חדשות הקולנוע: "מהיר ועצבני 11" יהיה האחרון. צילום: באדיבות גלובוס מקס

חדשות הקולנוע: "מהיר ועצבני 11" יהיה האחרון

הטריילר החדש לסרט של אולף (לשבור את הקרח) יצא והסרט הבא של "לא רק בלונדינית" מקבל תאריך שחרור חדש - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"ת'ור: אהבה ורעם" בדרך

אחרי הרבה זמן של המתנה, השחקן כריס המסוורת' (שמגלם את ת'ור) הכריז על פגישת התסריט הראשונה. מה שמרמז על ההתקדמות של הסרט, שלאחר דחייה בעקבות וירוס הקורונה צפוי לצאת בחודש פברואר לשנת 2022. אולם, לפי הפוסט שחלק המסוורת' באינסטגרם על הפגישה המדוברת, לא נראה כאילו פעילות רבה נעשתה. בתמונה אנחנו רואים את טאיקה ווטאיטי (במאי הסרט, שגם כותב את התסריט) שוכב על הקרקע במקום שנראה כמו פארק או חצר, מה שגורם לנו לתהות כמה התקדמות באמת נעשתה בפגישה הזאת. אבל היי, לפחות אנחנו מקבלים עדכונים!

סרטו האחרון של צ'דוויק בוזמן

השבוע שוחרר הטריילר לסרט "Ma Rainey's Black Bottom" בכיכובם של ויולה דייוויס וצ'דוויק בוזמן, שהלך לעולמו באוגוסט האחרון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הסרט הולך לצאת ב-'נטפליקס' ב-21 בדצמבר 2020, והוא מבוסס על מחזה מאת אוגוסט וילסון. הטריילר ששוחרר מספר על להקה גדולה בשנות ה-20, שמתחים עולים במהלך סשן ההקלטות שלה, בשל חילוקי דעות בין "אם הבלוז" מא רייני (ויולה דייוויס) לבין המנהל והמפיק שלה על השליטה במוזיקה שלה, ובין החצצרון לוי (צ'דוויק בוזמן) שמדרבן את חבריו המוזיקאים למעשים שישנו את מהלך חייהם. הטריילר מציג את נקודת מבטם של אנשים מוכשרים שמנסים לסלול את דרכם בעולם המוזיקה בתקופת זמן שונה וקשוחה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את הסרט! 

האם "הפנתר השחור 2" יקרה?

בקיץ האחרון הגיעה הידיעה שהדהימה את הוליווד, מותו של צ'דוויק בוזמן, המוכר בזכות קריירת המשחק שלו, אותה הניף בזכות הופעתו בעשרות סרטים מצליחים. הבולט מבניהם הוא כיכובו בסרטי "הפנתר השחור" בדמותו של המלך טאצ'לה. לאחר הידיעה, חבריו והקולגות שלו התאבלו על מותו. כעת, נשאלה לטישה רייט, המגלמת את אחותו של בוזמן על המסך, על עתידו של "הפנתר השחור" בסרטו הבא. היא השיבה שנחוץ עוד זמן להשלים עם המצב הקיים, וסיפרה: "אנחנו עדיין מתאבלים עם צ'אד, אז זה לא משהו שאני אפילו רוצה לחשוב עליו. המחשבה לעשות את זה בלעדיו די מוזרה". אז מה יהיה עם סרט ההמשך המתוכנן? כרגע המצב לא ברור, ואנו מקווים שנדע עוד בקרוב.

© צילום: באדיבות גלובוס מקס

הצצה לסט של "באטמן"

עוד ועוד תמונות ממשיכות לזרום אלינו מסט הצילומים של הסרט המתקרב "באטמן", הפעם בכיכובו של רוברט פטינסון. לאחר שנחשפו התמונות הראשונות של זואי קרביץ בתפקיד קאטוומן וכל האינטרנט רעד, השבוע קיבלנו הצצה נוספת לסט המסתורי. תמונות חדשות שהופצו מראות לנו את חלק ממה שנראה כמו סצנת מרדף ברחבי העיר גות'אם, עם מי שנדמה כמו דמותו של הפינגווין (משוער כי מדובר בכפיל של הדמות), הנבל המפורסם. אולם לא מדובר במסקנה חד משמעית, אבל תשפטו בעצמכם:

תמונות מהדמויות החדשות

כזכור, הסרט הראשון של "אווטאר" זכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם - עכשיו, עשר שנים לאחר מכן, אנחנו עומדים לקבל את סרט ההמשך המצופה ביותר שבדיוק סיים את הצילומים שלו וצפוי להגיע אלינו בשנת 2022. השבוע פורסמו תמונות נוספות מהסט המראות לנו את אחת מהדמויות החדשות, הלא היא הגנרל ארדמור, אותה משחקת אידי פאלקו. לקאסט החדש מצטרפים גם קייט וינסלט וקליף קרטיס, ולסרט יחזרו סיגורני ויבר, זואי סלדנה, סאם וורת'ינגטון ועוד.

"מהיר ועצבני 11" יהיה האחרון

לפי דיווח של מגזין "Variety", הסרט ה-11 של "מהיר ועצבני" בהחלט יסכם את סדרת הסרטים שמציפה את בתי הקולנוע כבר מעל שני עשורים. את הסרט ה-10 וה-11 יביים ג'סטין לין, שביים גם את הסרט השלישי, הרביעי, החמישי, השישי והתשיעי. אבל העובדה שהסדרה הזו תסתכם בסרט ה-11, לא אומרת שאולי לא יהיו עוד המשכים ביקום של מהיר ועצבני - כי אפשרויות של סרטי ספין-אוף בהחלט נראו כבר אפשריות. המגזין אף מדווח גם כי סרטי ספין-אוף שמבוססים על "מהיר ועצבני" נמצאים בפיתוח אצל "יוניברסל". 

צילום: באדיבות גלובוס מקס
צילום: באדיבות גלובוס מקס

תאריך שחרור חדש ל-"לא רק בלונדינית"

אחרי האיחוד הוירטואלי המרגש של קאסט "לא רק בלונדינית", הוכרז באופן רשמי על תאריך שחרור חדש לסרט השלישי שעוקב אחרי שני הסרטים האייקונים. התאריך כאמור הוא חודש מאי, בשנת 2022. לאחר האישור מוקדם יותר השנה, אולפני "MGM" הכריזו על התאריך החדש בציוץ טוויטר, עם גיף של לא אחרת מאשר אל וודס. התרגשות!

שרלוק מתעכב

הסרט "שרלוק הולמס 3" בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור, נמצא כרגע בהקפאה לפרק זמן לא ידוע, על-פי במאי הסרט דקסטר פלטשר, למרות שתאריך יציאתו אמור להיות ה-22 לדצמבר לשנת 2021. שני הסרטים הראשונים "שרלוק הולמס" ו-"שרלוק הולמס: משחק הצללים"  זכו להצלחה ולביקורות מעורבות. עלילתו של הסרט ה-3 עדיין מלאה במסתורין, למרות שהיה בפיתוח מאז צאת הסרט האחרון ב-2011. מה שכן ידוע זה שעלילתו תתרחש במערב סן פרנסיסקו והיא תתמקד במערכת היחסים שביו שרלוק הולמס לבין חברו ד"ר ג'ון ווטסון, שיגלם ג'וד לאו. במאי הסרט דקסטר פלטשר אמר "שרלוק הולמס 3 יושב כרגע על המנועים האחוריים  עד שיתברר איפה העולם נמצא..", ובהחלט מעניין מתי נזכה לראות את ההמשך המצופה.

שרלוק הולמס 2
שרלוק הולמס 2 © צילום: באדיבות yes

הסרט החדש של אולף

אולף, איש השלג ידוע מהסרט "לשבור את הקרח", חוזר למסכים בסרט קצר וחדש משלו בשם "Once upon a snowman" (בתרגום חופשי: היה היה איש שלג). שמספר על איך איש השלג האהוב עלינו נוצר. הסרט יגולל את סיפורו האישי של אולף, שהפך כבר מזמן לאחת הדמויות הכי מיוחדות שנראו על המסך, החל מהרי ארנדל המושלגים ועד לרגעים מרתקים של אולף שלא נראו על המסך עד כה. הסרט יעלה אל שירות הסטרימינג "דיסני +", שכזכור עדיין לא הגיע לארץ, אבל עד אז, צפו בטריילר החדש והמרתק: 

 

זאק אפרון

השבוע חגג השחקן המפורסם זאק אפרון את יום הולדתו ה-33, ב-18 באוקטובר. השחקן מוכר בעיקר מתפקידו בסדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל", ולהיטים רבים אחרים כמו "האמן הגדול מכולם", "שכנים", "שוב בן 17", "משמר המפרץ" ועוד. יום הולדת שמח!
זאק אפרון
זאק אפרון © צילום: באדיבות Netflix
תגובות