רכילות בקטנה: הדרמה של צ'ארלי שגרמה לה להתנצל. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: הדרמה של צ'ארלי שגרמה לה להתנצל

השבוע ב"רכילות בקטנה": אמא של איזו יוטיוברית חולה בקורונה, הסלבס תורמים מעצמם בעקבות המגפה, מה שון וקמילה עושים בבידוד וגם: הצעד המפתיע של נועה קירל

אם הייתם עסוקים בלמצוא תעסוקה לשהייה בהסגר ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האמת נחשפת

כבר נגיע אל כל האירועים שקרו סביב משבר הקורונה, אבל קודם נחזור אל המשבר הגדול שארע בשנת 2016 והרעיד את כל העולם. הכל התחיל בשיר שהוציא קניה ווסט ״famous” בו הוא מבטא את רגשותיו לגביי כמה מהאנשים המצליחים בעולם, אחת מאותם כוכבים הייתה טיילור סוויפט שבאותו זמן התרגזה מאוד על מה שנאמר עליה בשיר, בטענה כי לא ידעה על אזכורה. כתגובה לכעס של סוויפט, פרסמה רעייתו של ווסט, קים קרדשיאן, סרטונים בהם שומעים כי סוויפט שמעה את השיר לפני והסכימה להוציא אותו. אולם, מסרטון שנחשף לאחרונה, ארבע שנים אחרי יציאת השיר, נחשפה ההקלטה המלאה בה שומעים כי הזמרת מביעה את חוסר הוודאות שלה לגבי השיר ואת החשש מתגובת האנשים שרק מחכים לראות אותה עושה משהו טיפשי. למרות שהמקור שהפיץ את ההקלטה המלאה לא ברור, מעריצים רבים כבר הכתירו את סוויפט כדוברת אמת.

© Gettyimages.IL Larry Busacca / Staff

 

מפעל סגור

ולעוד ידיעה הקשורה לקים קרדשיאן - כפי שהוכרז במקומות רבים ברחבי העולם, מקומות עבודה שנמצאים ״לא חיוניים״ נסגרים באופן זמני כדי למנוע את התפשטות הקורונה. צו חירום זה הוכרז גם בקליפורניה, שם נמצאים מפעלי עסקי הקוסמטיקה של קים קארדשיאן. בגלל שעסקי האיפור שלה לא נמצאו חיוניים נאלצה קארדשיאן לסגור אותם באופן זמני. בסטורי שהעלתה חברת האיפור של הכוכבת נכתב ״בגלל מצב ההוראות הבריאותיות הנוכחי בקליפורניה, המרכז שלנו יסגור באופן זמני, בזמן שהאתר שלנו ישאר זמין לקבלת הזמנות. מדיניות ההחזרים שלנו תתעדכן ותאפשר ללקוחות שלנו לבטל את המשלוח בכל זמן, בהחזר כספי מלא".

 

 

הקורונה נחתה ביוטיוב

היוטיוברית ניקי דה ג׳גר המוכרת בשם, NikkieTutorials, עדכנה כי בהולנד הפסיקו לבדוק את כל החולים שחשודים כחולי קורונה ושומרים את הבדיקות רק למבוגרים. בפגישה עם הרופא נמסר לאמה של דה ג׳גר כי היא חולה בוירוס ועליה לנוח בבית. היוטיוברית לא נתנה לבשורות הקשות להפריע בשגרת חייה והחליטה להמשיך ולהעלות סרטונים ליוטיוב.

 

© צילום מסך מיוטיוב NikkieTutorials

 

הזמן עובר מהר

אם נגיד לכם שהספיקו לעבור כבר 15 שנים מאז שידור הפרק הראשון של ״החיים היפים על הסיפון״ הייתם מאמינים? אם לא, איזה מזל שדילן ספראוס כאן בשביל להזכיר לנו את זה! החצי המשלים של זוג התאומים האהובים עלינו, העלה השבוע תמונה חמודה למדי מתחילת צילומי הסדרה. בתמונה רואים את ספראוס ואת אחיו קול על סט הצילומים, כשהם רק בני 11. הוא כתב "14 שנות הכרת תודה לכל המעורבים. אני אוהב את כולכם ושמח שהסדרה הזו עדיין יכולה להעניק למשפחות את הנוסטלגיה שהייתה להם פעם כשצפו בה. אני אשמור את הזכרונות האלה לנצח". גם ברנדה סונג, שותפתו לצילומים העלתה תמונה נוסטלית מתחילת הסדרה וכתבה "מטורף! מעולם לא הרגשתי זקנה כל כך".

 

ומה עם שיר לקורונה?

אנשי הון רבים מרחבי העולם החליטו לתרום מחלקם למען מזעור נזקי מגפת הקורונה. לתורמים שהתפקדו הצטרפה השבוע גם הזמרת ריהאנה, שהחליטה לתרום כחמישה מיליון דולר למען מאמצי סיוע שונים כדי להילחם במגיפה. הכספים הועברו בין היתר לארגון הבריאות העולמי ולוועדת ההצלה הבינלאומית. הכספים הועברו מהקרן שהקימה הכוכבת בשנת 2012 מתוך כבוד לסבה וסבתה. קרן זו הספיקה כבר לסייע לא מעט לאחר מקרי חירום נוספים שאירעו מסביב לעולם. כל הכבוד!

 

© Caroline McCredie/GettyImages.IL for Fenty Beauty by Rihanna

 

מהסדרה למציאות

אם כבר עדכנו אתכם במאמצי סיוע למיגור תופעת הקורונה מצד אנשים, נספר לכם שגם אחת התוכניות המצליחות בעולם הגדילה לעשות ותרמה מחלקה. כנראה שהפסקת צילומי הסדרה ״האנטומיה של גריי״ בעקבות התפרצות נגיף הקורונה גרמה להתגייסות נכבדת של הסדרה למלחמה במגיפה. אז לא, מרדית׳ גריי עדיין לא מצאה את התרופה לנגיף, אך על פי דיווחים, ציוד רפואי רב הועבר לשירותי חירום לא מצוידים, שכן כרגע אין בו כל שימוש. אלן פומפאו, כוכבת הסדרה כתבה ״זה המעט שאנחנו יכולים לעשות״.

 

מרגיזות את המעריצים

אחת הטיקטוקריות המוכרות בעולם - צ׳ארלי ד'מליו, התמודדה השבוע עם סיטואציה לא פשוטה בכלל, בעקבות טיקטוק שהעלתה צ׳ארלי עם מאדי מונרו. בסרטון, השתיים נראות כאילו הן מחקות את תנועות דמות האנימה - צ׳יקה. המעריצים התרגזו על שתי הטיקטוקריות בטענה כי הן לועגות לקהילת הקוספליי (אנימה). כתגובה לכעס המעריצים, הסרטון נמחק וד'מליו העלתה סרטון בו היא מתנצלת ״לא ניסיתי לפגוע באף אחד, אני מכבדת ואוהבת את כל יוצרות התוכן... למדתי וזה לא יקרה שוב. אוהבת את כולכם״.

@charlidamelio

to the cosplay community

♬ original sound - charlidamelio

הסלבס מתגייסים

בצל משבר הקורונה שמתרחש בכל העולם, בתי ספר רבים נסגרים ותלמידים נמצאים בהסגר. בעקבות כך, סלבס רבים כמו דמי לובאטו, נואה סנטינאו וקמילה קביו, נחלצו לעזרה בפריויקט חדש שנקרא #SaveWithStories. בפרוייקט זה, בעזרת הרשתות החברתיות, הסלבס יקריאו סיפורים לילדים. מטרת הפרוייקט היא לגייס תרומות בעבור מזון ותיקי בית ספר לילדים בארה"ב. פשוט מחמם את הלב!

קצרים

כידוע, צילומי העונה החדשה של "זוג מנצח VIP" החלו לא מזמן וצולמו בברזיל. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בעולם, צילומי תוכנית הריאליטי נעצרו והמתמודדים ואנשי ההפקה נאלצו לחזור ארצה שבועיים לפני סיום הצילומים. בחלט מבאס - אבל קודם כל הבריאות!

מי הזוג המנצח?
מי הזוג המנצח? © צילום: נעם פינבליט

לא בדרך השלום

תחנת הרדיו "גלגלצ" ידעה לא מעט ביקורות וסכסוכים במשך השנים מאומנים שונים. השבוע, נערך לייב של תחנת הרדיו בעמוד האינסטגרם שלהם, ובו לקחו חלק הזמרים נתן גושן ויובל דיין. פאר טסי, נכנס אל הלייב ששודר והגיב: "זמרים מדהימים, תחנה של אפסים אוכלי חינם". הסכסוך כנראה נובע מכמות ההשמעות או היחס לזמרים אחרים, אך האם הוא יתפתח ליותר מתגובת בלייב באינסטגרם?

שנינו יחד

כמו כולנו, גם הפאוור קאפל של עולם המוזיקה, קמילה קביו ושון מנדס נמצאים בהסגר, רק שהם יחד! השניים ערכו לייב דרך האינסטגרם של מנדס ובו שרו את השירים האהובים של השניים וגם את השיר המשותף "Senorita". בנוסף, השניים סיפרו כי כדי להעביר את הזמן בהסגר, הם רואים את סדרת סרטי הארי פוטר יחד ואיחלו לצופים שיהיו בטוחים. היינו שמחים לראות איתכם כל סרט!

מתבודדים
מתבודדים © צילום מסך מיוטיוב

 

בינלאומית

השבוע נודע כי מסתמן שהחיילת הטרייה בצה"ל, נועה קירל, הוחתמה בחברת תקליטים הבינלאומית "וורנר". חברה זו היא בין ארבעת הגדולות בעולם, בה מוחתמים כמה אומנים גדולים לא פחות, ביניהם: אד שירן, ביבי רקסה, דואה ליפה ומדונה. אין ספק שזו לגמרי גאווה ישראלית!

© צילום מסך מאינסטגרם

התגייסות מבורכת

יד שרה יצאה השבוע בקמפיין לגיוס תרומות על מנת לספק ציוד נשימתי לאלפי ישראלים הסובלים מהקורונה. הסלבס שהתגייסו לקמפיין עד כה: נינט טייב, עדן בן זקן, אופירה אסייג, ציפי רפאלי ועוד. בהחלט מעשה מחמם את הלב שיעזור מאוד בתקופה הזו.

ועכשיו גם מנחה

הזמר, איתי לוי, שהפך גם לשופט בשנה האחרונה, מוסיף עוד תואר לרזומה - מנחה. לוי ינחה תוכנית אישית בערוץ 24, במסגרתה יארח אמנים וחברים טובים. התוכנית תעלה בשני הבא ובנסוף אליה ימשיכו שידורים חיים עם תוכניות רבות כמו זו של דורון מדלי והראל סקעת.

איתי לוי
 © צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 

תגובות