יצאו צדיקים: המעשים הטובים של הסלבס. אינסטגרם, עזר מציון

יצאו צדיקים: המעשים הטובים של הסלבס

כוכבים רבים מפנים מזמנם כדי לעזור ולתרום לסביבה, לרוב הם עושים זאת בסתר, אבל מדי פעם אנו זוכים להצצה נדירה אל המעשים הטובים שלהם. אספנו כמה מהמקרים שהכי חיממו לנו את הלב!

יש לא מעט דרכים להתנדב ולעזור, במיוחד בתקופה כזאת ואין כמו לעודד סיוע לאחר. לא מעט מהכוכבים האהובים דוגלים בדרך חיים של התנדבות ומעשי צדקה - לא למטרות פרסום, אלא מתוך מקום אמיתי וחשוב. קבלו כמה מהמקרים שאנו הכי זוכרים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אדל בספלוב ואגם רודברג

בזכות הרשמה למאגר בעת גיוסן לצה"ל, הכוכבות המצליחות נמצאו מתאימות, כל אחת, לתרומת מח עצם. בספלוב לא היססה ותרמה לאדם החולה בסרטן הדם דרך עמותת "עזר מציון", שנה וחצי לאחר מכן, נפגשה עם האדם אותו הצילה במפגש מרגש במיוחד. גם אצל רודברג מדובר בהצלת חיים של ממש - גם רודברג אותרה במאגר של "עזר מציון" כמתאימה לתרומת מח העצם עבור חולת לוקמיה שכאמור, ניצלה בזכותה.

© עזר מציון

וזה לא המקרה היחיד בו אגם תרמה בענק, בפברואר 2020 שודר הסרט "הילדה הכי יפה בירושלים", אשר מביא את סיפורה של השחקנית והדוגמנית ענת אלימלך ז״ל שנרצחה על ידי בן זוגה בשנת 1997. רודברג לוהקה לתפקיד של ענת וקטפה על כך שבחים. אגם לא יכלה להישאר אדישה לסיפור אליו נכנסה בעלילה והחליטה לתרום את כל שכרה מהסרט למקלט לנשים מוכות. 

© קשת 12

מישל טרוני ודניס צ'רקוב

המעשה הכי מדובר בחודש אוקטובר האחרון. הזדעזענו מהמקרה המחריד בו אדם התעלל בכלבו חסר הישע. המקרה המדובר הגיע לאוזניהם של כוכבי הרשת מישל ודניס, שהלכו לביתו של הבן אדם המתעלל, וחילצו משם את הכלב המתוק וגייסו לכך כמעט מדינה שלמה שעמדה מאחוריהם. חשוב להדגיש - שאם אתם נתקלים במקרי התעללות כאלו, אל תהססו ופנו מיד לגורם המתאים כדי להציל את בעלי החיים.

© mishel_taroni@ מתוך אינסטגרם

אסי עזר

בשנת 2019 הנחה אסי עזר את הארווזיון יחד עם ארז טל, בר רפאלי ולוסי איוב. אלא שלמרות השכר הנאה אותו קיבל על הנחיית משדר בסדר גודל בינלאומי שכזה, החליט עזר לתרום את כל שכרו למען עמותת איגי הפועלת למען הקהילה הגאה, אותם הוא מלווה לאורך השנים.

© אורית פניני, כאן 11

מאיה ורטהיימר

נמשיך עם הג׳ינג׳ית הכי מצחיקה בתעשייה, אבל כשזה מגיע לעניין של עזרה וצדקה היא הכי רצינית שיש. ורטהיימר מתנדבת כבר שנים בעמותת "שורשים" ,שעוזרת לקשישים וניצולי שואה באוכל והמשך סדיר של שגרת חייהם. מאיה נוהגת לעודד את העוקבים שלה להצטרף לעמותה בכל הזדמנות והיא לגמרי מחממת את הלב. אסור לשכוח אף אדם, באף גיל!

© @mayawertheimer מתוך אינסטגרם

צחי הלוי

השחקן והמוזיקאי נרתם לשפץ בתי קשישים באשקלון יחד עם חבריו מימי השירות הצבאי. זה קרה במסגרת פרוייקט של מועדון "רוטרי צוותא אשקלון" וזה הכי חימם לנו את הלב.

© הזמר במסכה, קשת 12
תגובות