סלינו על כתפינו: איך חגגו הסלבס את חג השבועות?. צילום מסך מהאינסטגרם

סלינו על כתפינו: איך חגגו הסלבס את חג השבועות?

אמש (ש') נחגג חג השבועות וכל הסלבס האהובים עלינו התלבשו בלבן, אכלו גבינות ומטעמים וחגגו את החג. מי בילה בחוץ לארץ? מי הגיע למדבר? ומי רק חשב על האוכל?

חג השבועות מכיל בתוכו כל כך הרבה: הלבוש הלבן, המאכלים החלביים, הביכורים, אהבת הארץ והאדמה... הסלבס שלנו הצליחו לחגוג את החג בצורות הטובות ביותר. אז מי המשיך לעבוד ומי החליט להתנתק?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שירלי לוי

נתחיל עם כוכבת הרשת הכי מצחיקה שיש, שירלי לוי, שביום יום משתפת אותנו באורח החיים הבריא שהיא סיגלה לעצמה, ועכשיו מנסה לקחת את כל החג המשמין הזה - בהומור! לוי העלתה אל חשבון האינסטגרם שלה סטורי בו היא "בורחת" מהערות המשפחה על כמות הגבינות והאוכל. לא רק בשביל זה חוגגים?

© צילום מסך מאינסטגרם

ליביאנה

המקום הכי לא צפוי לחגוג את החג הוא בהחלט המדבר, אך מהצד שני הוא גם המקום הכי הגיוני. למי שלא יודע - חג השבועות נקרא גם חג הקציר ועוסק בחקלאות, לכן אין מקום יותר מתאים מהטבע! כמובן שמלי בירן ואליאנה תדהר לא ציפינו אחרת, והם שוב הפתיעו אותנו, וחגגו את החג אי שם במדבר. תכלס? הכי מקורי ורומנטי שיש!

קים אור אזולאי

הכוכבת, קים אור אזולאי, שמתעדת את כל חייה ברשתות החברתיות, שיתפה אותנו אמש כי את החג היא חגגה המשפחה הכי משוגעת ומדהימה שיש - משפחת אזולאי. כל המשפחה התלבשה בלבן וכולם יצאו לחגוג - כי מה יותר כיף מזה? כמובן שהלוק של קים הימם אותנו ישר!

טיילור ובן זיני

עוד פאוור קאפל אהוב במיוחד, הלוא הם טיילור מלכוב ובן זיני, חגגו את החג יחד. הזוג חגג עם משפחתו של זיני בעיר הכי קיצית בארץ - אילת! כי מה טוב יותר משיזוף וקצת חופש מכל השגרה העמוסה?

© צילום מסך מאינסטגרם

ירדן הראל

ירדן הראל החליטה שאת החג הפעם היא לא תעשה בארץ - אלא באמסטרדם. וכמובן שהפאשניסטה חייבת לדפוק את הלוק שיבהיר גם בעיר הרחוקה שהיום נחגג חג השבועות - והפציצה באוברול לבן ותמונה הכי מוש שיש! אפשר גם לבוא פעם הבאה?

מרגי ונועה

הזוג האהוב (והעמוס) חגג את חג השבועות בפעם הראשונה יחד. השניים החליטו לקחת הפסקה מכל העבודות, ההפקות וההופעות - ולטוס יחד לקפריסין. השניים נופשים יחד ואמנם לא כל כך חוגגים את החג, אך צוברים כוחות לשבוע הבא. נותנים לנו לקנא...

מור סילבר

זה החג הראשון שכוכבת הרשת, מור סילבר, עושה כאמא לשניים. סילבר העלתה אל חשבון האינסטגרם שלך תמונה עם בנה הבכור (מזדהה עם החג - ביכורים וזה...) שון עם סלסלת טנא ובגדים לבנים וחגיגיים ורשמה "האהבה הראשונה שלי". אוהבים אתכם כל כך!

תגובות