רכילות בקטנה: אריאנה גרנדה מסתבכת עם הטיקטוקרים. צילום מסך מיוטיוב

רכילות בקטנה: אריאנה גרנדה מסתבכת עם הטיקטוקרים

השבוע ב"רכילות בקטנה": דין הפנר עושה צעד חשוב, נועה קירל בדרך לארצות הברית ושון וקמילה מאמצים

אם הייתם עסוקים בלעקוב אחר הבחירות בארצות הברית ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עולים שלב

השבוע שון מנדס פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שהוא ובת הזוג, הזמרת קמילה קביו, אימצו כלב ביחד וקראו לו טרזן. זוג הזמרים יחד מיולי בשנה שעברה ובימים אלה נמצאים ביחד בבית ההורים של קמילה במיאמי.

דמילו בסטייל ישראלי

כוכבת הטיקטוק הגדולה בעולם, צ'רלי דמילו (97 מיליון) העלתה בשבוע שעבר טיקטוק שלה לבושה בבגדים של חברת האופנה הישראלית ADIKA. הסרטון, אשר הגיע ליותר מ-28 מיליון צפיות, הביא לכך שהבגדים שדמילו לבשה אזלו מהמלאי באתר המותג. בנוסף, מניות החברה עלו ב-22 אחוזים.

נפרדו בטוב, נגמר רע

על אף שעברו כבר כמה חודשים מאז הפרידה של שני יוצאי האח הגדול, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, נראה שלמעריצים עדיין קשה לעכל. אשכנזי חשפה השבוע בפוסט באינסטגרם על התגובות שקיבלה מעוקביה בעקבות הפרידה. "אני רוצה להגיד לכם שיום אחד אנשים יהיו בצד שלכם ויום אחר הם ינסו למעוך אתכם", כך כתבה על העוקבים שהתקשו לשחרר מפרידת הזוג והוסיפה כי לדעתם של חלק מעוקביה היא זו שאשמה בפרידה: "יודעים מה הבנתי? לא משנה מה הוא היה עושה אני הייתי האשמה. למה? כי יש לו מחלה? אבל אתם מרחמים על אדם שלא מרחם על עצמו". זמן לא ארוך לאחר מכן, הגיב לדבריה גם האקס, אוחנה: "אני ומעיין חיינו בזוגיות מלאה אהבה, חברות וכבוד הדדי... הלוואי על כל זוג בישראל רמת החברות והחיבור שששר בינינו בארבע שנים האחרונות... לכל אלו שחושבים שהם מבינים ויועצים - תחסכו מאיתנו את המרמור".

מארבע יוצאת אחת

מפרידה אחת נעבור לפרידה אחרת - השבוע נפרדה אנג'ל ברנס מהלהקה שהייתה בה חלק בשנים האחרונות. ברנס העלתה השבוע סטורי בו היא סיפרה על התגובות לעזיבתה מלהקת פורמולה. היא שיתפה כי מעריציה תמכו בה על הבחירה: "כמות הפרגון והערכה כלפיי פשוט הייתה מטורפת. בחיים לא ציפיתי שיקבלו את זה ככה", למתעניינים בסיבת העזיבה, ברנס כתבה כי כל הבחירה תועדה ותשודר בעונה השלישית של "פורמולה". את דבריה חתמה הכוכבת במשפט: "Coming soon baby”, וכתבה כי החליטה להשקיע בעצמה. נראה שדבריה של ברנס על ההשקעה העצמית לא נגעו בשאר בנות הלהקה כי הכוכבת ליה ציון, העלתה במהרה גם היא סטורי וכתבה: "אף אחת לא חיה ׳רק בשביל אחרים׳... לקחנו החלטה שאחת בשביל כולן וכולן בשביל אחת".

© באדיבות יחסי ציבור

אין מי שישים סטופ

בעת ראיון לקידום אלבומה החדשה, אריאנה גרנדה דיברה על כך שישנם אנשים שלא שומרים על הנחיות הקורונה ולא נשארים בבית. אלא שבמהלך הדברים גרנדה זרקה עקיצה לעבר חבורת כוכבי הטיקטוק המפורסמת כאשר התייחסה לאנשים שלא יכולים להתאפק ולשבת ב'סאדל ראנץ', שהוא מקום בילוי פופולארי בלוס אנג’לס, הידוע כמקום שמושך אליו טיקטוקרים רבים ביניהם אדיסון ריי, דיקסי דמילו, ברייס הול ועוד. בעוד דיקסי הגיבה על ההתבטאות של גרנדה ואמרה: "היא מלכה והיא צודקת", ברייס היה קצת פחות נחמד: "היא יודעת שיש לטיקטוקרים קהל רב כי הרבה שלא אוהבים טיקטוקרים... האמירה שלה מרגישה לחלוטין כמו צעד שיווקי".

קפצה כיתה

השחקנית דין הפנר, ליטרלי קופצת כיתה. אחרי שכיכבה ב"ראש גדול", "כפולה", "אבא מטפלת" ו"אחותי קפצה כיתה" - הכוכבת החליטה לעשות צעד נוסף והחלה ללמוד השבוע בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין.

© צילום: אסף לב

חוזר לקולנוע בענק

לאחר ששיחק בסרטים "חסר מנוחה", "עיניים פקוחות", "כלבת" ו"מוטלים בספק", רן דנקר חוזר למסך הגדול של הקולנוע ויככב בסרט חדש בשם "רוח ים" שהחל את הצילומים ממש השבוע.

גאווה ישראלית

אל תגידו לא שמעתם כי נראה שהזמרת המקומית שלנו הולכת בקרוב מאוד להפוך לכוכבת בינלאומית! על פי פרסומים אחרונים נועה קירל הולכת לעלות על טיסה ללוס אנג'לס בעוד כעשרה ימים, כחלק מהחוזה החדש שלה עם 'אטלנטיק רקורדס', שם היא תצלם קליפ חדש. כל זה קורה אחרי שקירל בחרה להתעקש על משהו יוצא דופן. כחלק מהעסקה חברת התקליטים רוכשת את כרטיסי הטיסה בחברת טיסה אמריקאית. הזמרת החליטה שהיא רוצה לתמוך בתקופה הקשה בחברת תעופה ישראלית וביקשה שהטיסה תתבצע על ידי חברה ישראלית. על כן הסכימה חברת התקליטים להחליף את כרטיסי הטיסה בהתאם לבקשתה.

© באדיבות Noa Kirel Beauty

חשיפה מוקדמת

תפנית מפתיעה פקדה השבוע את הפקת התוכנית "הזמר במסיכה", אחרי שהתברר כי אחת המשתתפות הפרה כביכול את חוקי הפורמט. הסכם הסודיות והשמירה על חשאיות ההפקה הוזכרו כבר כמה פעמים במהלך שידורי הפרקים של התוכנית, אך השבוע פורסמו צילומים שהראו כי אחת ממשתתפות התוכנית הפרה את החוקים. בפרק האחרון נחשפה כי דמותה של הפופקורן זו אורנה דץ, שזכתה לתשבוחות רבות מחברי הפאנל. זמן לא קצר מאז שידור הפרק העלתה דץ תמונה מושקעת ופרסמה כי צילמה אותה מבעוד מועד במעורבות אנשי ביוטי, בנה הצלם והפקה - דבר המנוגד להסכם. על פי דיווחים הכוכבת ננזפה על ידי ההפקה וצפויה אפילו להיקנס בסכום כספי.

תגובות