עידו מוסרי מגיב על היציאה מהארון של בובספוג. nicklodeon

עידו מוסרי מגיב על היציאה מהארון של בובספוג

המדבב הישראלי של בובספוג, עידו מוסרי, מגיב על היציאה מהארון של בובספוג ואומר: "לא הייתה כאן שום הודעה רשמית שהוא יצא מהארון, אולי הא-מיניות שלו מכניס אותו כחלק מהקהילה הגאה". צפו

אמש (שבת), ציוץ אחד של ערוץ ניקלודיאון העולמי, שבר את הרשת כאשר תמונתו של בובספוג הוכנסה באיחול של הערוץ לחודש הגאווה עם כמה דמויות אייקוניות בנושא. "בובספוג הוא חלק מהקהילה הגאה" - זה השיח שמילא את הרשתות החברתיות ומרעיש עד כה, ולכן פנינו למדבב הישראלי של הספוג הצהוב, עידו מוסרי, ושמענו ממנו תגובה ראשונה על הנושא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אני הופתעתי מהציוץ, אבל שמעתי שהרבה לא הופתעו", מספר לנו מוסרי ומדגיש: "לא הייתה כאן שום הודעה רשמית שבובספוג יצא מהארון וזה מה שחשוב. בואו נזכור שמדובר בספוג ובדמויות לא ריאליסטיות מתחת למים. סטיבן הילנבורג (יוצר הסדרה), התראיין על כך ב-2005 וענה שאין נטיות מיניות לדמויות האלה. מדובר בדמויות א-מיניות, שלמעשה זה מה שמכניס אותן להיות כחלק מהקהילה הגאה".

עידו מוסרי על היציאה מהארון של בובספוג
 

"מה שחשוב באמת כאן זה שבובספוג הוא דמות שמכילה את כולם ואת כולן... כל אדם חיובי בובספוג יקבל באהבה. זה המסר שאני חושב שניקלודיאון ניסו להעביר. אני גאה לדבב את הדמות ולהעביר את המסר הזה".

נעם יבין, יו״ר משותפת בבית הפתוח בירושלים לגאווה וסובלנות אמרה על הנושא כי: "יש חשיבות עצומה לנראות להט"בית, בטח לצעירות וצעירים שצופים בדמות אייקונית כל כך אשר מצטרפת למאבק לשיוויון הזכויות".

יו"ר הבית הפתוח על בובספוג
 
תגובות