רכילות בקטנה: ברק שמיר בינלאומי. צילום: עירד נצר

רכילות בקטנה: ברק שמיר בינלאומי

השבוע ב"רכילות בקטנה": דון לני גבאי מאורסת, החגיגות של ג'סטין ביבר, הזוגות שנפרדו וגם: האם אסף גורן בדרך לפסטיגל?

אם הייתם עסוקים בדרמה האינסופית של הקרדשיאנס, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מככבת

צילומי העונה הרביעית של "כפולה" רק התחילו, וניכר שהכוכבת החדשה משתלבת מצוין על הסט. בעונה הקרובה אתם הולכים לראות הרבה את נאיה פדרמן, שתככב בתפקיד ומשמעותי. בנוסף לכוכבת, השבוע בישר לנו עמית מורשת על הצטרפותו לסדרה. מורשת, שכבר הספיק לשחק בכמה סדרות נוער כמו "אחותי קפצה כיתה" ו"טרנינג" באותו הערוץ, מצטרף לקאסט המרשים של העונה הרביעית לסדרה המצליחה ואל פדרמן.

© אור גפן

לזכרה של אמא

רק אתמול (ה') כתבנו על כך שלואי טומלינסון שחרר שיר שמוקדש לזכרה של אמו, שנפטרה לפני כשנתיים ממחלת הלוקימיה וכבר אמש ביצע הזמר הופעה מיוחדת של השיר המרגש, אותה זכו לראות באופן אישי מספר מעריצים ברי מזל - ואילו שאר העולם הסתפק בלינק להופעה בשידור חי. למרות שנראה כי החדר היה מלא אנשים, הייתה תחושה כאילו היו בו בסך הכל שניים: הלא הם לואי ואמו האהובה בלבד. אנחנו מעריצים את החוזק של הזמר והתרגשנו עד כדי דמעות מהשיר ומההופעה החיה.

 

הקאמבק

זאין מאליק וג'יג'י חדיד ניהלו זוגיות חוזרת ונשנית תקופה ארוכה, אך לאחר מערכת יחסים מתוקשרת השניים הפרידו כוחות. בשנה האחרונה כל אחד מהם חיי בנפרד, אך לאחר שנה שקרעה לנו את הלב – מאליק וחדיד בקאמבק. בציוץ בטוויטר תייג מאליק את חדיד וכתב: "אוהב אותך". אנחנו מקווים שהפעם זה יהיה לתמיד!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

מתכוננים לטקס

השבוע נערך ערב גאלה לכבוד העולות והעולים לגמר תחרות פרסי הטלוויזיה 2018 של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה בין המועמדים הגדולים ניתן היה להבחין גם במועמדים בקטגוריות הנוער השונות כמו למשל בגילי איצקוביץ' שהסדרה "כדברא" בכיכובה מועמדת כסדרת הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער (אחרי שזכו בשנה שעברה על העונה הראשונה), בר מיניאלי ומאיה בכובסקי, שחקניות בסדרה אחותי קפצה כיתה המועמדת לפרס הסדרה הקומית לילדים ונוער ומשחקת גם בסדרה צפוף המועמדת לפרס התסריט בסדרה לילדים ולנוער. טקס הכרזה על הזוכים וחלוקת הפרסים יתקיים ביום ראשון הקרוב בערב וישודר בשידור חי בכאן 11.

גילי איצקוביץ'
גילי איצקוביץ' © רפי דלויה

אסירת תודה

אחרי דאגה ארוכה לזמרת האהובה עלינו, אריאנה גרנדה, השבוע היא העלתה פוסט באינסטגרם, בו היא מודה למעריציה וקוראת להם להפסיק לדאוג ובו כתבה: "אני רק רוצה להגיד שאני אסירת תודה על חיי, על האנשים בהם, על העליות והאתגרים, על הצחוק והכאב, על המוזיקה ועל החברויות", כתבה ארי. לגבי מצבה הבריאותי אמרה הזמרת כי היא לא במקום טוב מספיק כדי לטייל ולעבוד, אך שהכוח שהביאו לה המעריצים והמוזיקה הצילו את חייה. ארי, אנחנו מאחלים לך החלמה מהירה ושלימה!

 
 
 
View this post on Instagram

mmmmk .... about to embark on my third tour and am for sure deep as fuck in my feelings. and getting my period so.... this is probably gonna be too much. but i just want to say how grateful i am for my life, for the people in it, for the ups and challenges, for the laughter and the pain, for this music and for the lifelong friendships i’ve made thru making it (that includes my friendship with y’all)... maaaaaaaan... i cant really fathom all that has happened over the past few years. i don’t even really know where i’m going with this post but i’m just grateful to be here still. and excited to see you. i’m prolly gonna cry a lot. a few months ago i told my team i wasn’t even in an okay enough place to tour or work at all and my friends, you guys and this music really saved my life and turned everything around. i’m still healing but i feel a lot lighter as of late and i think this is really going to be such a beautiful time. thank god we are doing this. i can’t imagine what else i’d do and i want you to know how thankful i am...... anyway. i’m gonna go focus on finishing this show for y’all and put my phone away for a little (how much u wanna bet i don’t last a day) so i don’t ruin all the surprises. thank you. for everything. i am so deeply and eternally grateful. life is wild. but your love and this music make it feel so sweet. love u. 🌑

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

מרגי מושבע

הגיוס הצבאי של בן הזוג של נועה קירל כבש את כל הכותרות של אמצעי התקשורת המקומית. אך כעת, אחרי כמה שבועות שהכוכב והחייל הטרי משרת בצה"ל הגיע הזמן לסיים את החלק הראשון, לא? השבוע הייתה לזמר השבעה בצבא - כחלק מסיום טקס הטירונות, ואנחנו מאחלים שיהיה לו שירות משמעותי וחוויתי.

© צילום פרטי

הפך ל-VIP

רגע אחרי שאסף גורן יצא במקום הראשון מבית "האח הגדול VIP", ולפני שהספיק להתאקלם לחיים שמחוץ לתכנית, קיבל גורן הצעה חלומית שלא ציפה לה. המנצח הגדול של העונה הופתע לקבל הצעה מהפקת הפסטיגל להצטרף למופע שייערך השנה. בריקודים - יש לו ניסיון עשיר, ומי שכבר הספיק להכיר אותו לעומק יודע שגם כשרו ןהשירה שלו לא רע בכלל (תשאלו את בן זיני שמויא איתו שיר בקרוב).

© מיכה לובטון

פרידה נוספת בביצה

לאחר שדמי לובאטו שוחררה ממכון הגמילה, היא נכנסה לזוגיות עם המעצב הנרי לוי, אותו פגשה בתקופת השיקום. במשך ארבעת החודשים בהם הם ניהלו מערכת יחסים רומנטית, המעריצים והמקורבים התלוננו על הזוגיות וטענו שלוי עלול להשפיע על הזמרת לרעה. אחרי מערכת יחסים קצרה, השניים נפרדו וכנראה שקרוביה שמחו מאוד על כך. אף על פי שהם סיימו את הזוגיות, האקסים מתכוונים לשמור על קשר ולהישאר ידידים.

© צילום מסך מאינסטגרם

גיבורה חדשה

המפורסמים נהרו השבוע אל יס פלאנט בראשון לציון, ומילאו את האולמות המיוחדים בפרמיירת הסרט "קפטן מארוול". כתריה, אנג'ל ברנס, עדי ליאון, אירה דולפין, ליהי קורונובסקי, ריף נאמן ונוספים הגיעו לצפות בגיבורת העל הראשונה של מארוול שזכתה לסרט משל עצמה ובאו לעשות לה כבוד.

© אור גפן

מרגשת

השבוע קמילה מנדס פירסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה והצליחה לרגש את כולנו. מנדס סיפרה שלפני כשנה היא עשתה דיאטה שמטרתה הייתה לשנות את מראה גופה ולא להכנס לאורח חיים בריא. היא תמיד דאגה לכך שהבטן שלה תישאר שטוחה ושיתפה שמבחינתה לא היה מקום לצלולוטיס. אך כעת, מנדס הבינה שהדבר הכי חכם לעשות זה לשמור על תזונה ואורח חיים בריא, ולא לעשות דיאטות קיצוניות שעלולות להרוס את גופנו. אם תשאלו אותנו - אנחנו מסכימים עם המסקנות של מנדס. חשוב שנשמור על אורח חיים בריא, אבל הגוף שלנו זקוק למזון בריא וטוב, ובעיקר שפשוט נאהב אותו!

 
 
 
View this post on Instagram

in honor of #NEDAwareness week: about a year ago, i decided to stop dieting and chasing this idea of a body that i was conditioned to believe is the only acceptable shape. i was never concerned with weight and numbers, but i cared a lot about having a flat tummy, no cellulite, and those “give that girl a sandwich” arms that make you look slender from every angle. when i stopped obsessing over the details of my everyday dietary choices, i started thinking more generally: am i drinking enough water? getting enough sleep? eating enough veggies? i started trusting myself, and trusting that i care enough about my well-being to make healthy choices more often than not. but ALSO i started allowing myself to make “bad” choices. because those made me feel free, and like i wasn’t trapped in an unhappy lifestyle. give yourself the freedom to make “bad” choices. they do not make or break you. they do not define you. i was terrified of giving myself the freedom, of all the weight i could potentially gain. and to be honest, after one year of not dieting, i pretty much look the same. been training more so maybe a little stronger, but mostly i’m just healthier and happier. i’ve finally accepted that this shape is the shape my body wants to live in. you will never win the war against your genetic makeup! anyway i’m not here to tell you how to live your life. i’m just here to remind you that your healthy body deserves love. there is a life for you in which you can be healthy in both mind and body. it’s not always rainbows and butterflies, but whenever i struggle, i always come back to this: why should i care to look like a runway model when my curves got me lookin’ like a damn fertile, renaissance goddess 🙌🏽 find the beauty in your body. i promise you it’s there.

A post shared by camila mendes (@camimendes) on

קולולולו

בשישי האחרון הודיעה השחקנית (ולנצח כוכבת "השמיניה"), דון לני גבאי, על בשורה משמחת במיוחד. בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ניתן לראות את הכוכבת עם טבעת אירוסין נוצצת ומהפנטת, וכדי לא להשאיר מקום לספק הוסיפה את הכיתוב "שישי - אני מאורסת". את החתונה גבאי הולכת לערוך עם בן זוגה בארבע השנים האחרונות, השחקן עופר רוטנברג, להם בת משותפת בשם זוהר. מזל טוב!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by דון לני גבאי (@dawnlanny) on

גדל בשנה

מי היה מאמין שג'סטין ביבר, הטנייג'ר הנצחי כבר חוגג 25?! את יום הולדתו בחר ביבר לבלות בעיר הולדתו, סטרטפורד, יחד עם הסוכן שלו, הסטייליסט וכמובן עם אשתו הטרייה - היילי בולדווין-ביבר. בחליפות תואמות שעל גבן שם המשפחה של ביבר וגילו החדש, הצטלמו יחד החבורה על רקע השלג שבעיר. אימו של ביבר כתבה עליו בחשבון הטוויטר: "אני לא יודעת איך זכיתי לקבל מתנה מדהימה כזאת, בן כמוך".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Rhode Bieber (@haileybieber) on

מולטי טאלנט

קובי מרימי, שרק בחודש האחרון נבחר לייצג אותנו באירוויזיון הקרוב בתל אביב, מצא זמן בין שלל עיסוקיו להיבחן לתפקיד בעונה החדשה של הסדרה המצליחה "תאג"ד". להזכירכם, למרימי ניסיון במשחק והוא בוגר בית הספר למשחק "ניסן נתיב". בהצלחה!

© צילום אורטל דהן

I Kissed A Girl

מיילי סיירוס חשפה בראיון כי הנשיקה הראשונה שלה הייתה בחטיבת הביניים עם בת, ועמה קיימה מערכת יחסים. סיירוס מספרת כי בתקופה שבה הייתה גרה בעיר נאשוויל שבארצות הברית אף אחד לא היה יכול להבין אותה. לפני כמה שנים הצהירה כי היא פאנסקסואלית, כלומר נמשכת לאישיות של הבן אדם ללא קשר למינו. הזמרת מוסיפה כי חשוב לה לתמוך בכל מה שקשור בקהילת הלהט"ב ולא תיתן למישהו להרגיש שלא מבינים אותו, כמו שלא הבינו אותה.

© אינסטגרם

עושה לנו כבוד

כשנה לאחר הסכסוך של ברק שמיר עם הסוכנות שייצגה אותו, עבר הדוגמן הלוהט לסוכנות ITM, אותה הסוכנות בו מיוצגת בת הזוג שלו יעל שלביה (וגם: אנה זק, רומי פרנקל ונוספות) וכבר קטף קמפיין זוהר לדיזל העולמי בצילומים שהתקיימו באיטליה. שמיר ממשיך להביא לנו גאווה ולמרות שזו לא הפעם הראשונה בה הוא נמצא בהפקות בחו"ל, אך בכל פעם מחדש זה מרגש. מעניין מה יעל אומרת על זה?

ברק שמיר
ברק שמיר © באדיבות ITM

עלינו עליה

מכירים את זה שאתם עוברים על תמונות באינסטגרם ופתאום קולטים טעות בפוטושופ?  זה מה שקלטו השבוע מעריצי סלינה גומז. תמונה מסט הצילומים לשיר החדש שלה "I Can't Get Enough", עוררה דיון בקרב המעריצים שמיד שמו לב לשינוי במראה הזמרת האהובה. אך לאחר בירורים, הפעם מתברר שהשינוי לא נוצר מריטוש לא מוצלח, אלא פשוט מהקוקו של גומז. כנראה שהתסרוקת שעשתה גומז מתחה לה את הפנים ומן הסתם שינתה אותם קצת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

עשתה עלייה

אתם בוודאי מכירים את הסדרה "ג'יין הבתולה", אך החל מה-18 במרץ תצטרכו להתרגל לשם – "בת אל הבתולה". ביום שני האחרון נערכה השקת הסדרה החדשה של HOT בידור באירוע בו נכחו כוכבי הסדרה: משי קליינשטיין שמגלמת את בת אל, מאור שוויצר יחד עם חברתו ניב סולטן, ישראל אוגלבו בתפקיד משחק ראשון, לידור אדרי ("אילת"), דניאל גל ועוד. אנחנו לא יכולים כבר לחכות ולראות את הסדרה!

© שוקה כהן

האחות הקטנה?

לאם הצעירה ולאשת העסקים, קיילי ג'נר, נוסף הטייטל - "המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם". ג'נר, מופיעה ברשימה במקום הראשון של "נשים אמריקאיות מיליארדריות" ועל שער מגזין הכלכלי היוקרתי "פורבס". אין ספק שזה הישג מרשים, ומה שמרשים עוד יותר הוא שקיילי שברה שיא ברשימה, מאחר שהיא המיליארדרית הכי צעירה שנכנסה אלייה אי פעם!

© gettyimages

אהבה כואבת

לאחר שהמוזיקאי, ניתן בן ארי, וכוכבת הרשת, נועה כהן, הכירו במסגרת התוכנית ״סוואגרז״, כבר אז ניצוצות עפו באוויר. לאחר שהשניים אישרו את הבשורה, התחוללו שיחות רבות על הפרשי הגילאים של השניים. בהמשך הם הראו לנו שאהבה מנצחת הכל, וכהן אף השתתפה בקליפ של הזמר. לאחר זוגיות ארוכה, השניים החליטו להפריד כוחות. נשבר לנו הלב!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 🦋Babe🦋 (@noacohen_official) on

כובשת ובגדול!

זנדאיה ומותג האופנה היוקרתי, טומי הילפיגר השיקו קולקציה חדשה יחד השבוע. הכוכבת עיצבה למותג קולקציה אשר מכילה בגדים צבעוניים וייחודיים ובנוסף, מותאמת למידות גדולות, מה שלא קורה הרבה במותגי על. כל הכבוד לך!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

קרדשיאנס דרמה

תהיתם מה קורה עם דרמת הבגידה של קיילי-קלואי-ג'ורדן? אז הנה סיכום מהיר של השבוע האחרון. ביום שישי שעבר פורסם הראיון החושפני של ג'ורדן וודס, חברתה הטובה ביותר (לשעבר?) של ג'נר אשר נתפסה בוגדת עם טריסטן תומפסון, בן זוגה של קלואי ואבי בתה. בראיון, וודס סיפרה את גרסתה וטענה שכל מה שקרה בינה לבין תומפסון היה רק נשיקה חפוזה בעודה הייתה שיכורה, ושהיא לא אשמה בפרידתם של קלואי וטריסטן. קרדשיאן לא נשארה אדישה לראיון וכתבה לה: "למה את משקרת ג'ורדן? את הסיבה היחידה שהמשפחה שלי התפרקה!". בהמשך הכוכבת חזרה בה ": אמרתי דברים שלא הייתי צריכה להגיד. טריסטן בגד בי והשפיל אותי. וזה לא היה כזה שוק כמו בפעם הראשונה. מה שהיה יותר חזק ומכאיב הוא להיפגע על ידי שכל כך קרובה אליי. מישהי שאני אוהבת ומתייחסת אליה כמו אחותי הקטנה. ג׳ורדן לא אשמה בפירוק המשפחה שלי. זו אשמתו של טריסטן". הפרשייה סתבכת כאשר בהמשך השבוע מעריצים הבחינו כי וודס דיברה בראיון על קלואי וטריסטן כאקסים, מה שגרם לתאוריות כי השניים נפרדו לפני הבגידה לכאורה ואם כך, המונח "בגידה" ביחס לפרשייה מתערער והקלפים נטרפים מחדש. נמשיך לעקוב.

© Gettyimages.il/Pascal Le Segretain
תגובות