יחד איתכם: הסלבס שמתמודדים עם צבע אדום. צילום מסך מהאינסטגרם

יחד איתכם: הסלבס שמתמודדים עם צבע אדום

לאחר שאתמול (ש') ההסלמה בדרום התעצמה, סלבס רבים תמכו בתושבי הדרום והעלו לחשבונות האינסטגרם חיזוקים רבים. אבל ישנם כוכבים אהובים רבים שחוו גם הם את האזעקות

ישנם סלבס רבים אשר מתגוררים בדרום הארץ, חווים גם הם את ההסלמה וחלקם אף תיעדו את הרגעים בחשבון האינסטגרם. הכנו לכם רשימה של הסלבס שמתמודדים גם הם עם צבע אדום.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דוד בוארון

כוכב הסדרה "אילת", דוד בוארון, מתגורר באשקלון ותיעד את רגע הירידה למקלט. אחיו של בוארון חגג אמש את יום הולדתו בצל האזעקות. בנוסף, כתב חיזוק לתושבי הדרום: "תושבי הדרום מאחל לנו לילה בטוח ושקט בע"ה, ולא לצאת מהבית!". 

© צילום מסך מהאינסטגרם

ליזה ביך

כוכבת הרשת, ליזה ביך, גדלה והתחנכה בבאר שבע. אמנם כיום היא אינה גרה בדרום, אך דאגה לשתף כי היא בקשר עם אימה שעדיין מתגוררת בעיר הדרומית, ומתמודדת עם האזעקות. ביך שיתפה כמה קשה לה לדבר עם אימה ולשמוע ברקע אזעקות, ושלחה חיזוק לתושבי הדרום.

© צילום מסך מהאינסטגרם

גל זהבי

תושב אשדוד וכוכב הרשת, גל זהבי, שיתף גם הוא בחשבון האינסטגרם שלו את שגרת האזעקות הקשה שהתעצמה אמש. במקביל למציאות המורכבת, זהבי ומשפחתו לא שינו את השגרה שלהם וחגגו לאחותו, שיר, יום הולדת יחד עם כל חברותיה. מזל טוב גם מאיתנו!

© ענת מוסברג

אנה זק

הזמרת האהובה, אנה זק, מתגוררת באשדוד ושיתפה את עוקביה במהרה את מיליון העוקבים שלה, כי הכל בסדר ואין סיבה לדאגה. ואם דאגתם במיוחד - אז גם החתול של זק מתמודד היטב עם המצב!

© צילום מסך מאינסטגרם

אנג'ל ברנס

עוד סלב תושבת הדרום היא לא אחרת מחברת להקת "פורמולה", אנג'ל ברנס. הכוכבת העלה לסטורי חיזוק לתושבי הדרום וכתבה: "תושבי הדרום אנחנו חזקים קטן עלינו". בטוחים שזה קטן עליכם, תשמרו על עצמכם!

© צילום מסך מהאינסטגרם

עומר חזן

הכוכב האחרון שחי בצל האזעקות הוא לא אחר מהשחקן האהוב - עומר חזן. השחקן מתגורר באשדוד (כן כן, ליד אנה זק) וגם הוא רץ בתוך 45 שניות אל הממד בדיוק כמו כל התושבים על מנת על עצמו. מוסרים לכולם חיזוק ענק!

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות