מתפוח בדבש ועד לשופר: איך עברה השנה של הסלבס האהובים?. צילום מסך מהאינסטגרם

מתפוח בדבש ועד לשופר: איך עברה השנה של הסלבס האהובים?

ראש השנה מסמל התחלות חדשות, אך גם מסכם את השנה שעברה. החלטנו לבדוק לאיזה ממאפייני החג דומים הסלבס? מי הייתה מלאה בשפע כמו הרימון? ומי נלחם על זכויותיו?

מי לא אוהב את ראש השנה? התחלות חדשות, תפוח בדבש, תקיעה בשופר... את כל זה החלטנו לרכז לכם בכתבה אחת עם הסלבס האהובים שלנו ולהראות לכם איך עברה השנה שלהם לפי סמלי החג.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תפוח בדבש

נפתח את הרשימה שלנו עם הזוג הכי מתוק בתעשייה, ליביאנה. הזוגיות של השניים התחילה כשהם התאהבו על הסט של הסדרה "או בוי",בה שיחקו זוג וגרמו לנו להתאהב בשירם "בלעדייך", שזכה להצלחה רבה. מאז השניים בלתי נפרדים, והשנה השניים שיחקו יחד בתפקיד מתאגר במיוחד בסדרה "פוראבר", איתו זכתה תדהר בתואר "שחקנית השנה". השניים שיחקו בעל ואישה אשר חוזרים לגיל 16, ריגשו אותנו והראו לנו מהי אהבת אמת. בנוסף לכך, הזוג התוק כדבש גם מופיע ברחבי הארץ עם המופע "הכבש השישה עשר", המבוסס על שיריו של יהונתן גפן. הזוגיות שלהם גורמת לנו להתאהב בהם ולהגיד "אוווו" בכל פעם מחדש. נראה שלי ואליאנה, ממש נועדו אחד לשני כמו תפוח בדבש.

 

רימון

את השפע של העשייה כמו הרימון החלטנו להעניק לא אחרת מנועה קירל. בהגיעה לגיל 18, הזמרת הראתה לנו שוב ושוב מה זו עבודה קשה וכמה היא משתלמת. קירל קטפה תפקידים ,קמפיינים ואפילו הוציאה קולקציית ביגוד ואיפור בחברות אותן היא מפרסמת. ראינו את קירל השנה הרבה על מסך הטלוויזיה, בסדרות ובין לבין בפרסומות, היא לא מפסיקה להוציא שירים וקליפים מיוחדים אשר גורפים מיליוני צפיות וקוטפת תארים רבים. מאחלים לך שירבו תפקידייך כרימון.

 

גזר

סמל הגזר בשולחן, מאפיין הצלחות רבות ושנה טובה מרובה בהצלחות, ואין מי שיכולה להזדהות עם זה יותר משירלי לוי שמצליחה להצחיק אותנו בכל פעם מחדש ולא מפסיקה לקטוף תארים. לוי זכתה לא מזמן בתואר "הכי קורע/ת ברשת" בנבחרי הרשת של השנה, גרפה אלפי לייקים בסרטוניה ברשת, הנחתה ב"קומה האחרונה" המשודרת ב"teen nick" ובתוכנית הכשרונות "the box", הובילה סדרת רשת "שירלי לוי מחפשת אהבה" שהצליחה רבות ופשוט הפכה לכוכבת שאי אפשר לפספס. 

סלק

מי שדאגו לסלק את אויבvם, הם החברים הכי טובים לשעבר, קווין רובין ורז ספני, ממקימי "חיים בחרטא" שזכתה להצלחה רבה. כמו ששום דבר לא נשאר לנצח, גם החברות של השניים התפרקה ואיתה גם החבורה. קווין ורז, אמרו שהם נפרדו באווירה טובה והם עדיין חברים טובים, אך מהר מאוד הבנו, שזה לא המצב ושהם בנתק מוחלט. כל אחד מהם יצא לדרך עצמאית ברשת וגם מחוצה לה ונראה שהם מצליחים גם לבד. נקווה שהשנה אף אחד מהם לא יסלק עוד חבר.

 

שופר

הכלי המוזיקלי, הזכיר לנו את עדן חסון שבהחלט זאת הייתה השנה שלו. הזמר הוציא אלבום ראשון עם שירים שאי אפשר להפסיק לשמוע כמו "כפיות", "איך את אוהבת" ועוד... חסון פרץ למוזיקה הישראלית בסופה שלא נגמרת, הלחין וכתב את השירים המוצלחים והפך למושמע כמעט בכל בית. החוזק והעוצמה של קולו של חסון, גורמים לנו להתרגש כל פעם מחדש מהמילים ומהביצוע שלו כמו קול השופר.

 

דג

מי שלקחה החלטות נכונות השנה, היא השורדת שכרגע נמצאת על האי, עדי ביטי. לאחר שנה בה היא לקחה הפסקה מן הקריירה המוזיקלית שלה, ביטי חזרה אלינו בגדול, עם שיר חדש ובוגר יותר. בנוסף למוזיקה, ראינו את ביטי השנה על הסט של "גיבור אמיתי" וב"ג'ינג'י" בתפקיד דנה פישמן. בזמן זה, נמצאת ביטי על האי ומנסה להפוך לשורדת האחרונה (והצעירה ביותר). האם גם באי היא תיקח החלטות נכונות? 

 

רוביא

את הטוב שמרנו לסוף, הרוביא מסמלת את זכויותינו, ומי שהיה נראה לנו שהוא לוחם אמיתי הוא עידו גרינברג (מיסמס). גרינברג מקדם ונלחם למען זכויות הלהט"ב, מעלה את המודעות בעזרת משפטיו כמו "זה רק הלב שלך שקובע מה זאת משפחה". בנוסף לקידום זכויות הלהט"ב, מיסמס מעלה את המודעות למחלת הסרטן דרך סיפורה של נעמה טרבלסי ז"ל, נערה בת 15 שנפטרה מהמחלה, שאותה הכיר בזכות אהבתה של נעמה לחולצות שלו. גרינברג מקדיש את עשייתו למען קידום זכויות, מטרות ואג'נדות אשר חשובות לו ואנחנו מקווים שגם בשנה החדשה הוא ימשיך לעשות זאת דרך המשפטים המרגשים שלו.

תגובות