רכילות בקטנה: הכוכבת שמחקה והתנצלה על סטורי בעייתי. צילום: adobestock

רכילות בקטנה: הכוכבת שמחקה והתנצלה על סטורי בעייתי

השבוע ב"רכילות בקטנה": לאלי חוטפת אש, אאוחניה מתגעגעת לישראל, הבילוי של אדל עם הארי סטיילס וגם: כוכבת "רייברדיל" התחתנה

הייתם עסוקים בתחילת בגרויות החורף ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? גם הפעם רכזנו עבורכם כמה מהדברים הבולטים שקרו ואולי פספסתם! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טראש כייפי

אחרי התקרית עם השוטר, ליהיא גרינר עברה סדרת חינוך בעזרת ה-BFF מ"הישרדות", נעמה קסרי, במסגרת תוכנית חדשה של HOT בידור שהחלה השבוע - "ליהיא ונעמה-מטראש לקלאס". השבוע השיקו השתיים את התוכנית שמסתמנת כקאלט, אליה הגיעו הכוכבות המדוברות ולצידן גם ליאור קוקה, שמחה גואטה, מור סילבר, להקת פורמולה, לירון רביבו ועוד.

© אור גפן, HOT

רויאל כמו בריאליטי

הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל הודיעו ביום רביעי האחרון כי הם מוותרים על מעמדם כבכירים במשפחת המלוכה הבריטית. הנסיך והשחקנית האמריקנית יחלקו כעת את זמנם בין בריטניה לצפון אמריקה. הארי ומייגן אמרו שהם מתכוונים "לפעול להפוך לעצמאיים כלכלית, ובמקביל להמשיך בתמיכה המלאה בהוד מלכותה המלכה". בהצהרת הדוכסים מסאסקס אמרו השניים שהם קיבלו את ההחלטה אחרי חודשים רבים של הרהורים ושיחות פנימיות. ההודעה פורסמה אחרי שנה סוערת במשפחת המלוכה. הצהובונים בבריטניה עסקו בהרחבה בפרסומים על סכסוכים בין הארי ומייגן לנסיך וויליאם (השני בסדר הירושה אחרי הנסיך צ'ארלס) ורעייתו קייט מידלטון. אותם פרסומים גרמו למתיחות גדולה בין הארי ומייגן לכמה כלי תקשורת בממלכה.

מייגן מרקל והנסיך הארי
מייגן מרקל והנסיך הארי © .ILgettyimages

סימן טוב ומזל טוב

השחקנית ונסה מורגן, המוכרת לנו בעיקר בתור טוני טופז מהסדרה ריברדייל התחתנה! המאורע המרגש התקיים ביום שלישי האחרון ובו נישאה הכוכבת לבחיר ליבה, מייקל. טקס החתונה היה אירוע מצומצם, אך מי שהייתה נוכחת בחתונתה של ונסה ואף הייתה השושבינה שלה, היא חברתה הטובה מדליין פטש, המגלמת את שריל בלוסום בסדרה. מרגש!

הזמן מפרט לה

שלומי שבת מפתיע את יובל דיין במתנת יום הולדת מרגשת במיוחד. השניים, שהכירו בזכות האודישן הכי מפורסם בתולדות "דה וויס", הפכו לחברי נפש וקולגות במשך השנים. השבוע, בחדר האמנים, לקראת מופע מיוחד של שלומי ויובל ל״תגלית״, הביא שלומי מתנה מיוחדת במינה ליובל: גיטרה חדשה ויוקרתית אותה הזמין עבורה במיוחד מספרד שיוצרה במשך מספר חודשים, גיטרה מדויקת כמו לזו שיש לו. עכשיו יש להם את אותה גיטרה אחת שמאלית ואחת ימנית. יובל התרגשה ממש ואמרה: "שמונה שנים בכל יום אני מודה על המתנה הזו שנקראת שלומי שבת. ולגיל 25 קיבלתי מתנה משוגעת, את הגיטרה שיש לו בעצמו רק בגרסה שמאלית שתתאים לי. אין עליך נשמה יקרה שאתה. אוהבת אותך מכל הלב. בכל מקום שאני הולכת מדברים איתי על טוב הלב שלך ברחוב - זה לא משתווה למעט ממה שאתה באמת! תודה על הכל״.

הפתעה!
הפתעה! © באדיבות: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור.

צוחק על עצמו 

ג'סטין ביבר גילה תמונת פפארצי מצחיקה של עצמו, בה הוא נופל מאופניים, ופשוט החליט לעשות מכך בדיחה. בנוסף לכך שהוא עשה ממנה ממים מצחיקים על עצמו - הוא עקב אחר פוסט האינסטגרם המקורי שבו פרסמו שלל של תמונות ערוכות בפוטושופ עם התמונה של ביבר. זה החל מתמונה בה הזמר עם קרניים, המשיך עם תמונה בה הוא נאכל על ידי דינוזאור ונגמר בביבר מוקרן על ידי חייזרים במשרד עב"מים. אשתו, היילי בולדווין, לא נשארה אדישה ואמרה: "זה התצלום האהוב עליי. צחקתי מהתמונה הזו במשך שבוע". גם אנחנו...

נא להיפרד בהתאם

מעיין אדם אומנם לא הופתעה מכניסת האקס שלה, אסיף אלקיים, אל בית "האח הגדול", אך בכל זאת בחרה להתייחס לכניסתו ולתגובות שהיא שומעת בעקבות העניין סביב האקס הטרי. אדם כתבה בסטורי בסוף השבוע שעבר שפירגן לחבר לשעבר: "אני יודעת שאתם מצפים ממני לחלוק אתכם את הרגשות שלי, כמו תמיד, בעיקר כשקשה לי. אבל אני עוד לא מוכנה לזה, הפעם זה גדול עלי. אני כן רוצה לומר לכם שהאהבה שאתם מרעיפים עליו חונקת אותי מדמעות...לא פעם אמרו לי "את גדולה עליו" ושמתי פס, כי ידעתי מה יש לי בבית, אבל תמיד תהיתי אם אמרו את זה גם לו. בסמס האחרון בינינו תקווה אחת הייתה לו - שאהיה גאה בו. השבתי "תמיד הייתי גאה בך, נותר רק שאתה תהיה גאה בך" והתנקתנו. הלוואי ויכול היה לראות מה אתם חושבים וכותבים עליו, כל כך מגיע לו. איך אני גאה בו".

בימים זוגיים יותר
בימים זוגיים יותר © צילום מהאינסטגרם של מעיין אדם

יחד?

הארי סטיילס נתפס בחופשה יחד עם הזמרת האהובה, אדל. השניים יצאו לחופשה באיים הקאריביים, מה שמעורר לא מעט סימני שאלה האם השניים נמצאים בתחילתה של מערכת יחסים חדשה? או שהם עובדים על שיתוף פעולה חדש? כזכור, שני הזמרים הודיעו בעבר על כך שהם עובדים על דברים חדשים.

חוזרים למוזיקה 

באוגוסט האחרון, להקת BTS הקוריאנית המצליחה, החליטו לקחת מלשחרר מוזיקה חדשה אחרי כל הטירוף שעברו יחד. כעת, קצת יותר מחצי שנה אחרי, הם חוזרים ובגדול עם שירים חדשים שכבר נוכל לשמוע ב-21 בפברואר הקרוב. אנחנו כבר לא יכולים לחכות! 
 
 

סופו של כל בלון (וסטורי)

היוטיוברית המצליחה, מיכל מצוב, פגשה כמה מצופות הערוץ הנאמנות שלה ויחד הן הפריחו בלוני הליום לאוויר - כמעט שכל אחד נוהג. מצוב תיעדה את ההפרחה והרגע הכייפי לסטורי  שלה אלא שאחרי זמן מה היא החליטה להסיר אותו מהחשבון שלה. הסיבה: אקולוגיה. הכוכבת הבינה שאולי זה נראה כיף וצבעוני אבל סופו של כל בלון בשמיים הוא לנחות בחזרה מטה - מה שעלול לפגוע בכדור הארץ. מעבר לכך שבלונים אינם מתכלים, הם גם עלולים לנחות במקום מחייה של חיות שונות שעלולות לחשוב שמדובר במזון ולהיחנק למוות, או גם להצטבר בים ולזהם אותו. מצוב, שהבינה את הנעשה לאחר מכן, מיהרה לפרסם סטורי נוסף בו היא מסבירה על המקרה ואת החשיבות שלא לעשות זאת, בנוסף ציינה כי: "כל יום לומדים משהו חדש...זה היה צעד מאוד טיפשי מצידי שלא חשבתי על זה". העיקר שהמסר עבר וזה חשוב לא פחות!

© צילום מסך מאינסטגרם

מאכל מלאכי

הכוכבת הארגנטינאית שזכור לנו בעיקר ככוכבת "כמעט מלאכים" ולהקת ה"טין אנג'לס", אאוחניה סוארז, עדיין לא נרגעת מביקורה האחרון בישראל לפני כשנתיים. מי שחיפש הוכחות לכך יכל להבחין בסטורי שהיא פרסמה השבוע שקשור לביקור שלה כאן. סוארז פרסמה סלפי-וידאו בסטורי בו היא מבקשת את עזרת הציבור באיתור מאכל ה"חצ'פורי" (מאפה גרוזיני פופולרי) אותו היא אכלה כאן. אאוחניה אכן קיבלה מענה מגולשת ישראלית שאכן אישרה לה שמדובר בחצ'פורי ואף אייתה לה איך לכתוב אותו. ולמי שהספיק לעקוב אחר כך ראה שהסטורי של אאוחה היה עמוס בתמונות חצ'פורי. מקווים שזה עשה לך חשק לחזור!

 

חוזרת ללמוד

הכוכבת קייטי פרי סיכמה את השנה שלה, וכחלק מסיכום השנה היא הציבה לעצמה כמה מטרות שאותן תרצה להגשים לכבוד השנה החדשה. כחלק מהמטרות שפרי הציבה לעצמה, היא מתכננת לחזור ללמוד פסיכולוגיה ופילוסופיה!

© gettyimages.IL

חגיגת VIP

שדרן הרדיו המצליח, מושיקו שטרן חגג יום הולדת 37 וציין עשור לתוכנית הרדיו שגילתה זמרים מובילים וביצועי האולפן שלה זוכים למיליוני צפיות ביוטיוב, במתחם האירועים "לארה". באירוע הופיעו שורה של אומנים מובילים: אברהם טל, אליעד נחום, בניה ברבי, זהבה בן, חנן בן ארי, ישי ריבו, לירן דנינו, נתן גושן, קובי אפללו ורותם כהן. את המסיבה שאחרי קינח בהפתעה משה פרץ כ-DJ. עוד הגיעו לחגוג: סטטיק ובן אל, עידן רייכל, הראל סקעת, סטפן לגר, עדן מאירי, האולטראס, דנה לפידות, חן אהרוני, האחיות כרקוקלי ועוד…

סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל © אביב אברג'ל

מלאכית בצרות

אמנם אנחנו באמצע החורף, והשבוע גם פקדו על אזור הצפון שטפונות מסוכנים, אך כוכבת הנוער, לאלי אספוסיטו - מתקשה להיפרד מהקיץ. היא פירסמה השבוע בחשבון האינסטגרם שלה תמונות חושפניות בהם היא בלי בגדים בחלק העליון של גופה. השחקנית והזמרת קיבלה ביקורות נוקבות על התמונות, בטענה שרוב עוקביה עם נוער וצעירים, והיא אינה יכולה לעלות תמונות כאלו. 
 
 
 

לא מצייצת

אין ספק ששנת 2019 הייתה השנה של היוצרת והזמרת ליזו. היא הצליחה לעשות שינוי בעולם המוזיקה וזכתה לביקורות מעולות. ובכל זאת, השבוע, החליטה שהיא סוגרת את חשבון הטוויטר שלה בעקבות ביקורות בריוניות רבות שספגה והודיעה למעריציה שהיא תחזור לטוויטר ברגע שתרגיש לנכון.

 
תגובות