רכילות בקטנה: לנואה סנטינאו יש חברה חדשה?. צילום: Bettina Strauss/Netflix

רכילות בקטנה: לנואה סנטינאו יש חברה חדשה?

השבוע ב"רכילות בקטנה": סגירת המעגל של נועה קירל, טיילור מלכוב ולירן דנינו עולים שלב ביחסים ועדן חסון עובד על קריירה חדשה ומפתיעה. סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לשעון החורף שיגיח בעוד רגע ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עולה עולה

מאז שפרצה, השחקנית נאיה בינשטוק לא עוצרת לרגע. אחרי שכיכבה בסרט "פול גז", המשיכה לתפקיד ראשי מוצלח ב"פלמח" והצטלמה לסדרת נוער חדשה בשם "מקיף מילאנו", בינשטוק קוטפת תפקיד נוסף והפעם בעולם המבוגרים. בינשטוק תככב בסדרה חדשה של yes בשם "ריקוד האש" ותגלם את שיינה. מדובר בסדרה שתעסוק בעולם החרדי והיא תככב לצד שמות גדולים כמו יהודה לוי ונעמי לבוב.

© הדר חזן

 

שרים ואורזים

אם אתם מכירים דירה שפנויה כעת למגורים בתל אביב כנראה שזוג כוכבים ישראלים יזקקו לעזרתכם. השבוע נודע כי אחד הזוגות המפורסמים בביצה הישראלית, עולים שלב ביחסים ומחפשים דירה בתל אביב בה יתגוררו יחד. להזכירכם, כוכבת הנוער טיילור מלכוב ובן זוגה בחודשים האחרונים, הזמר לירן דנינו, כבר התנסו במגורים משותפים כשהעבירו יחד את הבידוד לאחר שנדבקו בקורונה. זו ממש לא ההתקדמות היחידה של דנינו ומלכוב ביחסים, רק השבוע הוציא הזמר קליפ לשירו החדש "צמאה לאהבה" בו השתתפה.

 

הם חוזרים

חדשות משמחות למעריצי "זואי 101", 'ציפור קטנה' לחשה לנו השבוע כי יש סיכוי טוב שמשאלת ליבם של מעריצים רבים סוף סוף תתגשם... כוכבת הסדרה ג׳יימי לין ספירס רמזה השבוע כי יהיה איחוד מחודש לסדרה האהובה. בפוסט שהעלתה השחקנית לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "אנחנו חוזרים!" ותייגה את שאר שחקני הסדרה. אחד מעריציה חד ההבחנה שם לב כי שמו של פול בוטצ׳ר חסר ברשימת התיוגים, לין ספירס השיבה לו כי: "היו לו מחויבויות קודמות".

איך אני נראת?

אחרי שלל שירים, סדרה משלה, ליין מוצרי שיער - היה נראה שנועה קירל התנסתה כבר בכל תחום אפשרי. כעת, נועה קירל חוזרת לסיבוב אופנתי נוסף והשיקה השבוע קולקציית בגדים שעיצבה בעצמה יחד עם טרמינל איקס. בנוסף, הזמרת סגרה מעגל כשהופיעה כחיילת בגולני, שם סבה, אלכס קירל, פיקד על פלוגה כאחד מתפקדי הקצונה הראשונים שלו. קירל הסב המשיך בקריירה צבאית ענפה והגיע לתפקידים נוספים בכירים. דודתה של נועה יעל קירל שרתה אף היא בגולני בתור קצינה ובן דודה של נועה ליעוז שרת כסגן מפקד סיירת עורב של גולני. לרגל הגעתה של קירל להופעה, נערך טקס בלשכת מפקד החטיבה שם הוענק לקירל את ספר החטיבה על ידי אבשה, האבא של חיילי גולני, ובהשתתפות קצינים וקצינות החטיבה ובו הקדשה מרגשת לזכרו של סבה.

© באדיבות יחסי ציבור

 

לא רק זמר

בשנים הראשונות שלו בעולם הבידור הוא התמקד במוזיקה ובלייצר לנו להיטים אחר להיטים. כעת, כשמעמדו במוזיקה הישראלית כבר יציב ומצליח, החליט עדן חסון לעשות צעד אמיץ ולכוון לקריירה גם כשחקן (זאת כמובן במקביל לקריירה המוזיקלית שלו). חסון הצטרף השבוע לסוכנות של ניב עשת-כהן, בתקווה שבקרוב מאוד נראה אותו על המסכים קצת אחרת. 

© רן יחזקאל

סופר מאמא

כוכבת הסדרות "סופר גירל" ו-"גליי", חשפה השבוע את תחושותיה עם הפיכתה לאם טרייה. מליסה בנויסט קיימה לייב באינסטגרם בו שיתפה את חברת הקונגרס, קארן בס, על האמהות לבנה שזה עתה נולד. "אני אוהבת להיות אמא, הוא כזה מתוק... הוא כבר כל כך גדול, בכל יום שהוא עולה עוד יותר במשקל אני בוכה". מרגש!

בלאקפינק סטייל

מותג האיפור הבינלאומי M·A·C, הכריז השבוע כי ליסה מהרכב הקיי-פופ המצליח "BLACKPINK", נבחרה לשמש כשגרירה העולמית של המותג. הכוכבת התפרסמה בזכות סגנון אישי הניתן לתיאור "אסתטיקה פראית אך לא מפחידה" ו"קילרית על הבמה, אך מתוקה להפליא מחוצה לה". ליסה תהפוך לפנים של הקולקציות והקמפיינים המיוחלים של המותג ותשמש מקור השראה לפרויקטים חדשים. בנוסף, הכוכבת תעבוד עם אמני האיפור של המותג על יצירת מראות משלה ותחלוק את סודות היופי, משטר הטיפוח וסגנון החיים שלה.

עוד סיפור אחד של אהבה?

ייתכן וכוכב הסרטים הרומנטיים ביותר בשנים האחרונות מצא בעצמו סיפור אהבה? נואה סנטינאו שמוכר בכיכובו בסרטים "לכל הנערים שאהבתי" ו-"הדייט המושלם", נצפה השבוע בדייט שנראה לא פחות ממושלם עם חברה טובה של מישהי מאוד מפורסמת... עדשת הפפארצי לכדה את השחקן בדייט רומנטי יחד עם ה-BFF החדשה של קיילי ג'נר, אנסטסיה קרניקולאו. למרות ההפתעה נראה שהשניים דווקא היו משועשעים מכך. נזכיר לכם כי שמועות על הרומן החדש הגיעו כבר בשנת 2019 בעקבות רצף תגובות פלרטטניות באינסטגרם. שמועות נוספות על חתונה סודית כבר עלו, אולם הוכחשו והופרכו על ידי מקורבים. השאלה היחידה שנותרה היא - האם גם כאן יהיה סוף מהסרטים?

© צילום מאינסטגרם

העולם שלה

קים קרדשיאן היא אולי כוכבת הריאליטי הגדולה בעולם, אחרי 19 עונות מצליחות במיוחד של "משפחת קרדשיאן" ואחרי שהודיעה כי הריאליטי האהוב לא יחודש לעונה נוספת  -ההשערות לביטול לא איחרו להגיע. אחרי דרמה רבה סביב הנושא ואף שיתוף צדדה של הכוכבת, הגיעה קים לתוכנית האירוח של דיוויד לטרמן בנטפליקס בפרק שטרם עלה לאוויר, אך פורסמו מספר חלקים ממנו. בתוכנית חשפה קים כי היא מרוויחה הרבה יותר מהאינסטגרם מאשר מהריאליטי. לאחר מכן שיתפה שבלי התכנית הן לא היו מי שהן היום, "זו הסיבה שאנחנו ממשיכות לשתף במה שקורה בחיים שלנו", הסבירה, "אפילו אם אנחנו יכולות לפרסם משהו ברשתות החברתיות ולהרוויח יותר משאנחנו מרוויחות בעונה שלמה".
 פייר? הופתענו.

 
תגובות