"אני ודניאל זה בכוכבים": האיחוד של דניאל ליטמן ודר זוזובסקי. שחר גולדשטיין

"אני ודניאל זה בכוכבים": האיחוד של דניאל ליטמן ודר זוזובסקי

דניאל ליטמן ודר זוזובסקי חוזרים לגלם זוג, לראשונה מאז ימיהם ב"החממה". זה יקרה בעונה החדשה והמפתיעה של "צפוף" (Zoom לצופי HOT). הצטרפנו אל הצילומים ושמענו מהם על האיחוד, על העונה החדשה וגם: על סיטואציות צפופות בזמן הקורונה. צפו

"צפוף", אחת מהסדרות הקומיות המשפחתיות הכי אהובות על המסך חזרה אתמול (א') לעונה רביעית וגם הפעם היא צפויה להוליד (תרתי משמע) שלל רגעים משפחתיים קורעים במיוחד. הצטרפנו אל סט צילומי הסדרה (אי שם לפני מספר חודשים) ושמענו מהכוכבים על העונה המיוחדת וגם על האיחוד של דניאל ליטמן ודר זוזובסקי שלראשונה מאז "החממה" יגלמו שוב זוג. זוזובסקי תגלם את אריאל במספר פרקים במהלך העונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העונה, שעלילתה תחל כמה חודשים מסיום העונה שלפניה, תתרחש בזמן ההריון של נירית עם ילדתם המשותפת של נירית ומיקי. דניאל הבן עדיין בצבא, דניאל הבת לפני גיוס, עובדת בחברת הקוסמטיקה האהובה עליה ועושה הרבה כסף, כל כך הרבה כסף שהיא תופסת תחת על כל המשפחה. רוי הבויפרנד שלה עדיין בסביבה עד שנחליט אחרת. תמר ואורי כבר במעמקי גיל ההתבגרות, שניהם בכיתה י', תמר ממשיכה להיות מוסרית יותר מכל בני הבית ולדאוג שהם ידעו את זה, אורי סופסוף זוכה לאהבה אמתית ראשונה ונשיקה ראשונה, ונועם הקטן, שכבר בכיתה ג', בעיקר מפחד מהגעת התינוקת החדשה שתגזול את רוב תשומת הלב של נירית וכמובן את המקום שלו כתינוק של הבית.

© באדיבות ערוץ Zoom ב-HOT
תגובות