הושענא רבה: משאלות הסלבס שלנו לשנה הבאה. צילום מאינסטגרם, רונן פדידה

הושענא רבה: משאלות הסלבס שלנו לשנה הבאה

מנועה קירל ועד הטיקטוקר אביתר עוזרי: בחג השני של סוכות, נהוג להביע את המשאלות שעל ליבכם ולכן - החלטנו להביע כמה משאלות גם עבור הכוכבים האהובים עלינו

מעבר למשאלות המתבקשות בנושא הקורונה בעולם התרבות והבידור - כמו למשל שהלוואי שהכל יחזור לשגרה, שכבר נראה את הסרטים שאנו מחכים להם, שיחזרו ההשקות ושכולם יהיו בריאים, אספנו עוד כמה משאלות שהיינו רוצה לבקש בתחום בהושענא רבא הנוכחי!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שדניאל מורשת יחזור לפסטיגל

לא סתם יש עליו ביקוש המוני, התקפות של מעריצים מכל עבר על הדרישה הזאת וכמובן ניצחון סוחף בסקר שהעלנו בשבוע שעבר בנושא. מורשת הכרחי לפסטיגל הזה שמאחד את הכוכבים הגדולים. האיש שבקיר? רק אתה יכול!

 

שתובל ואליאנה יבצעו את "הילדים של העתיד" בפסטיגל

רק אתמול חשפנו בפרוגי כי תובל צפוי לחזור לפסטיגל באופן רשמי אחרי שסירב והתחרט (גם כאן ביקוש הקהל סייע) ולכן, אם כבר הוא בפנים אי אפשר שלא לבצע את שיר הפסטיגל החשוב ביותר שלו ושל אליאנה - "הילדים של העתיד" (שכתב אמיר פרישר גוטמן ז"ל). מעבר לכך שמדובר בסגירת מעגל עבור שניהם, שכן זה היה השיר בפסטיגל הראשון שלהם, מדובר בלהיט לכל דבר שיותר מהכל מתאים לשנה הנוכחית. כי בכל זאת: "מה יהיה עם הילדים של 2020?" - אז התשובה היא: הם יראו אתכם שרים את השיר הזה! כל לפחות אנו מקווים...

 

שאדיר מזרחי ינחה תוכנית בישול

זה קריטי ומחרפן! כוכב הרשת (או יוצר תוכן, תלוי לאיזו העדפה אתם משתייכים) הקורע נוהג לבשל ולהכין לעצמו אוכל מדי יום בסטורי שלו בצורה נורא משעשעת, קלילה ולמרות כל הבלאגן והאימה - איכשהו התוצאה יוצאת מגרה. אנחנו לגמרי רואים מה יש לו ומקנאים בו ומשתוקקים להכין איתו ביחד מאכל, לתת ביס ולהגיד: "סליחה? זה מגיע בשבילי!", לכן חשבנו שיהיה ראוי ליצור עבורו תוכנית בישול אמיתית המותאמת לז'אנר שלו - כזאת שעושה בלאגן והיסטריה עד התוצאה הסופית המחרפנת!

שלי בירן ואליאנה תדהר יתחתנו רשמית השנה

ה-זוג של עולם הבידור התארס בחודש פברואר האחרון, רגע לפני כל הקורונה. השניים כרגע לא מתכננים את אירוע החתונה באופן רשמי, בכל זאת, יש סגר והגבלות כמעט בכל פעם - מה שמן הסתם מעכב את השיקול. לאחרונה לי הצהיר באינסטגרם שלו שמצידו להתחתן למחרת - ואנחנו אכן מקווין לראות אותם תחת החופה בקרוב. הלוואי שהקורונה תהיה מאחורינו השנה ונוכל לשמוח איתם במאורע, וגם אם לא - אנו מאשרים לכם להתחתן איך שבא לכם. 

 

שלירן דנינו יכתוב שיר על טיילור

תודו שחשבתם על זה מהרגע שהם הוכרזו כזוג! לירן דנינו תמיד משחרר שירים מרגשים ומעולים יחד עם קולו הייחודי ולטיילור יש ניסיון או שניים בשירים שנכתבו עליה... לכן יהיה מעניין לראות איך ישמע להיט על טיי דרך לירן דנינו. 

© צילום מאינסטגרם

שתהיה עוד עונה ל"כפולה"

"אנחנו צריכים עוד בינג' הלילה" - עד שהייתה עונה שלא הפסקנו לראות ב"כפולה" - היא נאלצה להסתיים כי הסיפור נגמר. העונה החמישית הייתה העונה הכי טובה של סדרת הנוער וללא ספק זאת הייתה החלטה חכמה ביותר להחזיר את הסיפור אחורה ולפזר את כל ענייני החלליות, הנמסיס המשוגעת, רוצחים פוטנציאלים וליצנים קריפיים - משהו באמת שהעונה הזאת הביאה איתה עברה גם אל הקהל שחיבק חזרה. נכון, אולי העלילה של ההתחלה הסתיימה אבל לנו יש קונספט מושלם לעונה שישית: לגלות שכל מה שקרה בעונות 1-4 היה למעשה סדרה בתוך סדרה - כלומר נועה קירל כיכבה בסדרה על חייה (כמו במציאות) וכל מה שראיתם בכלל לא היה אמיתי אלא רק תסריט, כך שנוכל לקבל את הדמויות שאהבנו בעונה החמישית גם בעונה הבאה. הכי מכוונים בענק! 

 

שנועה קירל תפרוץ גם בחו"ל

ואם כבר מדברים על נועה קירל - בשנה העברית הקודמת היא חתמה על חוזה הקלטות בינלאומי שאמור להוביל אותה להישגים ולהניף לה קריירה מעבר לים. עם כל מה שהיא עשתה בפופ הישראלי במעט זמן שהיא כאן - אנו לגמרי מתפללים להצלחתה הבינאלומית, גם אם זה אומר שהיא לא תהיה רק שלנו!

 

שנאיה פדרמן לא תפחד להתראיין אצלנו

יש לנו מסורת לא רשמית מול כוכבת הנוער האהובה ולמעשה, כל פעם שהיא מתראיינת לפרוגי היא "זוכה" למקרים הזויים. אם זה לבצע משימות "אמת או חובה" בקניון, לאכול סוכריות מגעילות, לצפות בסרטוני ליצנים (יש לה פוביה) או לצחצח שיניים עם קטשופ בשידור חי! כך שללא ספק מדובר בחשש מוצדק מטעמה - ואנו מקווים שנצליח להתאפק עם השגעונות שלנו בפעמים הבאות. ננסה!

 

שניקי לא תכעס יותר על אביתר עוזרי

עם כמה שאנו נקרעים מצחוק מסרטוניו של הטיקטוקר אביתר עוזרי (מעל מיליון עוקבים) וכלבתו העצבנית - ניקי, יהיה מעניין ומסקרן לראות מה קורה כשהיא 'תבאס' את אביתר ותהיה רגועה יותר מאי פעם. בוא נראה אותך מתמודד עם זה אביתר!

שבר ברימר ימשיך לככב לנו על המסך

הוא פרץ אל חיינו ב"כפולה" ולדעתנו הוא כאן כדי להישאר. ברימר הפציע על המסך בתפקיד ראשי כתפקיד הבכורה שלו ועבר אותו בהצלחה. הקהל 'עף' עליו והוא כוכב הסדרה שעלו לו הכי הרבה עוקבים באינסטגרם מאז תחילת העונה. כבר בהמשך השנה הוא יככב "אבא מטפלת 2" בתור בן הזוג של דין הפנר בעלילה ושרק ימשיך כך, לטובת המעריצות!(והמעריצים).

 

© צילום: מתוך אינסטגרם @bar.brimer

שאסיף ומעיין ימצאו אהבה חדשה

הפרידה הכי כואבת של השנה האחרונה. הקאמבק היה נראה מיוחל וכזה שיסתיים בחתונה מתבקשת. אך אנו לא חיים באגדה והמציאות לא תמיד ורודה. אסיף ומעיין הודיעו השבוע שהם נפרדו לאחר שניסו ומיצו כל אפשרות של ניסיון משותף. גם הפעם הפרידה הייתה באווירה מכבדת וטובה, אך אנו הכי לא לחוצים על קאמבק. אם זה יקרה והם מעוניינים בכך - נשמח. אבל אם לא - אנו הכי מאחלים להם למצוא אהבה חדשה וגדולה נוספת.

© צילום פרטי

שבעונה הבאה של "הזמר במסיכה" ילהקו גם כוכבי נוער

עם כמה שאנו אוהבים את התוכנית הזאת והמסתורין שלה, בא לנו לא להגיד "מי זה?" גם אחרי הורדת המסיכה... סתם! אבל כמי שאוהבים את כוכבי הנוער, יש ביניהם לא מעט מוכשרים בשירה - היינו שמחים לראות גם אותם שם!

© מתוך הזמר במסכה, קשת 12

שיחלו העבודות על איחוד "השיר שלנו"

"עוד תראו שיום יגיע"; אחרי האיחוד המרגש בזום מוקדם יותר השנה, הובטח כי אכן מגששים על אפשרות של קאמבק כלשהו על המסך. ובכן, אנחנו עדיין מחכים לכם יואב צפיר ואורי גרוס!

© באדיבות yes

שבן אל ואורטל יפסיקו לריב דרך התקשורת

עם כל האהבה שלנו אליכם ועם כמה שזה מעניין רכילותית, זה כבר נהיה לא נעים כל העקיצות למיניהן בתקשורת. מקווים שתצליחו לפתור את הכל ואנחנו הכי נהיה שם כדי להרים גם לדברים החיוביים ביניכם. אמן!

© צילום מסך

שתדעו להתאפק כבר!!!

גם אם יש לכם משהו רע להגיב על הסלבס - תעשו זאת בצורה עניינית, בוגרת ולא סתם כדי להגיב משהו רע או לקלל ולצאת מגניבים או כדי לנסות למשוך את תשומת הלב של הסלבס כדי שיגיב לכם חזרה. חאלס עם זה, אפשר גם אם יש לכם ביקורת כלשהיא - אפשר להשמיע אותה במילים מכבדות וענייניות, תאמינו לנו - יעריכו את זה יותר. תזכרו שיש אנשים מאחורי המסך, גם אם הם תחת אור הזרקורים.

 
תגובות