות והיום התחלתי את הטיפול עוד הפעם". אנחנו מאחלים לכוכבת החלמה מהירה ומזכירים גם לכם שבמידה ואתם מתמודדים עם חרדה, דכאון או כל קושי נפשי אחר - אתם לא לבד ותמיד מוזמנים לפנות לאדם קרוב.

© צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff

ביקור איטלקי

אושיית האופנה והבלוגרית האיטלקית, קיארה פראני, צפוייה לנחות בארץ הקודש! בסטורי בו פרסמה את רשימת היעדים שהיא עתידה להגיע אליהם כתבה: "תל אביב (בתקווה)" מה שמסתמן כביקור שלה בארץ בזמן הקרוב. קיארה נחשבת לבלוגרית האופנה המפורסמת בעולם, בעלת הבלוג "The Blonde Salad" ומחזיקה חשבון אינסטגרם בעל למעלה מ-15 מליון עוקבים.

© אינטגרם

בוי!

הפאשניסטה ומגישת הטלוויזיה, מור סילבר, מבלה בימים אלו בחופשה משפחתית בתאילנד עם בנה שון ובעלה ואדים. במהלך החופשה החליטה לחשוף לעוקבים שלה באינסטגרם כי בהריון הנוכחי, עליו בישרה לפני מספר חודשים, היא מצפה שוב לבן. בשעה טובה!

© אינסטגרם

לא שותקת

עד כמה תמונה תמימה של ילדה בת חמש יכולה לעורר סערה? כנראה שלא מעט, אם תשאלו את קים קרדשיאן. אחרי הבלגן שנוצר בעקבות ההחלקה שעשתה נורת' ווסט, ביתם של קים וקניה, הפעם זוהי תמונה בה מצולמת נורת', בת החמש, מחובקת עם ילד אחר. האינטרנט געש סביב השאלה - האם לנורת' יש חבר בגיל כל כך צעיר? אך הפעם, לעומת פעמים קודמות, קים לא נשארה חייבת ובטקס פרסי הביוטי בהוליווד הצהירה באופן רשמי כי לנורת' אין חבר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Caiden Mills (@caiden817) on

הכבשה מיקה

השחקנית מיקה צור, שזכתה לאחרונה בתואר "פריצת השנה במשחק" בטקס נבחרי השנה של פרוגי, ממשיכה לכבוש את הבמה. בין כל הקאברים שלה ברשתות החברתיות, שירות בלהקה צבאית ואף ניסיון עבר ב"כוכב הבא לאירוויזיון", צור צפויה להתארח במופע "הכבש הששה עשר" של לי ואליאנה בהופעה שתתקיים ביום הבחירות.

© צילום מסך מיוטיוב

שוברת שיא

השבוע צברה הזמרת, אריאנה גרנדה, שיא מוזיקלי חדש. מגזין המוזיקה הנחשב "בילבורד", האחראי על מצעדי ההשמעות בארה"ב, מדווח כי האלבום שלה "Thank U, Next" הושמע יותר מ-307 מליון פעמים בשבוע הפתיחה שלו. מה שממקם אותו במקום הראשון בקטגוריה ועוקף את האלבום "÷" של אד שירן בו גם השיר "Shape of you" שהושמע 126 מליון פעמים. כבוד לארי!

© יוטיוב

סיפור סינדרלה

מי שצופה בהדיקות ב-״אח הגדול״, יכל לראות את הבטן ההריונית של המגישה לירון ויצמן. השבוע, לאחר שידור התכנית, הגיעה לירון לבית החולים. ויצמן, שהפגינה קור רוח ומקצועיות רבה, הולידה לעולם בת שנייה. עלו המון שאלות על מי הולכת להחליפה בזמן שנותר באח הגדול, אך כרגע נראה שגיא זוארץ ינחה לבדו את מספר הפרקים הבודדים הנוספים שנותרו לעונת ה-VIP.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

סוגרת מעגל 

גל גדות סגרה מעגל השבוע עם זאק סניידר, הבמאי והמפיק של וונדר וומן. סניידר העלה את התמונה אותה צילם ביום הראשון בו פגש את גדות, כחלק מהליהוקים של וונדר וומן, וכתב ״כשצילמתי את זה היא לא ידעה את זה שכבר אז בחרתי את וונדר וומן שלי״. גל העלתה את התמונה הזו ורשמה ״הוא האמין שיכולתי להיות גיבורת על ואז הפכתי לוונדר וומן״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

התמסחרו

קים קרדשיאן, קלואי קרדשיאן, וקיילי ג׳נר עלו לכותרות השבוע עקב הבגידה המפורסמת של טריסטן בן זוגה של קלואי עם חברתה הטובה ביותר של קיילי ג׳ורדן וודס. אבל זה לא הכל, בנוסף לכך בנות המשפחה עשו משהו מעניין ומסחרי במיוחד. לפי דיווחים הן רשמו את הילדים והילדות שלהן כסמל מסחרי - משמעות הדבר היא שמעכשיו הילדים הקטנטנים הללו משמשים כעסק לכל דבר. לפי הדיווחים, חלק ממה שכוללים המסמכים הן צעצועים, בגדים, ומוצרי טיפוח. 

© צילום מסך מהאינסטגרם 

מסתבך 

מרגי התגייס השבוע לצה״ל, וכבר הספיק להסתבך איתו. למי שלא זוכר בתקופה האחרונה הטירון מסתובב עם שיער צבוע בצבע בלונד. כידוע, כחלק מפקודות הדיגום של צה״ל, לחייל אסור לצבוע את שערו במהלך שירותי הצבאי. כך שמרגי הגיע למחנה שמונים (התחנה הראשונה בדרך ללהקה צבאית) ואז יום למחרת שוחרר הביתה לצבוע את שערו חזרה לצבע חום.

© צילום מסך מאיסטגרם peddymergui

יצא לאפטר (שייב)

לא רק מרגי נאלץ לוותר על הלוק שלו, גם הטוראי עומר חזן שהתגייס בשבוע שעבר. חזן, שהשבוע התחיל את הטירונות באופן רשמי, נאלץ לוותר על הזיפים איתם התגייס ונשלח להתגלח. ככה או ככה, אתה עדיין הקראש שלנו!

© אינסטגרם

מחזירים את הטבעות

בראיון למגזין "People", אישרה השבוע ליידי גאגא כי היא וארוסה, הסוכן כריסטיאן סירנו, ביטלו את האירוסים. השניים היו ביחד שנתיים, והשבוע החליטו להפריד כוחות; "זה פשוט לא עבד ביניהם, מערכות יחסים מסתיימות לפעמים" מסר מקור מקורב אל השניים.

שוב רווקה
שוב רווקה © צילום: GettyImages

ילדה כוכבת

הדוגמנית ובת הזוג של ברק שמיר, יעל שלביה, בת ה-17, הצטלמה לקמפיין ראשון של מותג הטיפוח ההוליוודי GLAM GLOW בישראל. המסכה בה השתמשה שלביה בצילומים, תושק בשבועיים הקרובים בארץ. הקמפיין הינו גם הקמפיין העולמי של המותג, בלוס אנג'לס. גאווה ישראלית!

© שוקה כהן

חוויה של פעם בחיים

כחלק מחגיגות ה-50 של ג'ניפר אניסטון, טסו שתי החברות הטובות ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס לחגיגת יומולדת בלתי נשכחת במקסיקו. הבסטיז נאלצו להתמודד עם חוויה פחות משמחת, כשהמטוס שלהן נחת נחיתת חירום כשאחד מגלגלי המטוס לא נפתח. כנראה שלג'ניפר החוויה הייתה מפחידה במיוחד, וזאת בשל חרדת הטיסות שלה, נגדה היא מתמודדת בעזרת אמונה טפלה אותה פיתחה. לשמחתנו, האמונה שלה כנראה סייעה להן הפעם, כי המטוס נחת בשלום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Courteney Cox (@courteneycoxofficial) on

רואה את ההצלחה

לאחר שנבחרה אלין כהן, לשמש כפרזנטורית של מותג המשקפיים SEVEN, מבית אופטיקנה, בעבור מאות אלפי שקלים, רשת אופטיקנה מכריזה כי כוכבת הרשת, תשיק קולקציית קפסולה בעיצובה, הנושאת את שמה, ואף תהיה שותפה ברווחי המכירות. לא להאמין שאת רק בת 17!

© שוקה כהן

חתונה מוזיקלית

השחקן דארן כריס ("Glee", "הרצח של ורסאצ'ה") נישא לבת זוגתו, מיה סוויר, איתה היה בזוגיות כבר שש שנים. השניים התחתנו יומיים אחרי יום האהבה, בניו אורלנס, אליה הזמינו את שאר חבריו של דארן מהקאסט של Glee. כריס גילם בסדרה המפורסמת את דמותו של בליין אנדרסון, תלמיד הומוסקסואל מבית הספר היריב, ובעקבות כך רוב הצופים הניחו כי הוא גיי, אלא שכריס הפריך זאת מספר פעמים בעבר וכאמור גם השבוע כאשר נישא לאשתו.

יוצאים מה-BOX

ערוץ הילדים הכריז השבוע על רכישת סדרת הרשת "גיים-בוקס" בהנחייתם של קווין רובין ועמנואל לוי שתשודר החל מחודש הבא לצופי הערוץ. מדובר בעוד מהלך מצידה של הטלוויזיה המסורתית לקראת סדרות הרשת השונות כפי שקורה לא מעט בשנים האחרונות.

© צילום מסך מיוטיוב

 

 

תגובות