מולטי טאלנט: הכישרונות הסודיים של הסלבס. צילום מאינסטגרם

מולטי טאלנט: הכישרונות הסודיים של הסלבס

מג'סטין ועד ריהאנה וקנדל ג'נר: הם מוכשרים ואהובים בתחומם, אך האם ידעתם שלכוכבים האהובים יש עוד כשרון סודי?

הם יפים, יצירתיים ומוכשרים, אך מה שהרבה לא יודעים עליהם הוא שחוץ מהכישרון שלהם במקצוע שלהם, הם ניחנו בכישרונות נוספים ומפתיעים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'סטין ביבר

אנו מכירים את ג'סטין מגיל קטן, בתור מוזיקאי מוכשר ששר מדהים ומנגן בפסנתר. אך מה שלא כולם יודעים זה שהוא יודע לפתור קוביה הונגרית בתוך פחות משתי דקות! 

 

ריהאנה 

ריהאנה היא ללא ספק אחת הנשים החזקות והמיוחדות ביותר בתעשיית המוזיקה. בעזרת סטייל מהפנט ואופי ייחודי היא כובשת גם את עולם האופנה והביוטי. יש לה מותג איפור פופולרי ביותר ששמו "פנטי" שנולד מאהבתה לאיפור. דבר שלא כולם יודעים הוא שריהאנה יודעת לאפר כמו מאפרת מקצועית והיא אף מאפרת את עצמה לפעמים לאירועים והופעות!

© gettyimges.IL\ Aaron J. Thornton

מרגו רובי 

השחקנית המוכשרת, המוכרת בין היתר בתור הדמות הארלי קווין, סיפרה באחד מהראיונות שלה כי היא מקעקעת חובבת ושהיא קיעקעה למעלה מ-100 קעקועים עד כה. חלק מהמקועקעים שלה הם השחקנים בקאסט של "יחידת המתאבדים", שהיא קעקעה אותם בזמן הצילומים.

© צילום מסך מטריילר

קארה דלווין 

הדוגמנית והשחקנית האהבה חשפה בתוכנית "The Tonight Show" את כישרונה המטורף בביטבוקס. אם אתם תוהים אם היא באמת מוכשרת בז'אנר, תוכלו לבחון בעצמכם בקטע הבא.

 

קנדל ג'נר 

ג'נר היא אחת הדוגמניות המרוויחות והמבוקשות ביותר בתעשייה, ומלבד קריירת הדוגמנות המוצלחת שלה, לכוכבת יש כישרון סודי ומפתיע בלחקות בצורה מדויקת להפליא צפצופים של ציפורים. ג'נר סיפרה למגזין W שהיא גילתה את הכישרון הזה כאשר אביה ניסה ללמד אותה לשרוק וזה מה שיצא. 

 

ריס ווית'רספון 

ריס וויתרפון היא מפיקה, מעצבת ואחת השחקניות המוכשרות והאהובות בעולם הקולנוע. חוץ מהכישרונות שלה בתחום הבידור, יש לה כישרון בהתעמלות קרקע שהיא גילתה עוד בתור ילדה. ריס השתתפה לפני כמה שנים בסרט "מים לפילים" בו התבקשה לבצע פעלולים מרשימים והיא עשתה זאת בעצמה ללא כפילה. התרשמנו!

 

תגובות