רכילות בקטנה: החברה החדשה של תובל שפיר. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: החברה החדשה של תובל שפיר

השבוע ב"רכילות בקטנה": קווין שולף טבעת, שירלי לוי מגיעה לכנסת, האם קיילי בוגדת באחותה, בן אל זועם על השמועות וגם: כל הפרטים על הגיוס של נועה קירל

אם הייתם עסוקים מידי בלחגוג את סיום שנת הלימודים ותחילת החופש הגדול, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

היריב

מאז פרידתו מאורטל בן עמר, בן אל תבורי מוקף בשמועות סביב זוגיות חדשה. לפי השמועות, הזמר החל במערכת יחסים עם הדוגמנית הצעירה, לירז נומדר, האקסית של עומרי קטרי (קטריקס) - חלק מהצמד שהתחרה בסטטיק ובן אל. למרות השמועות, השניים מכחישים ואף תבורי העלה סטורי בו כתב: "כמה זבל התקשורת מאכילה אתכם. רווק" ואילו נומדר הסתפקה בלכתוב בסטורי "ברור שלא".

© צילום מסך מאינסטגרם

קרע בזוגיות 

לאחר שנודע כי גל גברעם (18) מנהלת מערכת יחסים עם השף, טום אביב (31), ותגובות רעות צפו ברשת - הופצו שמועות שהשניים מתמודדים עם קשיים בזוגיות. גברעם הצעירה לא נשארה אדישה לעיניין והעלתה סטורי בו כתבה: "No problems in heaven. Thanks" (אין בעיות בגן עדן. תודה.). 

© צילום מסך מאינסטגרם

בזמנו הפנוי 

רק לפני מספר שבועות, השיקה כוכבת הרשת המצחיקה, שירלי לוי, את ערוץ היוטיוב החדש שלה העוסק במציאת בן זוג במקומות בארץ. מי שהחליט לפרגן לכוכבת הצעירה הוא לא אחר מראש הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, אשר הגיב לה בסרטון בערוץ היוטיוב שלה: "שירלי, מציע לך לחפש אהבה בכנסת". אנחנו חושבים שזה רעיון מעולה, ויאללה לוי, אולי במקום אליו בוחרים אנשים תמצאי את בחירת ליבך?
 
© צילום מסך מאינסטגרם

דרמה נון סטופ

חשבתם שדרמת הבגידה של טריסטן-קלואי-קיילי-ג'ורדן הסתיימה? אז חשבתם. ובכן, השבוע חלו מספר השתלשלויות מסקרנות בפרשייה העסיסית הכי מדוברת של השנה. נתחיל בכך קיילי וג׳ורדן בילו באותו המועדון, ניהלו שיחה קטנה והוכרז באתרי הרכילות כי השתיים על המסלול בחזרה לחדש את החברות שלהן. אלא שרגע אחרי ג'נר הורידה עוקב לאמה ואחותה של ג׳ורדן. כל זה מגיע רגע לפני שידור הפרק על הדרמה, שישודר בE! בראשון הקרוב בארה"ב ובשישי הבא אצלנו, בו קיילי אומרת על ג׳ורדן ש״היא דפוקה״ וקלואי אמרה ״ידעתי מי הוא (טריסטן) היה, לא ידעתי שהיא כזו״ בנוסף, ג'נר ציינה כי וודס "מפחידה אותה". בתגובה לשידור הפרק וודס אמרה כי ״לכולם יש זכות לספר את האמת שלהם״. אנחנו מצידנו נמתין לאמת של הריאליטי.

© צילום: Gettyimages.il/Emma McIntyre

I do?

במהלך חופשה חלומית לכבוד יום הולדתם המשותף, החליט כוכב הרשת, קווין רובין, להפתיע את בת זוגו, דניאלה קריסטיה במתנה מוגזמת ומושקעת במיוחד - עגילים וטבעת יהלומים שלפי מקורבים עלו לו עשרות אלפי שקלים. לכל השואלים - לא מדובר בטבעת אירוסין, עדיין.

ליהוק נוסף

אחרי שנחשפתם אצלנו בפרוגי על ליהוקה של שירלי לוי לתפקיד ההנחיה ב״הקומה האחרונה״, השבוע נודע סופית כי מי שעוד מצטרפת להנחייה היא השחקנית שירה לוי שבשנה האחרונה כיכבה ב״התחנה״ ותככב גם בפסטיגל 2019. לצד שירלי ושירה יככבו גם קים אור אזולאי ועומר חזן. עוד בקאסט: הראפר העולה "נורוז".

טאלנט

נועה קירל נבחנה השבוע באודישנים ללהקות הצבאיות במסלול טאלנט. כידוע, הזמרת האהובה עתידה להתגייס בקרוב ועושה זאת בשילוב קריירה מפוארת. אולי בעוד כמה חודשים נראה את קירל על מדים בתור אומנית פעילה אשר בשירותה מקדמת את צה"ל. משיר פינטו, יחסי הציבור של קירל נמסר: "הכל עוד באוויר וכלום לא סגור"

מתאים לה?
מתאים לה? © צילום אינסטגרם

האנטומיה של קארדי 

קארדי בי מעולם לא התביישה בעובדה כי היא עברה ניתוחים פלסטיים, אך לא עוד. לאחר שחשפה כי היא נאלצה לבטל מספר הופעות בעקבות סיבוך של ניתוח פלסטי ברגליה שהוביל לתהליך שיקום ארוך, מלכת הראפ הכריזה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא לא תעשה יותר שום ניתוח פלסטי לעולם. מה שעושה לך טוב.

© אינסטגרם

צעד נוסף

למרות הביקורות וההערות שנשמעו על הזוגיות של אייל גולן עם דניאל גרינברג (עקבות פער הגילאים בין השניים והיריבות בין דניאל לרוסלנה), נראה כי הקשר ביניהם הוא רציני לגמרי. גרינברג מנהלת קשר מדהים עם ילדיו הקטנים של הזמר, לשניים זוגיות פוטוגנית ומיוחדת, והזוג החל בצעד נוסף ומשמעותי בזוגיות שלהם - תהליך חתימת הסכם ממון בין השניים.

נגד הזמרים

לאחר חמש שנים בהן התוכנית לא שודרה, "בית ספר למוסיקה" חוזרת ומגייסת שופטים ומנחים. תפקיד ההנחייה הוצע לצמד המוזיקלי - סטטיק ובן אל, אשר נבחנו והרשימו, אך הוחלט כי לא יקבלו את התפקיד. מעורבים מצד הצמד מספרים כי בתחילה הציעו להם להגיש את התכנית, אך הם סירבו ועם זאת בכל זאת ניגשו לאודישן. ב-ynet נחשף שלמרות ההתעקשות מצד "קשת", במקביל הם בחנו אנשים אחרים - מה שהרגיז את הצוות של הצמד. למרות המשבר, הצמד צפוי להמשיך לשפוט ב"כוכב הבא" של קשת גם כן.

© צילום: משה נחמוביץ

No Kids

לאחר חגיגת האירווזיון הגדולה שהתרחשה בארץ בשנה האחרונה, נודע כי שגעת האירווזיון הלאומית לוקחת צעד אחד אחורה. לאחר הזכייה של נטע ברזילי ב-2018 ישראל שבה להשתתף באירווזיון הילדים, בה ייצג אותנו נועם דדון עם השיר "ילדים כאלה" של עדן חסון, אלא שהשנה נודע כי ישראל לא תיקח חלק באירווזיון הילדים. בין אם מדובר בטראומה מהמקום הנמוך אליו הגיע "Home" באירווזיון האחרון או בעובדה שבתחרות הילדים אנו מגיעים למקומות נמוכים, השנה לא ניקח חלק באירווזיון הילדים. 

 

לילה טוב 

השחקנית, אליאנה תדהר, הגיעה לצילומי קמפיין נוסף שלה כפרזנטורית הרשמית של "דלתא". גם כאן כיכבה תדהר בפיג'מה ובמהלך היום החליפה קרוב ל-20 אאוטפיטים. על הסט סיפרה הכוכבת על חוויות הפסטיגל וכי ככל שעושים יותר פסטיגלים ככה זה נהייה קל יותר. 

© צילום דור ערבה

אתה לא לבד

מי שהיה בעבר הקולגה של אליאנה במשך שבע עונות של "גאליס", תובל שפיר, נמצא במצב רוח רומנטי בתקופה האחרונה. בטח שאלתם את עצמכם מי זו הבחורה אשר מופיעה איתו בתמונה במה שנראה כמו חופשה רומנטית במדבר? נספר כי אכן מדובר בחברה החדשה שלו - אלינור וייל. כמו החבר, גם היא שחקנית והשניים הכירו בתיאטרון "הבימה" בין כל ההצגות בכיכובם. וייל אף עתידה להשתתף במחזמר החדש "אביב מתעורר" לצד קובי מרימי. מקורבים לשניים אישרו בפני פרוגי כי אכן מדובר בזוגיות חדשה בביצה. כזכור, בעבר שפיר ניהל זוגיות ארוכה עם דור קדוש במהלכה עברו לגור יחד. מאז שמו של שפיר לא נקשר בשמה של אחרת - וכעת נדמה שמדובר באהבה גדולה חדשה ויציבה. מזל טוב!

© צילום מסך אינסטגרם

ראש בראש

אף על פי שיש לה מעל ל-14 מיליון עוקבים ברשת החברתית אינסטגרם, שום דבר לא ימנע ממנה לחסוך את דעתה על הפלטפורמה. מדונה, שרק לפני כחודש נחתה בישראל ונתנה הופעה שנויה במחלוקת באירוויזיון, ממשיכה לעשות את כל שעל רוחה מבלי לדפוק חשבון. בראיון סיפרה הזמרת כי אינסטגרם גורמת לעצמך להרגיש רע. היא הסבירה "אתה מוצא את עצמך בתחרות מול אחרים... אני צריך להיות כמו זה, להתנהג ככה? זה מה שיהפוך אותי ליותר פופולרי או ליותר מצליח?"

© צילום: gettyimges.ILKevin Winter

דה ז'ה וו

את השחקנית אלינה לוי פגשנו לראשונה לפני כתשע שנים בתוכנית הריאליטי "האח הגדול". השחקנית שהצליחה לשרוד את 15 דקות התהילה, ואפילו הצליחה להאריך אותן בכמה שנים, ככל הנראה עומדת להתמודד מול אתגר חדש שיהיה עליה לשרוד. על פי פרסומים לוי צפויה להשתתף "הישרדות VIP". בנוסף, לאחר עונה מצליחה - סוף העונה הנוכחית הגיע, והתאריך בו ישודר גמר פורסם. התכנית תתקיים ב-13.7 ואנחנו כבר מצפים ומתרגשים לגלות מי יהיה השורד האחרון?

חוגגים אהבה

הפאוור קאפל, שירן סנדל ואסף גורן, סוף סוף אימתו את הידיעות והציגו את אהבתם. כנראה ששמתם לב שבדיוק כמו אחותה קארין, גם שירן התאהבה בזוכה הריאליטי, "האח הגדול". סנדל וגורן נצפו קרובים ומנושקים במצעד הגאווה. סנדל אף התייחסה לעיניין שהתעורר בקרב הציבור והגיבה: "אמרנו את זה כי רצינו לתת לעצמנו זמן להבין מה קורה פה". כזכור זו לא הפעם הראשונה שסנדל מכחישה זוגיות שמתבררת כנכונה, זה קרה בעבר גם עם השחקן דין מירושניקוב.

© צילום: לנס הפקות

הלוחם

נדמה לנו שאליל הנוער הנצחי וכובש הלבבות, רן דנקר, נכנס עמוק לתפקידו בסדרה "גיבור אמיתי" בה הוא משחק את "הלוחם", משום שגם בפרויקט הבא שלו יהיה עליו ללחום. בחג החנוכה הקרוב צפוי לחזור דנקר לבמות, בתפקיד הראשי במחזמר "רובין הוד". מי שתשחק את אהובתו של רובין – מריאן, ותיקח גם היא חלק במחזמר היא הזמרת האהובה רוני דלומי שמנוסה אף היא בלא מעט מחזות זמר ומחזות חנוכה גדולים. דלומי מסרה לפרוגי בתגובה: "תמיד כיף לשחק עם אנשים כל כך מוכשרים, מחכה לחנוכה״. הוציאה לנו את המילים מהפה.

רוני דלומי
רוני דלומי © צילום: אור דנון

ממשיכים לשחק

אחרי שעות ארוכות בהן צפינו באדיקות בכל פרק ופרק של "משחקי הכס", כעת עלינו להתמודד עם עודף שעות ריקות שעלינו יהיה למצוא איך למלא אותן. איזה מזל שיש בעולם את ענקית הטלוויזיה HBO שברגעים אלו ממש עובדת על סדרה בת לסדרה הממכרת. הסדרה תתרחש אלפי שנים לפני האירועים של משחקי הכס והעולם יהיה שונה - אין מלך ולא כס מלכות. מי שככל הנראה תשחק את התפקיד המרכזי זו נעמי ווטס ולצידה ישחקו נעמי אקי ודניס גוג. הפרוייקט צפוי להתחיל כבר בשבוע הבא בצפון אירלנד. אנחנו לא יכולים לחכות!

סרט אופנתי

חברת האופנה רנואר הציגה השבוע בפעם השנייה שיתוף פעולה ייחודי מסוגו עם הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בו מופנה זרקור לשילוב שבין קולנוע לאופנה. ערב הגאלה נפתח עם תערוכת צילומים בו הוצגו הפקות אופנה מסצנות מוכרות מעולם הקולנוע על פי חזונם האישי של צלמים וסטייליסטים מובילים בישראל כגון: ינאי יחיאל, אלון שפרנסקי ונוספים. בין המוזמנים שנכחו באירוע: דר זוזובסקי, אלונה טל, נטע צ'רנר וכמובן הפרזנטורים יהודה לוי, עדן פינס, אייל ברקובר ונועה קירל.

© רפי דלויה

שוב איתכם

החלו צילומי העונה החמישית של "שנות ה-80". כזכור, כבר שנתיים ברצף הסדרה נבחרה על ידי הנוער כ"סדרה הקומית של השנה" בטקס נבחרי פרוגי. בין כל הכוכבים הישנים והחדשים - לעונה הזו תצטרף גם שחקנית חדשה בשם הודיה רן.

© קרדיט צילום : יח"צ

להיט גרנדה

נראה כי להיט בו ייקחו חלק שלוש מכוכבות הפופ הגדולות של התעשייה - אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס ולנה דל ריי בדרך לפלייליסט של כולנו! סיירוס עשתה לייק לפוסט שבישר שמועה אודות שיתוף הפעולה המשולש וגרנדה פרגנה בפומבי למיילי על הפרק שלה ב"מראה שחורה", מה שנראה בעייני המעריצים כרמז לשיר. רק דל ריי מצדה שומרת נכון לכתיבת שורות אלו על דממת אלחוט, שתשתנה וודאי במידה והשיר אכן יצא לפעול. ואם זה לא מספיק, ברשת מסתובבת שמועות עקשניות (שעד כה לא בוססו) כי גרנדה תשחרר בשבוע הבא שיר משותף עם שון מנדז וצ'ראלי פות'. אנחנו לא יכולים לחכות!

© gettyimages

סטורי של פסטיבל

אתמול התקיימה יירית הפתיחה הרשמית של הקיץ בקניון כפר סבא הירוקה עם קהל של 10,000 נערים ונערות שהגיעו לחגוג באירוע story festival בהפקת "חוגגים הפקות". באירוע הופיעו כוכבי הרשת הגדולים: בלאגן ואמיגוס, לאון ויואב וגם בן זיני וטיילור שניצלו את האירוע להשיק את השיר החדש שלהם שעלה לאוויר השבוע - "טיפוס רומנטי".

© צילום: רפי דלויה, באדיבות חוגגים הפקות
תגובות