ילדי הפלא שהפכו לבאד בויז של הוליווד. צילומים מתוך אינסטגרם: mileycyrus, justinbieber, britneyspears

ילדי הפלא שהפכו לבאד בויז של הוליווד

הם היו הדבר הכי מתוק בהליווד ונהנו מאור הזרקורים, אך במרוצת השנים נדמה היה שמשהו עבר עליהם והם עשו דברים שנויים במחלוקת ולעיתים גם לא חוקיים. אומנם כבר חלקם הספיקו לחזור למסלול הרגוע, אבל לגמרי אותם הרגעים היו בלתי נשכחים בעבורנו. ממיילי סיירוס ועד ביבר - אלו ילדי הפלא שהסתבכו

הם כולם זכורים לנו בתור ילדי פלא נצחיים, עודפי כישרון וחיוך מתוק וכובש, שידועים בעיקר בכך שקצרו את פירות ההצלחה בגיל צעיר מאוד והתפרסמו בעולם כולו בזמן שאנחנו היינו עסוקים, במקרה הטוב, בלהגיע הביתה בזמן לארוחת הצהריים. כולם צפו להם עתיד מזהיר עטור כוכבות וחיוכים בתור ילדים, אך ההצלחה  בגיל צעיר כל כך וכל מה שמתלווה אליה הם שגרמו להם לאבד שליטה, ובלשון המעטה, לצאת מהכלים ולהיות הכל חוץ מאותם ילדים שהכרנו. אז קבלו אותם, הילדים הרעים של הוליווד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


מיילי סיירוס

הילדה המתוקה והחייכנית שהתחילה את דרכה בערוץ דיסני בתפקידי אורח שסללו את דרכה לאחת מאלילות הנוער הבולטות של שנות ה-2000 ,הלוא היא האנה מונטנה. מגיל קטן הקריירה של מיילי נראית כאילו היא מתקדמת בכיוון מבטיח מאוד, הבטיחה את מעמדה כשחקנית הוליוודית מתחילה, חתמה על חוזה הקלטות עם אחת מענקיות המוזיקה ובניגוד לבוגרי דיסני רבים, הצליחה להשיג לעצמה גם תדמית בוגרת ורצינית יותר, עד שאי שם בשנת 2013 ,הגיע "כדור הרס" שאכן איים להרוס לה את הקריירה. השיר כחלק מאלבום שהראה את ההיפוך המוחלט שעשתה, השיער המגולח והסטייל המחודש היו רק ההכנה לביקורת השלילית הגדולה של השיר ושל התדמית של כוכבת דיסני, ובמיוחד ההופעה הפרובוקטיבית שלוותה איתו, שפתחה את השער לעשרות סקנדלים הכוללים גזענות, ביקורת קשה ואף בריונות כלפי קולגות עבר, מערכות יחסים מתוקשרות (לפעמים יותר מידי) שהיו רוויות בדרמה ובעיקר - המון המון פרובוקציה.

סיירוס הוכיחה שהיא כבר לא הילדה המתוקה מערוץ דיסני, אך גרמה לבלבול לגבי מה היא כן, ומה היא מתכננת לקראת העתיד שלה. ולמרות הכל, נראה שבשנים האחרונות סיירוס אולי קצת נרגעה מהשנים ה"פרועות" שעברו עליה בתחילת העשור, והיא מנסה לחזור למוטב. היא הקנתה לעצמה לוק בוגר ומכיל, הוציאה לאחרונה מספר שירים אמיתיים באמת לאחר הפסקה ארוכה מהרשתות החברתיות, ולקחה חלק בכמה אירועי צדקה חשובים.

לינדזי לוהן

ילדת הפלא הבלתי מעורערת של הוליווד החלה את הקריירה הבינלאומית שלה כבר בגיל 9 כשדיגמנה לחברות מובילות ושיחקה בסדרות וסרטים. הפריצה הגדולה הגיעה כשהייתה בת 11 ,כששיחקה את זוג התאומות הזהות בסרט הקאלט המיתולוגי "אבא מתארס", ומשם הדרך לעוד תפקידים מוכרים בסרטים כגון "שישי הפוך" וכמובן התפקיד האייקוני בסרט האייקוני לא פחות "ילדות רעות", הגיעו לה בקלות רבה. לוהן אף הרחיבה את הקריירה שלה גם כזמרת והוציאה שני אלבומים עם מספר סינגלים מדוברים. עם כל ההבטחה, לוהן לא הצליחה לתעל את הקריירה שלה גם בחייה הבוגרים.

בשנת 2007 עברה לוהן תאונת דרכים כשנהגה בשכרות ונשלחה לגמילה, מה שלא מנע ממנה לחזור שוב ושוב על אירועים חמורים של נהיגה תחת השפעת חומרים ושתייה (אל תלמדו ממנה!) שגרמו לה להכנס למאסר בכלא ולגמילות ממושכות מספר פעמים. כאילו שזה לא מספיק, לוהן הייתה מעורבת גם בפרשיה של גנבה מחנות תכשיטים וסקנדלים רבים ומרובים, והדבר היחידי שגרם לה "לחזור לדרך הישר", היה להתחיל תהליך התאסלמות במפתיע.


דמי לובאטו

המוזיקאית האמריקאית שידועה כאחת מהפריצות הגדולות ביותר של ערוץ דיסני, החלה את הקריירה שלה בגיל 10 בערוץ המצליח והתקדמה בו כשחקנית מן המניין. לא עבר זמן רב עד שהוחתמה בענקית המוזיקה "הוליווד רקורדס" על חוזה תקליטים נוצץ ופצחה בקריירה מוזיקלית מעוררת קינאה ועטורת פרסים, שרק חיזקה את הטענה שדמי בהחלט בוגרת דיסני מצליחה במיוחד. השפעות העומס הגדול על כתפיה בעקבות הקריירה האינטנסיבית לא איחר לבוא, ולובאטו התמודדה עם בעיות של חומרים אסורים ושתייה והפרעות אכילה, בנוסף להתקפי זעם מתוקשרים. למרות הכל, דמי החליטה בצעד אמיץ לחשוף את המשברים וההתמודדויות הקשות שלה בסרט דוקומנטרי שיצא בשנת 2012 והפכה למודל לחיקוי בקרב נערות רבות שהעריכו את הפתיחות והכנות של. כמובן שגם המעריצים הישראלים לא איחרו להגיע, מעניין כמה מהם נשארו בגדר מעריצים אחרי שחשפה בפתיחות בחשבון האינסטגרם שלה ש"שילמו לה להגיע" אחרי ביקורה בישראל בשנה שעברה. פייר, נעלבנו!


מקולי קאלקין

מקולי כמובן ידוע לכם בשל תפקידו הבלתי נשכח כילד בסדרת הסרטים המיתולוגית "שכחו אותי בבית". כבר מזמן הוכתר כאחד מהשחקנים הצעירים המצליחים ביותר בהוליווד. הילד הנצחי של תעשיית הבידור  החל את הקריירה שלו כבר בגיל ארבע כשחקן בהצגות ותפקידי אורח ומאז לא היסס לשבור כל שיא אפשרי. אחרי הפריצה ב"שכחו", שיחק בעוד המון סרטים מצליחים והרוויח את הסכומים הגבוהים ביותר שקיבל ילד בהוליווד אי פעם! אבל למרות שקשה לעכל איך הזמן טס, בכל זאת מלאו לו 40 באוגוסט האחרון. בעשורים שעברו מאז היותו אותו ילד מתוק (עם בלורית הבלונד שהפכה לסימן ההיכר שלו), מקולי הספיק להקשר לכמה שערוריות שהוכיחו ששנות הזוהר שלו כבר מזמן מאחוריו.

 

בשנות נעוריו המאוחרות משפחתו התפרקה ויש האומרים בשל מחלוקות שיצרה הצלחתו, והוא עצמו התמכר לחומרים מסוכנים ובילה שנים בין מעצרים מפוקפקים על החזקה לא חוקית שלהם לבין גמילות. הוא נעלם לכמה שנים טובות ועדיין מרבה להישאר מתחת לרדאר אך בכל פעם שנראה בעין הציבורית, נשמעה דאגה למצבו בכל מדורי הרכילות של אמריקה. עם זאת, נראה כי השנים הקשות מאחוריו, כבר מזה שבע שנים שקאלקין מתגורר בפריז, והשנה גם יחזור למסך בתפקיד קבוע בעונה העשירית של "סיפור אימה אמריקאי" ומרבה להשתעשע עם עוקביו בעמוד האינסטגרם השנון שלו. אה כן, הוא עדיין בלונדיני.

בריטני ספירס

כמצופה מאחת מכוכבות הפופ הגדולות של כל הזמנים, החיים של בריטני ספירס הם בהחלט רכבת-הרים משוגעת, תמיד עליות ומורדות. היא התחילה בגיל 12 בתכנית הפופולארית של דיסני "מועדון מיקי מאוס", טרם מלאו לה שבע עשרה כבר חטפה ביקורת על הפרובוקטיביות של השיר שאולי הכי מזוהה עם ז'אנר הפופ  "Baby one more time", אך זה לא עצר אותה להוציא להיטי ענק פרובוקטיביים לא פחות, וכמובן הקנו לה הצלחת ענק מסחררת. היא הגיעה למקום ראשון בכל מצעד אפשרי ונחשבה לאמן הנוער הנמכר ביותר אי פעם. לאחר שנות העשרה הפרועות שלה הצליחה בריטני לייצג תדמית בוגרת יותר וההצלחה נשמרה ורק התגברה, אך למרות זאת תקופה זו, של תחילת שנות ה-2000, הייתה הקשה ביותר בחייה.

מיד לאחר הקמת משפחתה ולידת בניה, ידעה שורת משברים הכללו גירושים כואבים ומלחמה על משמורת ילדיה, עשתה עבירות תנועה, אושפזה פעם אחר פעם בתכניות גמילה ומצבה הנפשי היה רעוע, כמובן שהחטטנות התקשורתית הבלתי פוסקת שלא נתנה לה מנוח לא תרמה למצב ובעיצומו של המשבר החליטה לגלח את כל שיערה ללא סיבה הנראית לעין. למזלנו, בריטני חזרה למוטב ולכתר שלה כמלכה של עולם הפופ, אלבומיה ושיריה היו עטורי פרסים והיא יצאה לסיבובי הופעות ברחבי העולם (אפילו אצלנו בישראל). לאחרונה לקחה הפסקה בקריירה כדי לטפל באביה ולהיות קרובה יותר למשפחתה, אך עדיין בסרטוניה ברשת גורמת לדאגה רבה כלפיה.

שיה לה באף

השחקן הטוטאלי שהחל את דרכו ההוליוודית כבר בגיל 10 בתור סטנדאפיסט עם טקסטים שנויים במחלוקת, המשיך לשחק בערוץ דיסני ובמספר תפקידי אורח קטנים, אבל הפריצה הגדולה הייתה בשנת 2007 בלהיט של הבמאי האגדי סטיבן שפילברג - "רובוטריקים", וכונה כ"שחקן הצעיר הטוב ביותר בהוליווד של ימינו". אבל כשאתה שחקן הוליוודי צעיר, ההצלחה באמת מסחררת. לה באף ידוע בתור אחד השחקנים היותר מפוקפקים ושנויים במחלוקת בהוליווד, שפעם אחר פעם מצהיר על רצונו לקחת הפסקה  מהחיים הציבוריים אך מיד חוזר עם עוד סקנדל טרי. הוא הספיק לבקר בחריפות את סטיבן שפילברג, לו הוא חייב את הקריירה שלו, להופיע בטקס פרסים נחשב עם שקית קרטון על הראש, לעקור לעצמו שן בשביל תפקיד בסרט, להעתיק תסריט שלם ו...כן, לקעקע את כל פלג גופו העליון לדמות בסרט החדש שלו.

שיה ב-2014
שיה ב-2014 © gettyimges.IL\Clemens Bilan


ג'סטין ביבר

ביבר ביבר ביבר, איפה להתחיל!? ילד הפלא של עולם המוזיקה שהתגלה דרך היוטיוב רק בגיל 14 ,הפך כמעט בן לילה לאחד המוזיקאים המצליחים ביותר בעולם. אינסוף מועמדויות ופרסים, סיבובי הופעות בכל רחבי העולם, שבירת כל שיא אפשרי לאמן, סרטים דוקומנטריים, קמפיינים מפלצתיים, וצבא מעריצות המתפרס על כל רחבי הגלובוס, מהנאמנים אי פעם. על פניו, נראה שילד הפלא הקנדי שהגיע מעיירה קטנה ונהג לשיר ולנגן ברחוב ובאירועים מקומיים, הגשים את מה שלא העז אפילו לחלום עליו. יותר מאוחר, ובמשך כמה שנים הוא בהחלט איבד את זה בשורת מעשים ארוכה.

תקיפות אלימות כלפי מעריצים וצלמי פפראצי (אחת מהבולטות אף קרתה אצלנו בארץ הקודש! כשביבר כמעט דרס באופנוע צלם פפראצי כחול לבן כשהגיע להופעתו בישראל בשנת 2011), האשמות של נהיגה בפראות ובשכרות, התבטאויות גזעניות, יחס משפיל למעריציו ולאנשי הצוות שלו ואפילו תלונה על שוד! תנועה שקראה לגרש אותו מאמריקה גייסה מעל לרבע מיליון חתימות. השיא היה ב-2014 כשביבר צייץ בטוויטר שלו שהוא רוצה לקחת הפסקה מהחיים הציבוריים בעקבות התדמית שנוצרה לו. זה אמנם לא קרה, ובשנים האחרונות ביבר גילה את האמונה ומשתף פעם אחר פעם על חיבורו לנצרות ועל הרצון שלו להיות בן אדם טוב יותר, ואפשר להגיד שהעובדה שהוא נשוי באושר שומרת אותו שקט ורגוע וכזה שאכן כיף לאהוב. מי אמר שאי אפשר לחזור לתלם?

 

תגובות