עשו לייק: הזוגות שהכירו דרך היוטיוב. צילום מסך מאינסטגרם ומיוטיוב

עשו לייק: הזוגות שהכירו דרך היוטיוב

היוטיוב בשנים האחרונות התפתח, ובעקבותיו נוצרו חברויות, קשרים חדשים ואפילו כמה זוגות פוטוגניים במיוחד. אז מי עד היום ביחד? מי התארס? ומי עשה הכל בשביל המצלמה?

היוטיוברים לא מפסיקים לייצר לנו תוכן, אך לפעמים הם לא צריכים כל כך להתאמץ, כי הרומנטיקה נוצרת מעצמה ומספקת רגעים מתוקים במיוחד. אספנו לכם את כל הזוגות שהכירו ביוטיוב וחלקם עד היום יחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גל זהבי ועמנואל לוי

בספטמבר האחרון העלתה היוטיוברית, עמנואל לוי, סרטון בישול יחד עם גל זהבי עם הכותרת:" גל זהבי נישק אותי? זה מה שקורה כמבשלים בלי ידיים!". לא עבר הרבה זמן ובחודש נובמבר חשפנו כאן בפרוגי כי השניים אכן בזוגיות מתוקה במיוחד (בגלל האוכל של זהבי כמובן). זוג היוטיוברים יחד עד היום, ובכל כמה זמן מעלים יחד סרטונים. הכי חרגוליים שיש!

 

זואי סאג ואלפי דיאס

אין אחד שלא מכיר את זואי סאג. אם השם לא מצלצל לכם מוכר כנראה שאתם מכירים אותה בתור - זואלה, שהיא בין היוטיובריות הראשונות המוכרות בעולם. ממש בתחילת דרכה, היוטיוברית הגיבה לאלפי דיאס בסרטון שהעלה, והשניים המשיכו לדבר. דיאס ניסה את מזלו, השניים יצאו ומאז הם יחד חמש שנים. מתי החתונה?

 

אלכס סמולקין וליזה ביך

אלכס סמולקין (או רק סמולקין אם תרצו), הכיר את ליזה ביך בוילת "My Vibe" לפני כשנתיים וחצי. למרות שהודיעו על הזוגיות שלהם רק לפני כשנה, בולוג שעשה סמולקין לאחר שהחבורה התפרקה, השניים הפכו לזוג כבר בוילה, אך שמרו על כך מתחת לרדאר. מאז, סמוליזה מתחזקים זוגיות פוטוגנית, שירים ממכרים וערוץ יוטיוב משותף. הכי פאוור קאפל!

 

קווין רובין ודניאלה קריסטיה

קווין רובין הכיר את בת זוגתו, דניאלה קריסטיה, דרך הצטרפותה ל"חיים בחרטא". כבר בולוג שבו הצטרפה לחבורה היה בינהם ניצוץ, והמעריצים לא הפסיקו לקוות שהשניים זוג. באוקטובר האחרון, היוטיוברים הודיעו רישמית כי הם יחד בולוג מיוחד. בנוסף, קירסטיה סיפרה בערוץ שלה על כך שמהרגע שהיא הצטרפה לחבורה, רובין תמיד עזר תמך בה, ולאחר זמן מה גם החליט שהוא עושה את הצעד ומזמין אותה לדייט. חיים ורודים תרתי משמע!

 

מרציה ביסוגנין ופיודיפאי

פליקס ארוויד, המכונה פיודיפאי, הוא אחד מגדולי היוטיוברים. לפני כשמונה שנים, מרציה ביסוגנין ראתה סרטון של פיודיפאי והשאירה לו תגובה. היוטיובר בדק את הערוץ שלה, יצר עימה קשר והשניים טסו אחד אל השני כדי להיפגש. לפני כשנה, הזוג טס ליפן ופיודיפאי החליט שזו ההזדמנות לשלוף טבעת. היוטיובר הציע נישואין לאהבת חייו, שכמובן לא היססה, וכיום השניים מאורסים!

 

סהר קליזו ואמילי גומברג

לא רק סמוליזה נפגשו בוילת "My Vibe", אלא גם הזוג סהר קליזו ואמילי גומברג. במשך שהותם בוילה, עלתה רבות השאלה - האם הם יחד? בעקבות פירוקה של חבורת היוטיוברים, השניים ניתקו כל קשר. בעונה החדשה של וילת "My Vibe", שעלתה בHOT בידור, גומברג הצטרפה שוב לאחר שיכנועים רבים ואפילו התנשקה בסיום העונה עם קליזו וסלחה לו. עד היום לא ידוע מה בדיוק קרה בין השניים, אך לפי גומברג, הזוגיות (או הרמיזה לה), התנהלה אך ורק בשביל המצלמות.

 
תגובות