מתחת לרדאר: החתונות הסודיות של הסלבס. צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy ו-יוטיוב

מתחת לרדאר: החתונות הסודיות של הסלבס

בשנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר סלבס שבוחרים להינשא בטקס חתונה סודי ושקט. אספנו עבורכם כמה מהמקרים המפתיעים ביותר!

עם כמה שאנחנו רוצים לשמוח בשמחתם של הכוכבים האהובים, יש לא מעט פעמים שהם מחליטים לעשות זאת בסתר ובדיעבד להכריז שנישאו. קבלו כמה מהכוכבים שהחליטו למסד את הקשר מתחת לרדאר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צחי הלוי ולוסי אהריש

לפני כשנתיים נערכה חתונתם הסודית והמדוברת של מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי. השניים הכירו בראיון ומאז התאהבו וניהלו מערכת יחסים מתחת לרדאר במשך כארבע שנים. רק לאחר מכן הגיעה הצעת הנישואין, החתונה הסודית כללה כ-100 אורחים, משפחה וחברים קרובים. התקשורת כיבדה ולא חשפה את הזוגיות עד לאירוע המרגש.

סופי טרנר וג'ו ג'ונאס

כוכבת "משחקי הכס", סופי טרנר והזמר האהוב ג'ו ג'ונאס נישאו בסתר ורק לאחר כשבוע מיום חתונתם, החליטו לשתף בכך. החתונה החשאית כללה סלבס רבים ונערכה בטירה בפריז. היוש סאנסה סטארק! בנוסף, בחודשים האחרונים פורסם כי הכוכבת בהריון ראשון. 

אד שירן ושרי סיבורן

לפני כשנתיים, כמה ימים לפני חג המולד, נערכה חתונת החורף הסודית של הזמר הבריטי, אד שירן וחברתו שרי סיבורן בלונדון. החתונה כללה כ-40 אנשים בכנסייה קטנה. כששירן נשאל בעבר על חתונה הוא הסביר כי הוא לא עושה דברים בפומבי והראה למראיין את טבעת הנישואין.

© צילום מסך

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'

חתונה סודית מדוברת נוספת היא חתונתם של השחקן ליאם המסוורת' והכוכבת מיילי סיירוס. כזכור, לפני כיותר מעשור השניים שיחקו יחד בסרט "השיר האחרון" והתאהבו על הסט. לאחר זוגיות של שלוש שנים השניים התארסו ונפרדו. בשנת 2016 השניים חזרו זה לזו, באופן רשמי ובשנת 2018 החליטו להתחתן בביתם שבטנסי בחתונה מצומצמת. כיום, הם נפרדו ואף התגרשו באופן רשמי.

 

© צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy

ביונסה וג'יי ז'י

אי שם בשנת 2008, הפאוור קאפל של עולם המוזיקה, ביונסה והראפר ג'יי ז'י, נישאו בסתר בטקס חתונה בניו יורק. בעבר השניים ידעו עליות ומורדות וכיום, השניים מנהלים זוגיות יציבה וגם קריירה בינלאומית מצליחה שכוללת הופעות ואלבומים משותפים. בנוסף, יש להם שלושה ילדים, בלו איווי, קרטר וסר.

© צילום מסך מאינסטגרם @beyonce

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

פאוור קאפל נוסף בתעשייה ההוליוודית (שהם כבר לא) השחקנים בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, שהכירו בעקבות הסרט "מר וגברת סמית'" ששיחקו בו יחד. הזוג נישא רק אחרי תשע שנים של זוגיות מתוקשרת בטקס מצומצם בכנסייה בצרפת. שאטו מירבאל וששת ילדיהם המשותפים לקחו חלק בטקס המרגש, שנכחו בו בני משפחה וחברים קרובים בלבד.

בראד פיט,אנג'לינה ג'ולי
בראד פיט,אנג'לינה ג'ולי © gettyimages

הזמרת אדל וסיימון קונקי

נסגור את הרשימה שלנו עם הזוג האחרון, אדל ומייקל קונקי שניהלו מערכת יחסים יציבה עם ילד ורק לאחר חמש שנות זוגיות נישאו בסתר זה לזו. אדל נראתה עם טבעת וגם מייקל, שנשאלה על כך היא סירבה להגיב על הדברים. כרגע, השניים פירקו את החבילה ונפרדו.

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין

לפעמים נדמה לנו שהזוג הזה התחתן כמה פעמים - וזה כמעט נכון. ביבר ובולדווין החליטו על חתונת בזק חשאית בספטמבר 2018 בטקס מצומצם בניו יורק. השניים הצליחו להפתיע רבים שכן הזוגיות שלהם לא הייתה ארוכה במיוחד ולא עבר זמן רב מאז האירוסין. ביבר החליט שהוא לא יכול לחכות יותר ויזם את המהלך. כשנה לאחר מכן, החליטו השניים לערוך אירוע עם המשפחה המורחבת והחברים המפורסמים - למרות שטכנית הם כבר היו נשואים...

© צילום מסך מאינסטגרם @justinbieber

קארדי בי ואופסט

זוג נוסף ברשימה, הם קארדי בי ובעלה אופסט. לפני כשלוש שנים, בעלה הפתיע אותה במהלך הופעה משותפת עם "מיגוס" אופסט שלף טבעת, והיא אמרה כן!
הם נפרדו ואחד מהשני וכרגע הם חזרו להיות בזוגיות ויש להם ילדה משותפת.

 

תגובות