געגועים לאמא: לואי טומלינסון בסינגל חדש וסוחט דמעות. צילום: gettyimges.ILAnthony Devlin

געגועים לאמא: לואי טומלינסון בסינגל חדש וסוחט דמעות

הכינו את הממחטות: כשנתיים לאחר ששכל את אמו, לואי טומלינסון מביע את געגועיו וייסוריו בשיר כן וקורע לב. סינגל שלישי ומרגש במיוחד מתוך אלבום הבכורה של יוצא וואן דיירקשן כזמר סולו

"לעולם לא תדעי כמה אני מתגעגע אלייך, הלוואי והיו לוקחים אותי במקומך" - כך שר הזמר המוכשר לואי טומלינסון לזכרה של אמו האהובה ג'והאנה, שנפטרה לפני כשנתיים ממחלת הלוקימיה. מי שעוקב אחר טומלינסון כבר זמן מה, יודע עד כמה היה קשור וקרוב לאמו ועד כמה קשה לו האובדן. את כל אלה בחר להוציא בשיר נוגע ללב, שמהווה חלק מהאלבום עליו עומל הזמר כבר כמעט שלוש שנים, מאז שוואן דיירקשן הכריזה על הפסקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני מספר ימים, הכריז טומלינסון ברשתות החברתיות כי "החביא" בכמה נקודות ברחבי העולם (ישראל לא נכללה ברשימה, אם תהיתם) מספר קטעי וידאו שחושפים מידע על השיר החדש; וכי על המעריצים לצאת ולחפש אותם באופן פיזי. בקטעי הוידאו שנחשפו על ידי המעריצים, הזמר מדבר על אופן יצירת השיר, משמעותו, הסיבות לכתיבתו והסיפור מאחוריו. באחד הקטעים הוא אף מדבר על הרגעים המלחיצים של הדלפת השיר לרשת והיחס האצילי של המעריצים כלפי ההדלפה: הם התגייסו לשם הורדת השיר המודלף מהאינטרנט ולא העזו לשמוע שניה ממנו. טומלינסון מדגיש כי הוא מאוד מעריך את מחוות הנאמנות מצידם ואפילו מעריץ אותה.

 

אין ספק כי סיפור הרקע העצוב נגע בלבבות של כולנו והרגש בהחלט ניכר במילות השיר ובקולו של טומלינסון. גם מי שאינו מעריץ הדוק של הלהקה או של הזמר עצמו מסוגל להתחבר לשיר, לחוש אותו ולהתרגש ממנו. עבור המעריצים המושבעים, מעבר, השיר מהווה פיסה משמעותית מדמותו של לואי טומלינסון, ממשפחתו ובעיקר מהסיפור הטראגי שעוטף אותם בשנתיים האחרונות. אנחנו מאחלים למשפחה האהובה להמשיך להיות חזקים ולהישאר יחד. באופן אישי, טבענו בדמעות.

 
תגובות