אנג'ל על הפרישה: "הרגשתי שאני מאבדת את האוויר שלי". מתוך ערוץ היוטיוב של אנג'ל

אנג'ל על הפרישה: "הרגשתי שאני מאבדת את האוויר שלי"

לאחר החשיפה בפרוגי: אנג'ל ברנס מסבירה לקהל לראשונה ובדמעות על ההחלטה לפרוש מלהקת הבנות "פורמולה", בה הייתה חברה בשנתיים האחרונות • "הייתי שם אני יותר בשבילן מאשר בשבילי"

יממה לאחר החשיפה בפרוגי על פרישתה במפתיע של ברנס מלהקת הבנות "פורמולה" לאחר שנתיים, הכוכבת העלתה וולוג במפתיע לאור ההתפתחויות והתגובות ומסבירה לקהל על המהלך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"שום דבר לא בטוח וידוע... עזבתי את הלהקה אחרי הישגים, הופעות וקהל מטורף. החלטתי שאני קמה והולכת. אתם תגלו יותר פרטים כשתעלה 'החיים על פי פורמולה 3'. מצטערת ששברתי לבבות". פותחת ברנס את דבריה בוולוג בערוץ היוטיוב שלה.

© באדיבות יחסי ציבור

הכוכבת מסבירה על המהלך ומספרת שההחלטה התקבלה אחרי שהחליטה לעשות שינוי בחייה. "במשך כל החיים הרגשתי שאני חיה בשביל אחרים. תמיד ניסיתי להיות למען אחרים קודם כל ורק אחר כך אני... גם בזוגיות, גם חברות.. הרגשת ישאני מפספסת קצת. הגעתי לנקודת שבירה שאמרתי לעצמי: 'רגע, סטופ! למה אני לא חיה בשביל אנג'ל? מה טוב לאנג'ל? מה יעשה את אנג'ל מאושרת? זה החלום שלך?' לי נמאס להיות במקום שאני מאבדת את עצמי..."

 

ברנס מספרת על השאיפות המקצועיות שלה לאחר הפרישה - ומצהירה רשמית על כוונתה לצאת בקריירת סולו. "אני רוצה להיות זמרת ושחקנית, להצליח... היה מאוד כיף עם הבנות ואני אוהבת אותן... אבל הרגשתי באיזשהו מקום שאני מאבדת את האוויר שלי, שאני לא חיה בשביל עצמי, שאני יותר בשבילן מאשר בשבילי. הרגשתי מספיק מוכנה בשביל להגיד 'אני עוזבת ואני רוצה שאנג'ל תצא החוצה לעולם'. אני רוצה להגשים את החלום של עצמי".

 

כפי שחשפנו אתמול (א'), את מקומה של ברנס בלהקה תחליף אושיית האינסטגרם, הדוגמנית וכוכבת "הבנים והבנות 2017" - יוליה בוגלובסקי.

 
תגובות