אחרי 9 שנים: אביה של אנג'ל ברנס השתחרר מכלא. מתוך יוטיוב

אחרי 9 שנים: אביה של אנג'ל ברנס השתחרר מכלא

מתי אתה חוזר? רוני ברנס, אביה של כוכבת הנוער, אנג'ל ברנס, השתחרר היום (א') מהכלא אחרי תשע שנות מאסר, מתוך 14 אותן היה אמור לרצה בגין היעלמות מס. "הסיוט נגמר, המשפחה שלי שוב מאוחדת", כתבה אנג'ל באינסטגרם

סיפור משפחתה של כוכבת הנוער אנג'ל ברנס ידוע לכל. אביה, רוני ברנס, מרצה עונש מאסר בגין עבירות מס קשות כבר במשך תשע שנים (מתוך 14 על פי פסק הדין). ברנס עבר מספר וועדות בהן הוחלט שלא לשחרר אותו, כעת, לאחר וועדה נוספת הוחלט להפסיק את עונשו ולשחררו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בעבר וגם אצלנו בתוכנית "א' עד ת'", דיברה רבות הכוכבת על אביה, בעבר אף הגישה בקשה רשמית לחנינה מהנשיא, שחררה סינגל בנושא עם להקת פורמולה ויחד עם זה פצחה בקמפיין למען שחרור אביה כדי להגיע אל מקבלי ההחלטות ולנסות להשפיע ולרכך את ליבם בדרך הזו. מנגד עלו תגובות וטענות כי הכוכבת מנצלת את מעמדה ופרסומה לשחרור עבריין מהכלא, טענות עליהן השיבה אצלנו כי: "אני חושבת שכל בן אדם היה עושה את זה".

 

הבשורה תפסה את ברנס במהלך שעת ט"ש בטירונות, אותה היא מעבירה במחנה 80. ברנס שיתפה בהתרגשות באינסטגרם כי היא באה לעשות שיחה שגרתית עם אביה, במהלכה אמר לה כי מחר לא תתקיים הוועדה המתוכננת והיא החלה לבכות ולשאול - 'למה הפעם?', האב השיב כי היא הייתה היום וקיבל כבר תשובה, אנג'ל כבר הייתה מוכנה לתשובה השלילית הרגילה אך הופתעה כשאביה צרח 'אני משוחרר'. על ההחלטה כתבה: "זהו הסיוט נגמר... אין לי מה לומר כל כך. אני חושבת שאני הבן אדם הכי מאושר בעולם, המשפחה שלי תהיה שוב מאוחדת. עברנו כל כך הרבה בשביל להגיע ליום הזה ואיך אומרים באגדות? הסוף".

 

תגובות