הדרמה ממשיכה: צ'ארלי חושפת את הבגידה של צ'ייס. צילום מאינסטגרם

הדרמה ממשיכה: צ'ארלי חושפת את הבגידה של צ'ייס

רק לפני שבועיים היינו בטוחים שהזוג המלכותי של הטיקטוק, צ'ארלי וצ'ייס, יעשו קאמבק רומנטי היסטרי, אך ביממה האחרונה הדרמה לא מפסיקה להגיע. ליל האדי מודה: "אני ונסה התנשקנו". כל הפרטים

דרמות בעולם הטיקטוק הפכו כבר לחלק בלתי נפרד מחיינו בתקופה האחרונה. היום (ג') דרמה מהעבר הלא רחוק, חוזרת ובענק. כוכב הטיק טוק, צ'ייס האדסון, או בשם הבמה שלו: ליל האדי (21 מיליון עוקבים), פרסם אמש בחשבון הטוויטר שלו פרטים רבים על הקולגות שלו ברשת החברתית וגם הודה: "אני ונסה ברנט התנשקנו". את הציוץ הראשוני שהתחיל את כל הדרמה הא מחק מהחשבון שלו, אך כצפוי, רבים כבר צילמו מסך. אירועי אמש הם המשך לדרמה שהתרחשה באפריל האחרון בצל הפרידה של האדסון מצ'ארלי דמיליו בת ה-16, הטיקטוקרית הכי גדולה ברשת החברתית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בציוץ המדובר האדי כותב: "מאחר וכל הדרמה שלי נמצאת באינטרנט וכולם שופטים אותי על זה, בואו נחשוף את כולם". ברשימה מפורטת במיוחד האדסון חושף את הכוכבים הכי גדולים בטיקטוק בחוסר הנאמנות שלהם: "אנטוני התחיל להיות עם סינטיה שבוע אחרי שאני והיא נפרדנו, ג'יידן ניסה להיות עם דיקסי בבית שלנו לפני יומיים מול הפנים שלי בזמן שהיא בזוגיות עם גריפין, גריפין בגד בדיקסי עם האקסית של טיילר וגם עם האקסית של ברייס, ג'יידן וג'וש בגדו מספר גדול של פעמים במדיסון ונסה בחודשים האחרונים, קיו בגד באוליביה".

בימים יפים יותר...
בימים יפים יותר... © צילום מתוך אינסטגרם

לאחר מכן הוא כתב: "הבן אדם היחיד שיש לו את הזכות לכעוס עליי זו צ'ארלי ואני מצטער שפגעתי בה. נפרדו ואני פישלתי כשנישקתי את נסה. אני לא מצטער כלפי ג'וש (האקס של נסה - נ.פ), הפסקנו להיות חברים מאז שהוא אמר לצ'ארלי משהו שיקרי עליי לפני חצי שנה כדי לגרום לה להפסיק להיות איתי".

הוא מסיים את הציוץ עם האמירה: "אני לא מתכוון לתת לאנשים האלה להרוס לי את החיים בלי שהחיים שלהם יהיו בכל האינטרנט כמוני".

מיד לאחר שהציוץ פורסם דמיליו צייצה ומיד לאחר מכן מחקה: "אני מקווה שהיא הייתה שווה את זה..." את הציוץ הזה החליף ציוץ אחר בחשבון של דמיליו: "אז לא היית צריך להגיע לבית שלי אחר כך בלי להגיד לי". עוד צייצה דמיליו: "תפסיק להסיט את הפעולות שלך על אחרים רק כי אתה לא יכול לקחת אחריות. אתה רוצה שאני אתחיל לדבר על איך התנהגת אליי כל מערכת היחסים שלנו או שאתה רוצה להמשיך לשחק את הפגיע?"

לאחר שדמיליו צייצה זאת אנשים רבים החליטו להסיר עוקב מהחשבון המצליח של האדסון וההאשטאג: "ההצלחה של ליל האדי נגמרה", הוא אחד ההאשטגים החמים ברחבי העולם כרגע.

כשהפפראצי תפס את דמיליו ביציאה ממסעדה בלוס אנג'לס, אמרה הכוכבת על הציוצים: "אני יודעת את האמת שלי ואני לא משקרת. הגנתי על עצמי כי זה מה שהייתי צריכה לעשות". עוד סיפרה הטיקטוקרית כי היא לא מחפשת זוגיות כרגע ורוצה להיות עצמאית.

תגובות