רכילות בקטנה: הכוכבת החדשה שמצטרפת אל "כפולה". צילום: באדיבות ערוץ KidZ

רכילות בקטנה: הכוכבת החדשה שמצטרפת אל "כפולה"

השבוע ב"רכילות בקטנה": ההריון של הכוכבת הישראלית הבינלאומית, מתמודד מפתיע ב"כוכב הבא", הביקור של דמי וגם: פרטים על מצבה הבריאותי של קיילי ג'נר

אם הייתם עסוקים בארגונים לקראת החג ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נינג'ה של המסך

כוכב הרשת והיוטיובר, קווין רובין, מצלם בימים אלו סדרה קומית חדשה לערוץ הילדים - "איך להיות נינג'ה?". במסגרת התוכנית יציג רובין בצורה קומית את כל ההכנות שכל ילד וילדה צריכים בשביל להפוך לנינג'ה אמיתית. הסדרה תכלול שישה פרקים באורך של שלוש דקות. בכל פרק יתלוו הצופים אל רובין ואל אורן מאור, המדריך המקצועי של מתמודדי "נינג'ה ישראל ילדים", שינסה ללמד את רובין ואת הצופים איך להתכונן בצורה מיטבית למסלול הנינג'ה, בהתייחס למונחים שונים מעולמות האימונים והכושר: חימום והכנה, תזונה, כח אחיזה ועוד.
הסדרה תשודר לקראת עליית "נינג'ה ישראל ילדים" – גרסת הילדים והנוער של "נינג'ה ישראל". כזכור, את גרסת הנוער ינחו רובין, אליאנה תדהר ועודד פז ותושק ב-11 בנובמבר בערוץ הילדים.

אומייגד!

על פי דיווחים, אחת מלהקות הפופ המצליחות ביותר בעולם במגעים מאוד מאוד מתקדמים לקראת הופעה בישראל ומדובר בלהקת "מארון 5". ההופעה תתקיים בפארק הירקון, הידוע כבמת מופעי הסלבס הבינלאומיים. מה שעוד יותר מרגש הוא שמנסים לקיים את ההופעה כבר ממש בעוד כחודשיים, כאשר אחד התאריכים המוצעים הוא 16 בנובמבר. רק נזכיר שהלהיט של הלהקה, "Girls like you" נבחר כשיר הלועזי של השנה בטקס נבחרי פרוגי 2018.

 

חגיגה כפולה

השבוע התקבצו כל כוכבי הביצה במתחם הביץ' קלאב בתל אביב להרים כוסית יחד עם בעלות סוכנות הטאלנטים שרית ולורנס שחגגו עשור לפעילותן. כל המאורע התרחש ביום שני האחרון, אבל כבר אז הוחלט להקדים את התאריך ולערוך מסיבת יום ההולדת 17 בהפתעה לקים אור אזולאי (שחל היום), וקים הופתעה בעוגת ענק ובלונים ומוקפת שלל חברים מהביצה. עוד נכחו: החבר אלמוג ריף, עומר דרור, גאיה גור אריה, טהוניה, מור סילבר ונוספים.

© צילום: אור גפן

ממשיכה את המסורת

בת הדודה הצעירה של ירדן הראל, עדי הראל, עושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות. השבוע הצטלמה הדוגמנית הצעירה לקמפיין החג באינסטגרם של מותג האופנה דיזל בישראל. הראל הצעירה, שחתומה בסוכנות יולי, החלה לאחרונה לדגמן וזאת הפעם הראשונה שמצטלמת לקמפיין של מותג גדול. תזכרו את השם...

© צילום: נסטיה ליסנסקי

הפתעה

השבוע הופתענו לגלות בעדשת המצלמה את הכוכבת הבינלאומית את דמי לובאטו, בביקור בישראל. היא נתפסה מצולמת בכותל המערבי בירושלים ומהר מאוד כולם ידעו על הביקור המפתיע. אך מי שזכו בפגישה אישית ומיוחדת עם לובאטו הם להקת שלווה המדהימה ויואב צפיר. 

כוכב

צילומי העונה החדשה כבר החלו ונזכיר שאל כס השיפוט מצטרף לואי עלי באופן קבוע. אך מבין אלו שינסו את מזלם השנה בייצוג ישראל באירוויזיון, מצאנו מתמודד מפתיע במיוחד שהגיע להבחן. מדובר בזמר לואי עלי, שהגיע אל האודישנים וביצע את השיר "צליל מיתר" של אייל גולן (המנהל את חברת ההפקות שלו בה מיוצג גם איתי לוי). כזכור, לואי כיכב כבר על במת האירוויזיון בישראל כשצורף לחלק האומנותי עם עידן רייכל.

© צילום מסך מיוטיוב 

הזמן עובר

לא שפספסתם או משהו - כוכב הטיקטוק הענק, ג'סי אנדרהיל, נחת בישראל לפני כשבועיים ונדמה שהוא לא באמת מתכנן לעזוב בקרוב אז למה לאלהחכך בהשקות ובצילומים כאן על הדרך? ג'סי הצטרף אל צילומי קולקציית האביב של ספרייגראונד ישראל ובזאת הצטרף לשורה של כוכבי ענק שלקחו חלק בעבר בצילומים דומים למותג ביניהם: ג'ניפר לופז, ניימאר, בילי אייליש, סטפן, סטטיק ובן אל, יהונתן מרגי ועוד. לפני הגעתו לצילומים ג'סי ביקר בקניון הקרוב יחד עם היאנס ברנס וכמובן אלו גרמו להמולה סביבם.

למרות הקמפיין

כידוע, אסי עזר ובר רפאלי היו חברים מאוד טובים בעברם, לאחר מכן הסתכסכו ואז נאלצו להשלים מפני שהנחו יחד את האירוויזיון ומאז הקשר חודש על אש קטנה. השבוע הצטלמו השניים זה לצד זה בקמפיין משותף ל"קרולינה למקה ברלין", קמפיין שכל כולו נבנה על הסכסוך המדובר. על מערכת היחסים ביניהם הם אמרו שכיום הם יכולים לצחוק על הריב ושהם מבטיחים שאת הריב הבא הם לא ימשכו כל כך הרבה שנים. כששאלו את רפאלי בראיון ל"ידיעות אחרונות" אם היא ועזר חזרו להיות בסטיז היא אמרה כי: "אנחנו מיודדים. אני לא יכולה להיות החברה הכי טובה שלו כי החיים שלי מאוד עמוסים". המנחה העלה זאת לסטורי שלו, תייג את רפאלי, וכמובן, את הבסטי רותם סלע. 
© צילום: שוקה כהן

נפרדת בפעם השנייה

אחרי כחודש של זוגיות בחרו שתי החברות הקרובות מיילי סיירוס וקטלין קרטר להיפרד. הזוגיות שהחלה בעקבות הפרידה המפתיעה של סיירוס וליאם המסוורת' אחרי שמונה חודשים בלבד של נישואים (שגם הם נערכו בהפתעה), כשבמקום לאכול אריזות גלידה התנחמה הזמרת בזרועות חברתה קרטר, התפרקה. על פי מקורבים הפרידה קרתה בגלל שסיירוס הרגישה שהזוגיות מתקדמת למקום שבו היא משקיעה בה יותר מדי מעצמה, כמו בזוגיות עם ליאם, ולכן היא החליטה לסיים אותה ולהשקיע בעצמה.

גדלה כל כך מהר

אם אתם חיים על הפלנטה הזו בשנים האחרונות אין סיכוי שלא שמעתם על ביתם של זוג הכוכבים העולמיים קים קארדשיאן וקניה ווסט, נורת' ווסט. הבת הקטנה שללא כל ספק גדלה למציאות חיים שונה מזו שהרבה ילדים בגילה מכירים, הואשמה השבוע באלימות פיזית כלפי המטפלת שלה. הנושא הועלה בפרק של סדרת הריאליטי "משפחת קארדשיאן" (אלא מה?) שם התנהלה שיחה בנושא. בדיון עלה כי ווסט שרטה את פניה של המטלפת שלה ואפילו אמרה לה: "אני לא רוצה מטפלת יותר, את יכולה ללכת הביתה" ובמילים פשוטות - ניסתה לפטר אותה.

בגד והאשים

נראה כי הדרמה בבית משפחת הקארשיאנס לעולם לא תחדל מלהתקיים. אחרי שנרשם השבוע בלאגן בעולם הילדים נעבור לעולם המבוגרים שמוכיח שהבעיות לא נהיות קטנות יותר עם השנים. קלואי קארדשיאן וטריסטן תומספון שספגו השנה פגיעה קשה במערכת היחסים אחרי שהתגלה כי תופסון בגד בקארדשיאן, החליטו להניח לדברים שבניהם בצד וללכת לטיפול זוגי כדי להקדיש מעצמם למען בנם המשותף. אך אילו חשבתם שדברים מתחילים להסתדר, אז הפלא ופלא – הם לא! הכוכבת העלתה בפני אחותה, קים, כי תומפסון האשים אותה ואת משפחתה על שסיקרו את האירוע והפכו אותו לגדול. על דברים אלו היא הגיבה לאחותה: "בסופו של יום, זה כבר בחוץ. אם טריסטן היה רוצה לבגוד הוא היה בוגד, וזה היה הופך לפומבי בשלב מסוים".

© איסנטגרם

מבושמים

אחרי שכבר דיווחנו לכם על הקמפיין המשולש המתוכנן של ליאנה עיון, ברק שמיר ושביט ויזל - השבוע התקיימו הצילומים לבושם 212 של קרולינה הררה - שבחרה אישית את שלושת השגרירים המקומיים לטובת העניין.

© סיון פרג'

הפתעות קטנות

בזמן שאנחנו לא מפסיקים להלל ולשבח את גל גדות על כניסתה להוליווד כדאי שנזכור שיש מישהי שעשתה את זה לא פחות טוב ממנה. תזכורת לכך קיבלנו בטקס האמי האחרון בו הופיעה השחקנית עם הפתעה משמחת במיוחד – בטן הריונית קטנה. את שמה של השחקנית יעל גרובלס אתם בטח כבר מכירים מ"האי", "תנוחי" או בכלל סדרת הטלוויזיה האמריקאית "ג'יין הבתולה" - שם גילמה את פטרה המרשעת שמתנכרת לחייה של ג'יין. אך נראה כי בניגוד ליחסים הקרים ששוררים בין השתיים בסדרה דווקא במציאות נרקמה חברות אמתית, כי בין המברכים על ההיריון כמו אגם רודברג ואביב אלוש, הופיעה גם השחקנית ג'ינה רוזריגז אשר משחקת את ג'יין.

החורף מגיע

קשה שלא לשים לב כי תקופת הסתיו קרובה לקיצה וכי החורף מתקרב אלינו בצעדי ענק ומתחיל לתת את אותותיו. לאן שלא הלכנו בתקופה האחרונה יצא לנו להיתקל בלא מעט אנשים חולים ומצוננים ונדמה שיש דברים שכסף לא יכול לקנות כמו שליטה במזג האוויר, כי גם הכוכבת קיילי ג'נר הראתה סימני חולי והופנתה לבית החולים אחרי שהראתה תסמיני שפעת חמורים. מאחלים לה הבראה מהירה.

© אינסטגרם

הקופסה נסגרת

העונה השנייה של תוכנית הכישרונות לילדים ונוער, "דה בוקס" - הגיעה אתמול (ה') אל סיומה בגמר ששודר בערוץ kidz ב-yes וב-HOT. שמונת הפיינליסטים הופיעו בפני השופטים: סטפן לגר (שגם פרגן בהופעה) אמירה בוזגלו ושירה לוי, ובפני צוות המנחים: אגם בוחבוט (שביצעה את הלהיט "לימונדה"), שירלי לוי, נועה כהן, נבו עמרני ועדי שפיגלמן בגמר, שהתקיים בקניון עזריאלי תל אביב. מי שקטפה את המקום הראשון היא ליאן ביטון, רקדנית בת 12 מחיפה שהייתה פייבוריטית לאורך העונה כולה. במסגרת הפרס הראשון תזכה ליאן לככב לצדה של נועה קירל בעונה החמישית של הסדרה "כפולה" שמשודרת בערוץ KIDZ ובנוסף תככב בהפקה של חברת דורי דרסט מדיה.

סטפן והזוכה
סטפן והזוכה © אור גפן

איזה יופי

הישג בינלאומי לכוכבת הנוער – נועה כהן. אתמול הוכרז על הצטרפותה למותג הטיפוח הבינלאומי "essence" כפרזנטורית הראשונה בישראל. המותג הבינלאומי להוביל מהלך משותף לקידום קולקציית המוצרים החדשה בישראל. במסגרתו, יצרו הצדדים תוכן שיקודם בין היתר בעמודי הסושיאל העולמיים של המותג. כמו כן, כהן והמותג עתידים ליצור מארזים המכילים מוצרים בהתאם לטרנדים השונים בעולם האיפור. כהן תוביל את הקמפיין ה׳אנושי׳ הראשון של המותג אשר התאפיין עד כה בקמפיינים אותם הובילו דמויות מצויירות. ״אני מתרגשת להיות הפנים החדשות של מותג הטיפוח האהוב עליי. כפעילה בקידום אג׳נדה לשמירה על זכויות בעלי החיים אני מקפידה להשתמש במוצרים אשר מתנגדים לניסויים בבעלי חיים", סיפרה כהן עם הבחירה בה.

נועה כהן
נועה כהן © איילת רבינוביץ
תגובות