בצל הקורונה: טקס ה-KCA ישודר במתכונת מיוחדת. © Gettyimages.IL/Kevin Winter

בצל הקורונה: טקס ה-KCA ישודר במתכונת מיוחדת

לאחר שנדחה: טקס הפרסים המסורתי של ערוץ ניק ישודר כבר בסוף השבוע הקרוב בהתאם לרוח התקופה. מלבד הסליים שישולב בצורה מיוחדת, ישתתפו בטקס כוכבים כמו: אריאנה גרנדה, שון מנדס, קמילה קביו וטום הולנד • כל הפרטים

מדי שנה מצויין הטקס השנתי הגדול בעולם בקטגוריות הילדים והנוער, טקס פרסי ערוץ ניקלודיאון העולמי בלוס אנג'לס, או בשמו הרשמי: ה-"KCA". הטקס, שהיה אמור להתקיים בדיוק לפני חודש, נדחה בעקבות המצב וכעת הוחלט לקיימו במתכונת מיוחדת בהתאם לתנאי השטח.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טקס הפרסים שינה את סדרו וייקרא השנה "Celebrate Together" ("חוגגים יחד") ואותו תגיש כוכבת הערוץ, ויקטוריה ג'סטיס. ההפקה כמובן תתקיים בצורה ווירטואלית והיא מתבססת על מיליוני הצבעות מצד קהל הילדים והנוער ותחשוף את המנצחים בכמה מהדרכים היצירתיות ביותר בהיסטוריה של הטקס. כך שיהיה מעניין יהיה לראות איך ישולב הסליים הירוק המסורתי והמזוהה עם ה-KCA.

KCA 2016
KCA 2016 © צילום: gettyimages

בין הכוכבים שצפויים לקחת חלק בטקס: דוויין ג'ונסון ("דה רוק"), אריאנה גרנדה, קריסטן בל, ג'וש גאד, קמילה קביו, מילי בובי בראון, אלן דג'נרס, BTS, שון מנדס, ליל נאס X, דוב קמרון, טום הולנד, דייוויד דובריק, טום קני, ביל פגרבאקה, SSSniperWolf ואחרים. כל זה לצד הופעות של חברי צוות השחקנים של "הנוקמים: סוף המשחק" ביניהם: רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוואנס, כריס המסוורת', סקרלט ג'והאנסון, מארק רופאלו וג'רמי רנר. הצצה בלעדית אל סדרת הלייב אקשן החדשה של ניקלודיאון -The Astronauts' והפתעות נוספות כגון: ג'וג'ו סיווה מגלה כי סליים הוטמן בכל פינות ביתה; הופעה של המוסיקאי והשחקן אשר איינג'ל שיבצע את הלהיט שלו "All Day"; ומבט אקסקלוסיבי אל מסע הסליים בחלל של ניקלודיאון.

© באדיבות ניקלודיאון

במסגרת הטקס יקבל אלוף ה-NBA והאייקון הגלובלי, לברון ג'יימס, את פרס Generation Change 2020, על מחויבותו ליצירת שינוי אמיתי ומתמשך באמצעות חינוך. בית הספר IPOMISE של עמותת משפחת לברון ג'יימס משרת נוער בסיכון בעיירת הולדתו, כמו גם את משפחותיהם, על ידי אספקת המשאבים להם הם זקוקים כדי להצליח בכיתה ובבית. בכך מסייעת העמותה ביצירת מודל חדש של חינוך ציבורי אורבני.

© Gettyimages.IL/ Katelyn Mulcahy

בנוסף, ערוץ ניקלודיאון ממשיך בקמפיין No Kid Hungry, הפועל לביטול תופעת הרעב בקרב ילדי אמריקה, ויציג במסגרת הטקס תרומה של מיליון דולר לתמיכה במשפחות שנפגעו ממגפת COVID-19. בכל יום בו בתי הספר נותרים סגורים מפסידים ילדים נזקקים כ-34 מיליון ארוחות בית ספר. קמפיין No Kid Hungry פועל כדי שכל ילד יקבל שלוש ארוחות ביום, במסגרת המשבר הנוכחי ובמהלך השנה כולה.

השידור ייערך ביום שבת, ה-2 במאי, ב-20:00 (שעון לוס אנג'לס) ובישראל ישודר ביום ראשון הקרוב (ה-3 במאי) עם תרגום בשעה 17:15 בערוץ טין ניק (אפיק 94 ב-yes וערוץ 81 ב- HOT)

כזכור, מדי שנה גם אנחנו בפרוגי מתלווים אל הטקס הנוצץ. בשנים האחרונות טסנו עם טל מוסרי, דר זוזובסקי וקים אור אזולאי ופגשנו את הכוכבים הגדולים על השטיח, ביניהם: נואה סנטינאו, מריה קארי, קמילה קביו, דמי לובאטו, וויל סמית', ברנט רייברה, ג'ושוע ראש ואף ערכנו ראיון עם השחקן המנוח קמרון בויס.

 
תגובות