Business and family: כל המשפחות שעובדות יחד בעולם הבידור. צילום מסך מאינסטגרם

Business and family: כל המשפחות שעובדות יחד בעולם הבידור

כמדי שנה, אנו מציינים היום (ג') את יום המשפחה הבינלאומי. במיוחד לכבודו - ריכזנו לכם את כל המשפחות הנוצצות בעולם הבידור המשלבות עסקים עם משפחה

יום המשפחה הוא זמן מעולה להיזכר בכל המשפחות בתעשיית הבידור, אשר עבדו יחד במהלך השנים. על אף שלא מומלץ לשלב בין משפחה לעבודה - קבלו את מצעד המשפחות שהצליחו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

משפחת קרדשיאן 

את יום המשפחה שלנו נתחיל עם המשפחה הכי מפורסמת, מעוררת סערות, מעניינת, והכי הכי הכי. למשפחת קרדשיאן הייתה תכנית שכל כולה התבססה ועסקה בחיי המשפחה. סדרת הדוקו-ריאליטי זכתה להצלחה מטורפת עד כדי כך שהיא כבר בעונה ה-17 (!). כל הדרמות ובג'וס מגיע עד אלינו הצופים שצמאים לעוד ועוד. אנחנו לגמרי מאוהבים במשפחה הזו, ודורשים עוד ועוד עונות, עד 120. 

קרדשיאן
קרדשיאן © אינסטגרם

משפחת רפאלי

משפחת רפאלי, כמו קרדשיאן, גם היא אינה יורדת מהכותרות. משפחת רפאלי משתפת בין משפחה לעבודה, בין אם זו ציפי רפאלי, אם המשפחה, אשר מנהלת את הקריירות של ילדיה בעצמה, ובין אם אלו הקמפיינים המשותפים של בר רפאלי עם אחיה הצעיר, השחקן והדוגמן, און רפאלי בצילומים לחברת האופנה Hoodies. נזכיר שאון גם הפרזנטור של חברת האופנה "Urbanica" אותה מנהלת האחות. מפחיד כמה שהם יפים! 

שירן סנדל ושירה לוי

אולי רובכם לא ידעתם זאת, אך שתי שחקניות הנוער האהובות עליכם - הן בנות דודות מדרגה שלישית! אתם בטח לא יודעים מי הם בני הדודים שלכם מהדרגה השלישית, ואתם אפילו לא יודעים אם יש כאלו, אך במשפחתם של סנדל ולוי - כולם מכירים את כולם. כזכור, שירן סנדל ושירה לוי שיחקו יחדיו בסדרת הנוער "התחנה" והשתיים אף הצטלמו יחד לשער משותף ב"פנאי פלוס". איזה ייחוס משפחתי כיפי על הסט!

קים אור ורויטל אזולאי 

היא כוכבת הרשת האהובה עליכם, היא פאשניסטה מצליחה, מתחזקת אלפי עוקבים באינסטגרם ומחזיקה במותג כובעים על שמה. מי שעומדת מאחורי כל ההצלחה וההישגים של קים אור אזולאי - היא ללא ספק אמה, רויטל אזולאי, אשר מנהלת את הבת שלה במקצועיות ואהבה. איזה כיף לראות אהבה בין אמא לבת!

רויטל אזולאי וקים אור אזולאי
רויטל אזולאי וקים אור אזולאי © צילום מאינסטגרם

אלין ומירי כהן

ישנה עוד כוכבת רשת עם סיפור די דומה לשל אזולאי:  גם היא עם אלפי עוקבים, מלאה בסטייל, ומחזיקה במותג איפור על שמה. הפעם מדובר באלין כהן, הדוגמנית ואשת העסקים הצעירה, שגם אמא שלה לוקחת חלק גדול מאוד בקריירה שלה. בנוסף, בזכות הנוכחות של האם בתוך העולם הזה - כהן הצעירה מאוזנת הרבה יותר בחיים ובקריירה. עוד עובדה משפחתית על כהן, היא שבמותג האיפור שלה עובדים כל המשפחה, כל אחד בתחומו.

משי וריטה קליינשטיין 

כידוע, ריטה ורמי קליינשטיין נישאו בעבר, הביאו לעולם שתי בנות: הזמרת והשחקנית משי, והזמרת והפסנתרנית נעם. כשש שנים לאחר הולדת הבת השנייה - השניים התגרשו. מלבד העובדה שרמי יצר לריטה שירים רבים - האם והבת שיחררו שיר בביצוען בשם "קחי לך" וריגשו את האמהות, הבנות וכל מי ששמע אותו! ואם כבר יום המשפחה - אנחנו רוצים לספר לכם שמשי הוציאה גם שיר חדש בשם "רק אתמול היית כאן", אשר המשפחה לקחה חלק ביצירתו. האב הלחין את השיר, האחות הקטנה הייתה אחראית על העיבוד וההפקה המוזיקלית ומשי כתבה וביצעה את השיר כמובן. הקול עובר בגנים! 

 

יעל בר זוהר וגיא זוארץ

את הכתבה על יום המשפחה שלנו נסיים עם הזוג הרומנטי והמהמם הזה - יעל בר זוהר וגיא זוארץ, אשר עבדו יחד לא פעם. בשנת 2013 למשל, השניים שיחקו אחד לצד זה במחזמר "סינדרלה", שיחקו בתפקידים הראשיים בהצגה "פעם בשנה" המספרת על חייהם של זוג צעיר (שהופך למבוגר עם הזמן) וזוארץ אף הוציא שיר בשם "את דומה לי" ונחשו מי מככבת בקליפ? כמובן שאישתו! הם לגמרי הזוג הכי יציב שנפגשנו בו בביצה ופיצחו את הנוסחה לאהבה אמיתית ארוכת טווח. 

 

 
תגובות