רכילות בקטנה: המתחזה של טיילור מלכוב. צילום מסך מאינסטגרם malkovtaylor@

רכילות בקטנה: המתחזה של טיילור מלכוב

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזוגיות החדשה בביצה, שון מנדס משתף, נטע אלחמיסטר מוסיפה טייטל וגם: כל הדרמות השבועיות של נועה קירל

אם הייתם עסוקים מידי בתכנון החופש הגדול, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבריחה מאילת

אחרי שחשפנו בפרוגי על ליהוקם של בן זיני, טיילור מלכוב ואגם בוחבוט לסדרת הנוער החדשה של HOT VOD young / "חדר בריחה", כעת ניתן לבשר על ליהוק נוסף. גם כוכבת "אילת", שאף זכתה בתואר "פריצת השנה במשחק" של גולשי פרוגי, מיקה צור, תככב אף היא בסדרה המסקרנת שתהיה מז'אנר האימה. בין יוצרי וכותבי הסדרה אפשר למצוא את אילן רוזנפלד שאחראי על להיט אימה אחר ומצליח - "חצויה". העלילה מספרת על חבורה של ילדים אשר יוצאת לחגוג יום הולדת של אחד מהם בחדר בריחה. מה שהם לא יודעים הוא שחדר הבריחה מותאם לחיים האמיתיים של כל אחד מהם ושהם יכלאו שם ולא יצאו, עד שכל הסודות שלהם יתגלו. בן וטיי יגלמו וולוגרית מצליחה ויוצר וידאו שמאוהב בה, בוחבוט היא הילדה החדשה שמגיעה לעיר, עם סוד גדול שהיא מסתירה מכולם.

מיקה צור
מיקה צור © יאיר שגיא

בשורות טובות ורעות

לאחר שפורסם בשבוע שעבר כי הזמרת האהובה, נועה קירל, עברה מיון ללהקה צבאית כחלק ממסלול טאלנט, נחשו מה? נודע השבוע כי הזמרת הצעירה התקבלה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לגיוס שלה! אך מנגד החדשות המשמחות יש גם חדשות מדאיגות במיוחד, אביה של קירל עבר אירוע לא פשוט בו רכבו נשרף עקב הצתה שאף נקלטה במצלמות האבטחה. משיר פינטו, מנהל יחסי הציבור של משפחת קירל, נמסר: "ברצוננו לחדד ולהבהיר כי נושא הרכב של אמיר קירל שנשרף נמצא בבדיקה מעמיקה של חוקר שריפות מוסמך מלוחמי האש, כל הערכת אחרת הינה שגויה ואינה וודאית".

© צילום אינסטגרם

כובשת פסגות

הנשואה הטרייה והדוגמנית המצליחה, נטע אלחמיסטר לא מסתפקת רק בעולם האופנה ונחושה להוכיח שהיא הרבה מעבר. השבוע היא עשתה את זאת שוב בכאשר לוהקה לתפקיד המשחק הראשון שלה בתפקיד אורח בתור פרמדיקית תלמידת אולפנה בעונה השישית של "סברי מרנן" ועתידה לקבל תפקיד קבוע בעונה השביעית. שאפו!

© אינסטגרם

ביטל

גמר הישרדות VIP קרב ובא וההתרגשות בשיאה! רוב המתמודדים כבר אישרו הגעה למאורע הכל כך מותח, אבל יש מי שכנראה לא עשוי לקחת חלק בפרק הסיום של העונה. שקד קוממי שלקח חלק משמעותי על האי, החליט שלא להגיע לאירוע בעקבות מחלוקות על החלק האומנותי. קוממי שרצה לשיר באירוע הגמר, לא קיבל את מבוקשו ולכן בחר שלא להגיע בכלל - נכון לרגע זה. מי שכן צפויים להגיע לגמר אלו המנטורים בתוכנית דה וויס שגם יופיעו לקהל ולכל הצופים בבית.

© צילום: משה נחומוביץ

המתחזה

טיילור מלכוב ובן זיני, חשבו שהם יוצאים לחופשה בחו"ל כדי להנות ולהירגע, אך מישהו החליט להפריע להם בתו כל הכיף... אדם החליט להתחזות אל מלכוב ולהטריד את מחשבותייה במהלך הטיול. המתחזה התקשר לאנשים וחברים דרך התחזות למספר הטלפון של הכוכבת עשרות פעמים. הדוגמנית הצעירה העלתה סטורי בנושא וכתבה: "מישהו מתחזה מהמספר שלי, אני מבקשת במיידי ממי שזה לא יהיה  - שיפסיק, ואם לא זה יועבר לטיפול משטרתי".

© דנה קופל ואור גפן

הכרה בינלאומית

השבוע התקיים טקס פרסי ה- BET בלוס אנג'לס - טקס בו מעניקים פרסים לאמנים אפרו אמריקאים. הישראלית שהגיעה לטקס וייצגה את ישראל בכבוד היא לא אחרת מהדוגמנית הצעירה, יעל שלביה, שהגיעה יחד עם בן זוגה בחודשים האחרונים, ברנדון קורף. עוד נכחו - ריהאנה, קארדי בי וכוכבים בינלאומיים אחרים.

יעל שלביה יעל שלבייה
יעל שלביה יעל שלבייה © רפי דלויה

מותקפת

כידוע, בילי אייליש, הזמרת הצעירה בת ה-17 מלוס אנג'לס, מקבלת לא מעט ביקורות. השבוע, נכתבו כנגדה תגובות עוקצניות ורעות בנוגע לגופה, אך אל דאגה. מעריציה האוהבים דאגו לא להישאר אדישים, ויצאו להגנתה בפני מי שעשה שיימינג על גופה. יפה לראות את דאגת המעריצים!

© gettyimages.IL/Rich Fury

הפעם באמת

לאחר שהסתירו את הזוגיות מהתקשורת, נחשפו בגדול והתארסו - מגי אזרזר וקותי סבג תחתנו אמש (ה') בקיסריה והפכו לזוג נשוי! השניים ערכו חתונה מפוארת במיוחד עם כל האורחים הכי אהובים שיש ושלוש שמלות כלה יפות במיוחד (כמעט כמו הכלה עצמה). מלא מזל טוב!

זוג משמיים

אחרי הפרידה מהחבר האנונימי, כוכבת "כפולה" לגמרי ממשיכה הלאה. בתזמון מדויק לעליית העונה החדשה של הסדרה, דין הפנר גם משיקה חבר חדש שכנראה תזהו, בר גרוצקי. את גרוצקי אתם בוודאי מזהים מהתוכנית "הכוכב הבא", מהעונה האחרונה של "כדברא" ואם לא אז בטח בגלל היותו אח של המנחה - דנה גרוצקי! בכל מקרה, השניים הכירו במסיבת יום ההולדת של נועה קירל לפני כחודשיים והתאהבו. את הבשורה על הזוגיות הטרייה הם פרסמו ברשתות החברתיות בזמן הפרימיירה של העונה הרביעית של "כפולה".

© אור גפן

מסכם

אחרי הסינגל החדש והמטריף של שון מנדס עם קמילה קביו, העלה הזמר פוסט סיכום מרגש על תחילת הקריירה שלו בעולם המוזיקה וכתב: "אני חושב לחזור לכיתה ט' ברגע זה. ליום אחרי שפירסמתי את הקאבר הראשון שלי ליוטיוב, בחזרה לשנת 2014..." המשיך וסיים ב- "תלכו בעקבות הלב שלכם". אנחנו התרגשנו!

טוב, יאללה, מממ ביי!

נדמה היה כי שיתוף הפעולה בין החברה "קרולינה למקה ברלין" לקים קרדשיאן ימנף את המכירות בענק, אך המציאות מראה אחרת. אחרי שקרדשיאן הבטיחה להגיע ארצה, היא דחתה את מועד ההגעה ואז ביטלה את המפגש, הקולקצייה בעיצובה נמסרה חזרה לאחר כישלון המכירות ואם כל זה לא מספיק - השבוע החליטה בר רפאלי להסיר עוקב מהכוכבת באינסטגרם. אאוץ'.

© צילום מסך מאינסטגרם

מפרידים כוחות

מעטות הפעמים שמערכות יחסים מצליחות בתוכניות ריאליטי, מי שהצליחו להחזיק זוגיות יציבה של כחמש שנים אחרי הריאליטי, אלו דנית גרינברג ואליאב אוזן. השניים היו בלתי נפרדים, התחתנו, גרו יחד, פתחו עסק משותף ואפילו השתתפו בתוכנית ריאליטי נוספת שבוחנת את הזוגיות שלהם "זוג מנצח". אך לצערנו, זה היה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי והשבוע פורסם כי השניים בחרו להפריד כוחות ולהיפרד לאחר ריב שהתרחש בחופשה משותפת. על פי שמועות גרינברג עזבה את הבית המשותף. מקווים שיהיה בסדר לכאן ולכאן.

מה קשור

קומיקאי מצליח, זמרת שעושה קוקוריקו ו-וונדרוומן נפגשים באמריקה, נשמע כמו התחלה של בדיחה לא? זהו, שממש לא! השבוע נרשם מפגש מעניין ומסקרן במיוחד בין שלושת הסלבס המעניינים בישראל, גורי אלפי, נטע ברזילי וגל גדות בלוס אנג'לס. הפגישה פורסמה בסטורי של ברזילי, והאמת שהיינו מתים לדעת מה קרה שם. תכלס היינו עושים הכל כדי להיות זבוב על הקיר!

© צילום מסך מאינסטגרם

יש לנו נבחרת!

אל העונה החדשה של תוכנית הכישרונות בערוץ KidZ, ״דה בוקס״, לוהקו נבחרת מנחים מרשימה במיוחד הכוללת את: אגם בוחבוט, רז ספני, עדי ביטי, שירלי לוי, נועה כהן (שתשמש כשופטת) ונבו עמרני. הפורמט של התוכנית הישראלית נמכר גם לספרד - כך שיהיה מסקרן לראות מי יבחרו להנחות אותו שם.

מעבר לים

אחרי שחשפנו בפרוגי את ליהוקו לסרט קולנוע חדש, ברק שמיר לא נח לרגע והשבוע צילם הדוגמן קמפיין בינלאומי נוסף והפעם מדובר בחברת "קלווין קליין" העולמית. כזכור כוכבים נוסים שלקחו בקמפיינים של החברה הם: ג'סטין ביבר, נואה סנטינאו ושון מנדס.

© באדיבות סוכנות ITM
תגובות