ליאל אלי חושפת: "יצאתי עם שחקן מפורסם מתחת לרדאר". חגי דקל

ליאל אלי חושפת: "יצאתי עם שחקן מפורסם מתחת לרדאר"

כוכבת הרשת הקורעת מגיעה ל-א' עד ת' ומספרת על הקושי והיתרונות שברשת, ההחלטה ללמוד במקביל לקריירה, על מערכות היחסים שלא צלחו וגם: למה החליטה לצאת נגד אתגר טיקטוק של הזמרת ליזו?

ליאל אלי היא אחת מכוכבות הרשת הבולטות בישראל ומצליחה להצחיק רבים. רק בראש השנה האחרון, עורכי פרוגי בחרו להעניק לה לראשונה את תואר "כוכבת הרשת של השנה" (ב"נבחרי העורכים") והיא ללא ספק נמצאת על גל העשייה וההצלחה. ליאל הגיעה לסובב את גלגל האותיות שלנו בתוכנית א' עד ת' (המשודרת גם בערוץ KIDZ) ולענות על השאלות שכולכם רציתם לדעת עליה!

עוד פרקי א' עד ת':

 

"אני די מרגישה פרגון מהתעשייה", מספרת ליאל. "אני במקצוע שעוסק בהומור אז הרבה אנשים מפרגנים, אולי מתחרים פחות יפרגנו, אבל הרוב מפרגן. חד משמעית הלכתי ובניתי את זה, אנשים בהתחלה היו צרי עין ופותחים עין עלי כי 'מישהי חדשה נכנסה לתחום', יש גם הרבה שלא מפרגנים. אני חושבת שאנשים לא מבינים שמי שטוב - יצליח. צריך לפרגן וזה חשוב, במיוחד בתחום ההומור.

יש מקרים בהם יש חשש ליצור סרטונים דומים לאחרים?

"אם אני רואה מישהי שעשתה סרטון שדומה למשהו שתכננתי לעשות - אז לא בא לי לעשות את אותו הדבר, בא לי להביא משהו אחר".

במהלך הזמן שלך ברשת, שינית את הסגנון שלך?

"בכללי, אתה בעצמך כבן אדם משתנה, אני מרגישה שאני משתנה לאט לאט וזה קורה".

עד לאחרונה היית עסוקה בלימודים לתואר במכללה, איך זה השתלב עם הרשת?

"מצאתי דרך לשלב את יצירת התוכן ברשת עם הלימודים האקדמאיים, אבל כן הייתי רק 'חצי כוח' ברשת. מי שרוצה לעסוק בזה צריך המון זמן. אם הייתי מתעסקת רק בזה הייתי נוסקת ברשת", מצהירה הכוכבת ומפרטת: "יש את ליאל של עולם הבידור והתוכן ואת ליאל של הצד העסקי - פרסום שיווק וכו'. אמא שלי נורא דחפה אותי לתואר, למרות שרציתי ממש משחק ותוכן, אבל כסיימתי את התואר רציתי להמשיך וכבר חושבת על תואר שני. לא אשקר, תקופות המבחנים היו תקופות קשות וזה היה מתנגש עם הקריירה שלי. הייתי מבטלת דברים וקמפיינים, ביטלתי 'טיסה של החיים' בגלל תקופת מבחנים!"

אז למה ללמוד בתקופה בה הקריירה פורחת. יכולת גם לדחות לימודים...

"אין לדעת מה יהיה, זה רשת והכל קם ונופל במהירות. תואר זה סוג של מקום בטוח כזה - יש לי השכלה בצד, אני יכולה ללכת למשרד פרסום ולהגיד: 'בבקשה'. נרשמתי לתואר שבועיים רק לפני תחילת הלימודים כי הבנתי שלא רציתי להתעכב עם זה יותר מדי. גם כשהתחלתי את התואר לא הייתי מתפרנסת מהרשת כמו היום. בימים אלו, במקביל למה שאני עושה ברשת, אני גם מייעצת תוכן מדי פעם למשרדי פרסום ומנהלי מדיה". 

 

כשזה מגיע לרומנטיקה, ליאל מדגישה שעוד לא הגיעה זוגיות רצינית, על אף לא מעט שמועות בעבר, בין היתר על קשר בינה לבין היוטיובר סהר קליזו. ליאל מבהירה שלא היה ביניהם משהו מוצהר וחולקת איתנו את מה שחווה בהקשר הרומנטי.

"יצאתי עם מישהו לאחרונה, אבל אני כרגע בגיל של יותר להכיר. לא מצאתי אהבה וזוגיות, אך היו לי הרבה 'קראשים'. כן יצאתי פה ושם, אבל לא היה לי משהו רציני. נכון, תמיד שואלים אותי על קליזו, אבל זה היה לפני הרבה זמן, הוא מדהים, אחלה בחור ומחכה שיחזור לרשת. אף פעם לא הצהרנו על זוגיות, ניסינו ולא התאים. אני תמיד אוהב אותו".

ליאל מפתיעה אותנו וחושפת כי התנהל לו רומן קצרצר עם שחקן מוכר - גם במקרה הזה מערכת היחסים לא צלחה. "הייתה לי זוגיות מתחת לרדאר עם שחקן מוכר לא מעולם הנוער, אבל גם שם זה לא הלך. זאת בעיה לצאת עם מישהו מהתחום וגם חשבתי פעמיים אם לצאת איתו. משחק זה משהו לא קל, אבל יצאנו, אי אפשר לפסול על זה".

>> חושבים שמגיע לליאל לזכות בתואר "כוכבת הרשת של השנה"? הצביעו כאן!

בהמשך תצאי עם מישהו מהתחום או שלאור הניסיונות זה כבר לא על הפרק?

"אני תמיד אומרת שלא אצא עם מישהו מהתחום, אבל איכשהו אני תמיד מגיעה לשם. זה אומנם מכנה משותף, אבל יותר מדי משותף. עם זאת, אין לדעת לאן החיים יקחו. לצאת עם כוכב רשת זה ממש אינטנסיבי למשל, שני כוכבי רשת בבית - הבית יתפוצץ, צריך איזון".

היו כאלו שהתחילו איתך רק בגלל מי שאת וכמות העוקבים?

"יכול להיות. לפעמים אני אוכלת סרטים על זה. בדרך כלל אני עולה על אותם האנשים נורא מהר. למשל, פתאום שולף את הסטורי בדייט ואז אתה יודע במי מדובר. למזלי לא נפלתי על הרבה כאלה, אולי מישהו אחד שהרגיש לי ככה. לצורך העניין, יצאתי עם מישהו שהחל לדבר על סטורי ואינסטגרם ב'יעני' הקשר שלילי, אבל ברחו לו טייקים של 'סייקו' על עליית עוקבים וכאלה".

אלי ידועה גם בזכות המשפטים המסוגננים שהיא למדה לשייך אליה והפכו לסלנג. כמו: "חד משמעית", "ליטרלי", "בייסקלי" וכמובן "שייד" - מושג המתאר סוג של רכילות מוצדקת על אחר. כחלק מה"שייד" ולדבר את מה שחשוב לה בלי פילטרים, אלי מוצאת את עצמה לעיתים גם נכנסת למקומות בעייתים.

"מבלי להתכוון, לפעמים אני מוצאת את עצמי נכנסת לחדשות ופוליטיקה, שזה נורא מעניין אבל מאוד 'מסוכן' מבחינת תגובות, כולם פתאום מתעוררים עלייך. חוץ מפוליטיקה - אני מבחינה בכללי גם בבריונות ברשת וגם ב'פור יו' בטיקטוק וזה נורא. בא לי לקחת את מיטב המאמצים כדי לסייע בזה. בכתבה שעשיתי איתכם עם הבנות יצאתי בוכה, למה מגיע להן לספוג אש בגלל מראה חיצוני? מה אנחנו חיים בעבר?"

 

היבט נוסף של שייד היה כאשר אלי החליטה לצאת נגד הזמרת ליזו, בשל אתגר טיקטוק, שלטענתה, עבר את גבול הטעם הטוב והיה בוטה מדי. "למשפיענים יש כוח והם חייבים לנצל אותו לדברים מאוד טובים. אם ליזו שהיא כוכבת בינלאומית, עושה אקט נורא נורא מיני וגס בטיקטוק (שגם הסיר את הסרטון אחר כך), קחי אחריות - מיליוני ילדים עוקבים אחרייך. היא הביאה עם פריצתה תודעה של בטחון עצמי ואהבת דימוי הגוף, אז למה לעשות משהו שהוא על הפנים? גם בהרצאות שאני עושה אני מדברת על זה".

© צילום מאינסטגרם

הגשה: משה אבוטבול | עורכת האתר: אורטל לוי | עורכת: רז רפאל | הפקה: אורן טוב | סושיאל: רון הלימי | במאי וניתוב: אלי סגל | סאונד: ניסו עזרן | צילום: חגי דקל | איפור: נוי תנעמי  | ארט אולפן: MINISO | הלבשת מגיש: American Eagle Outfitters | מנכ"ל פרוגי: אלכס נסטר | צילומי תמונות סטילס וולים: מתוך האינסטגרם של ליאל אלי | כתוביות: קבוצת יפעת | מוזיקת פתיחה: Boost by Joakim Karud | צולם באולפני ynet | ייצוג ליאל: SPOT |

א' עד ת' משודרת בימי חמישי בשעה 14:10 בפרוגי ובערוץ KIDZ (ב-HOT וב-yes וגם ב-VOD).

תגובות