חוגגים עשור: הכוכבים שראיון הבכורה שלהם היה בפרוגי. טל שחר, לינוי מסטבוים

חוגגים עשור: הכוכבים שראיון הבכורה שלהם היה בפרוגי

מסוף השבוע שעבר נכנסו אל חגיגות העשור של הקמת פרוגי. במהלך השנים היינו אחראיים על לא מעט ראיונות בכורה של כוכבים בהתהוות והיינו הראשונים לתת להם את הבמה. במסגרת החגיגות, החלטנו להיזכר בעשרה כוכבים אשר הראיון הגדול הראשון שלהם היה אצלנו

חגיגות העשור לפרוגי החלו. בחודש ינואר 2011 נוסד אתר הנוער פרוגי וזו סיבה ענקית לחגיגה. כחלק מציון המאורעות, החלטנו לאתר כמה מראיונות הבכורה של מי שהפכו במרוצת השנים לכוכבי נוער ענקיים. תמיד כיף לתת את הבמה הראשונה ולהכתיר את הכוכבים הבאים, אך אף פעם לא תיארנו לעצמנו את הכמות האדירה! לכבוד העשור שלנו - קבלו קמצוץ קטן מהכוכבים שעברו אצלנו ממש בתחילת דרכם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נועה קירל

נתחיל בענק - נועה קירל. אמאל'ה, מה שנהיה מהכוכבת הזאת! אבל ידעתם שאי שם בשנת 2015, כשהיא בת 13 בלבד, היא עברה אצלנו את ראיון הבכורה שלה? באותם הימים קירל לוותה במצלמות של "פושרז 2", תוכנית דוקו-הריאליטי בה השתתפה, ובמהלך הצילומים עברה אצלנו בפרוגי לראיון ראשון בתקשורת. כבר בכותרת הכרזנו כי מדובר בראיון עם הנערה שכולנו הולכים לדבר עליה, אבל באמת שלא היה לנו מושג עד כמה. "לשחק בתכניות, להוציא סינגלים ואלבומים, וגם להצליח במוזיקה בחו"ל", השיבה לנו על בשאלה על שאיפותיה - ואפשר להגיד שהיא סימנה וי כמעט בהכל כאשר ההצלחה בחו"ל נמצאת קרובה מתמיד. מרגש! 

קירל ב-2015
קירל ב-2015 © אינסטגרם

עומר חזן

מדובר באחד מכוכבי הנוער החזקים והאהובים היום, ויעידו על כך שלושה פסלונים מ"נבחרי השנה של פרוגי" המחכים לו מדי יום על המדף בבית. אך רגע לפני הפריצה גדולה, לפני שניהל קריירה חזקה ועמוסה וכשעוד הסתפק בכאלפיים עוקבים באינסטגרם, חזן התייצב לראיון בכורה בפרוגי. "בחרתי להיות שחקן, השאר זה בונוס", משפט אשר צויין כציטוט בכותרת - והוא לא ידע עד כמה הבונוס יהיה גדול. "רגע לפני שהוא הופך לכוכב הכי חם בשטח", הובטח בכתבה, ואכן כך קרה. חזן סיפר לנו על שעולם המשחק הציל אותו מחוסר בטחון וגם מדיכאונות בעקבות כשלונות. "לא מפחד מאיבוד פרטיות כי זה חלק מזה" - סיפר לנו, אך ציין כי לא מכוון לפרסום, אלא לעשות נטו את מה שהוא אוהב. "יש לי מחברת שקיימת אצלי כבר שמונה שנים וכתוב בה כל מחשבה, רעיון, הישג או מטרה - וכמעט את הכל הגשמתי או ניסיתי להגשים עד כה ואני כמובן ממשיך לכתוב בה עוד יעדים ושאיפות" - הבטיח הכוכב שהיה אז רק בהתהוותו.

עומר  ב-2015 © עופר דורי

קווין רובין

כוכב הנוער, היוטיובר והשחקן קווין רובין הוא הוכחה ענקית לכך שכוח רצון והתמקדות במטרה - יכולה להוביל להצלחה. כיום רובין מככב בלא מעט סדרות, הוא כוכב הרשת המוביל בישראל (ואף קיבל הוקרה על כך גם מהקהל בחמישי האחרון). כשממש החל את דרכו, והיו לו בסך הכל עשרת אלפים עוקבים באינסטוש (אז זה היה נחשב לסיפתח מטורף), החלטנו שזו הזדמנות מצויינת להכיר אותו לקהל שלנו, החלטה שהתבררה כמוצלחת במיוחד. "האמת שזה התחיל בחודש האחרון התחלתי לעלות תכנים מקוריים לרשת", סיפר לנו קווין על עצם הרעיון להתחיל להעלות סרטונים לרשתות החברתיות והוסיף בהמשך: "חשוב לי תמיד ליצור תוכן ולשחק, גם כי זה מה שאני אוהב לעשות. וגם כי בתקופה שלנו זה מאוד חשוב ויכול לקדם כשיש אינסטגרם פעיל ומוצלח! היום הרשת היא דבר הכרחי".

קווין בראיון הבכורה
קווין בראיון הבכורה © יניב כהן

ניב סולטן

ניב סולטן אולי התנסתה בכמה ראיונות בחייה, אך ללא ספק התפקיד שפתח לה צוהר ענקי בעולם הילדים והנוער היה כאשר הובילה את סדרת הנוער "סוסי פרא" לצד יון תומרקין ודניאל גד. הראיון איתה אולי לא היה הראשון שלה, אך מדובר בראיון הפריצה שלה אשר הראה לכולם כמה ניב סולטן היא הדבר החם הבא שעוד ידברו עליו. הראיון עמה נערך ב-2016, עם עליית הפרויקט בכיכובה. "מזל שיש מקרים, כמו אצל ניב סולטן (סוסי פרא), שמצליחה לגרום לנו להכתיר מלכה חדשה בשכונה" - נכתב בשורת הפתיחה ולגמרי בצדק. הכוכבת המקצועית ועם האופי המיוחד שלה. "אני אחת כזו של אמונה בעין הרע ו'טפו, טפו טפו', והשרשרת חמסה של סבתא שלי. אני מקווה לטוב ולהיות מבסוטה ממה שאני רואה", סיפרה לנו בראיון. רק אל תשכחי אותנו כשאת תככבי בחו"ל, כן?

ב"סוסי פרא"
ב"סוסי פרא" © נעם יוסף

ספיר בן רובי

באמצע העונה הראשונה של סדרת הנוער "נעלמים", הבאנו לכם ראיון בכורה עם השחקנית החדשה והמסקרנת בסביבה - ספיר בן רובי. "כל הזמן ידעתי בתוך תוכי שאני רוצה להיות שחקנית, אבל אף פעם לא היה לי מספיק ביטחון עצמי, ובעצם אני חושבת שפשוט אף פעם לא הייתי בשלה מספיק", סיפרה בראיון שנערך עימה ב-2016 וחלקה איתנו את הרגעים בהם עוד עבדה בחנות נעליים במקביל לשידור הסדרה: "אני עובדת בחנות בקניון, כבר זיהו אותי בחנות, ולא היו בטוחים אם זו אני או לא, והייתי בהלם שזיהו אותי בכלל. עוד לא הכרתי את התופעה. פתאום ביקשו ממני סלפי ואמת לא הבנתי למה. הובכתי לטובה, וזה נורא מחמם". מאז אגב, היא כבר לגמרי לא עובדת בקניון וכיכבה בתפקידים נוספים.

© גיא פיטשון

אור יעקב

הרבה לפני שפרצה בקריירה כיוטיוברית, אור יעקב החלה בראש ובראשונה כשחקנית. את התפקיד הראשי הראשון שלה על המסך הקטן עשתה בסדרה הקומית "סופשלי" ששודרה בערוץ הילדים ב-2016. אל ראיון הבכורה שלה היא הגיעה אלינו ען הקופצניות והאנרגיה המאפיינת אותה. "זו הפריצה הגדולה לעכשיו, אבל אני מקווה ומאחלת לעצמי שבעתיד יהיו לי עוד פריצות גדולות, אפילו יותר מהפריצה הזאת, זו ההתחלה של דבר נפלא והגשמה". ואכן, זה קרה שוב כשהיא עברה לעולם הרשת ומכאן - הדרך שלה רק הלכה וצברה תאוצה.

אור ב"סופשלי"
אור ב"סופשלי" © ערן לוי

ריף נאמן

כשהייתה בת 16 בלבד ועלתה לכיתה י"א, כשנתיים לפני שהתפרסמה בעונות החדשות של "ראש גדול", ריף נאמן עוד הייתה דוגמנית צעירה ומתחילה. באותה התקופה הייתה לנו פינת היכרות עם פרצופים חדשים בעולם האופנה והדוגמנות - וריף הייתה מבין אלו, כמו כוכב אחר בהמשך הרשימה, שעשינו לה את שאלון ההיכרות. בתחילת דרכה אומנם ריף צברה קמפיינים, אך היא תמיד הדגישה שזה לא התחום היחיד אשר מעניין אותה: "אני מקפידה לפתח את תחום המשחק ואני רוקדת בלהקה", סיפרה לנו אז. הצניעות והשקט המאפיינים את ריף, ליוו אותה כבר אז והיא הייתה עם רגליים על הקרקע בכל הנוגע לעתידה המקצועי: "זה לא עולם פשוט, בגלל זה צריך לדעת לקחת דברים בפרופורציות, לא לבוא עם יותר מדי ציפיות והכי חשוב, זה להיות מי שאת", סיפרה. היום היא מתהדרת בתואר  "השחקנית האהובה ביותר" שנתיים ברציפות בטקס הנבחרים שלנו ומאחוריה אינספור תפקידים שונים מ"כפולה" ועד "פאודה, "שטיסל", "PPS" והרשימה רק הולכת וגדלה.

© בן אסיף

סטפן

לא רק ריף את הכרנו על תקן עולם האופנה, גם את סטפן לגר, אשר אז עוד קרא לעצמו בשמו המקורי - סטפן גאגבה. הכוכב התבטא בסטייל הייחודי שלו כבר אז בראיון אל פרוגי בשנת 2015 וחלק טיפים בנושא ואף שיתף בתחילת דרכו גם כרקדן באותה התקופה. מדהים לראות מה נהיה ממנו!

© ליאור קסון

שירלי לוי

זוכרים את "ויין"? השתמשתם בפייסבוק? בקיצור, לא רק היום שירלי לוי הצליחה לגרום לכולם לצחוק אלא כבר בימי הזוהר של הרשתות החברתיות המדוברות. הוויראליות שצברה באותה התקופה גרמו לנו להבחין בכוכבת החדשה בשטח ולהתלהב. מיהרנו לערוך ראיון עם לוי, אי שם ב-2014 (כשהקראש שלה עוד היה עפר שכטר), ולזכות להיות גוף התקשורת הגדול הראשון שנותן לה במה. "אני לא רואה את עצמי ככוכבת, אלא יותר ככוכבת נוער, נערים וחיילים מזהים אותי בכל מקום שאני הולכת. בכל מקום שאני נמצאת! אם מישהו מגיב לי ביקורת שלילית, אז המעריצים מגנים עלי, ובחיים לא חשבתי שמסרטון קטן, יהיו לי עשרות אלפי עוקבים!", חלקה איתנו בהתרגשות אי שם. "אני מאוד אוהבת את הסרטונים, אבל אני רוצה להתקדם להיות סטנדאפיסטית ולעבוד מול קהל, אני יודעת לשחק ולדבר מול המון. ואני רואה שאני יכולה להתקדם מהתחום הזה קדימה" - לגמרי אפשר להגיד שהיא סימנה וי על השאיפות הללו. בקיצור שירלי - היית כוכבת כל החיים!

הייתי חייבת לעשותתת!!! חחחח שבת שלום?

פורסם על ידי ‏‎Shirli Levi‎‏ ב- יום שישי, 8 בנובמבר 2013

הכוכבים החדשים: אברהם ארנסון, יהודה בוחבוט, נאיה בינשטוק ומנור חקק

כל אחד מהכוכבים הללו עשה את הפריצה הגדולה שלו השנה, עבור כל אחד מהם ראיון הבכורה הגדול היה אצלנו. אנו לגמרי צופים להם עתיד מזהיר ולכן מעכשיו תרשו לנו להתגאות שהיינו שם קודם! עם מנור שכיכב לאחרונה ב"בת השוטר" זה עוד קרה בימי "סופשלי" (לצד אור יעקב), שחקן בתחילת דרכו שפשוט הקסים אותנו, עם אברהם ונאיה זה קרה עם עלייתה של "פלמח" אשר נתנה לנו הצצה אל חייהם של הכוכבים שהפכו לעסוקים במיוחד מאז, ואצל בוחבוט זה קרה עם השקת "ספיידרז" שסימנה לנו את אליל המעריצות הבא של ישראל, אשר רק הולך וצובר תאוצה. 

אברהם, נאיה ומנור
אברהם, נאיה ומנור © פרטי, הדר חזן, אביב חופי
תגובות