הכוכבים שהחליטו לפרוש מפרויקטים בשיא ההצלחה. צילום מאינסטגרם, gettyimges.IL\ Jamie McCarthy

הכוכבים שהחליטו לפרוש מפרויקטים בשיא ההצלחה

מאנג'ל ברנס ועד קמילה קביו: קבלו את הסלבס שהחליטו לעזוב את המסגרות בהן התפרסמו בגדול והשאירו את קהל המעריצים בהלם

לא מעט כוכבים מחליטים לעשות צעד דרמטי במיוחד ולפרוש בזמן הכי לא צפוי. אספנו לכם כמה מהאמנים האהובים שהחליטו לפרוש בשיא ההצלחה מפרויקטים נחשקים ומצליחים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זאין מאליק

זאת אולי הפרישה ששברה הכי הרבה לבבות בתעשיית המוזיקה ובקרב המעריצות! אחרי שנים שנים כלהקה, ארבעה אלבומים מצליחים ועשרות מיליוני מעריצים, זאין מאליק הודיע כי בכוונתו לפרוש מלהקת וואן דיירקשן. זה קרה במהלך סיבוב ההופעות של אלבומה הרביעי, בטענה שהוא רוצה לחיות חיים רגילים של צעיר בן 22. כזכור, זאין לא יכל לוותר על המוזיקה ושנה לאחר מכן הוציא אלבום סולו ראשון שגרף מיליוני האזנות. האהדה כלפי זאין לא הסתיימה ורק לאחרונה הוא החל לשחרר חומרים מהסינגל השלישי שלו.

© gettyimges.IL\ Jamie McCarthy
 

רוב קרדישאן

האח היחיד לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, החליט לעזוב את הריאליטי המשפחתי בעונה השישית. הסיבה? רוב טען שהדבר פוגע בבריאותו הנפשית, מאז הופעותיו נהפכו לנדירות למדי, אך לאחרונה פורסם כי יחזור להשתתף בעונה ה-20, שתהיה גם האחרונה של הריאליטי המצליח.

אנג'ל ברנס

גם בגזרה המקומית היו פרידות מקצועיות ששברו לקהל את הלב, האחרונה שבהן היא כנראה אנג'ל ברנס שבחרה לעזוב את להקת פורמולה לאחר כשלוש שנים של עבודה משותפת. הסיבה? ברנס רצתה להצליח ולהתקדם בכוחות עצמה ולהביא את היכולות שלה לידי ביטוי. אנחנו בטוחים שזה רק עניין של זמן!

© @angelbaranes מתוך אינסטגרם
 

יובל דיין

יובל דיין היא אחת הזמרות המוכשרות והמצליחות שיש לנו בארץ כיום. אבל האם אתם זוכרים שאת פריצתה היא השיגה בעונת הבכורה של "The Voice"? דיין אז הייתה רק בת 17 וכבר אז סומנה כהבטחת העונה והפרומואים לגמרי חגגו והאדירו אותה. אבל כהגיעה לחצי הגמר, הודיעה במפתיע ובשידור חי לעיני כל כי היא רוצה לפרוש בטענה שהכול קורה לה מהר מדי. דיין ציינה בבשורה כי היא רוצה לעסוק במוזיקה, אך לעשות זאת בקצב שלה.

 

להקת שלוה

להקת שלוה הצליחו לרגש את כולנו בעונה השישית של "הכוכב הבא", עד כדי כך שהם היו לגמרי סומנו כבחירה הברורה של הרבה מאוד מצופי התוכנית כנציגינו לאירוויזיון. אך ככל שהתקדמו בשלבי התוכנית הזכייה הפכה לפוטנציאלית של ממש וספקות בנוגע להשתתפותם החלו לצוץ. נושא שמירת השבת די הפריע ללהקה (שכן האירוויזיון מתקיים במוצאי השבת וחזרות אליו נערכות במהלך השבת). לאחר אי אלו ניסיונות למצוא פתרון הולם - החליטו חברת להקת "שלוה" לפרוש מהתחרות ולוותר על אפשרות לייצג אותנו באותה השנה. הם אמנם לא ייצגו אותנו באירוויזיון, אבל כן תרמו את חלקם כשהופיעו בחלק האומנותי בחצי הגמר השני.

 

חיים בחארטא

קווין ורז היו מחלוצי עולם הוולוגים הישראלי וחבורות הרשת. בשנת 2018 הקימו יחד את וילת "חיים בחארטא, אך לאחר כשנה ולאחר שצברו עשרות אלפי מעריצים ומיליוני צפיות ביוטיוב, הודיעו החבורה על פירוק רשמי בשיא ההצלחה כדי שכל אחד יתמקד בתחומו. עם הפירוק - קווין החליט להתחיל קריירת סולו, צעד שהוכיח את עצמו במוצלח במיוחד - הוא פתח את אחד מערוצי היוטיוב הגדולים בישראל, כשנה לאחר מכן הוא כבר הצטרף לפסטיגל וקיבל תפקידים גם בעולם המשחק. ספני הקים חבורה אחרת בשם "בלאגן" שהייתה גם היא היסטרית במיוחד והתפרקה גם היא בשיא ההצלחה - בשל הקורונה שעצרה את התכנונים להמשך. גם רז פנה לקריירת סולו, הנחה את אחורי הקלעים של "הישרדות" ויצא עם ערוץ מיוחד לפורמטים ישראלים מקוריים. כל אחד מהם ומשאר חברי החארטא גאנג עושה את דרכו המיוחדת בעולם הבידור: גל זהבי בתחום האוכל, ההנחיה והמשחק, שרון ליברמן ב"בלאגן" וערוץ יוטיוב משלה ודניאלה הצטרפה לוולוגים של קווין, מתחזקת יוטיוב משלה ופצחה בקריירת דוגמנות.

© רפאל לוי סטודיו טינק
 

קמילה קביו

קמילה לקחה חלק מלהקת הבנות המצליחה "Fifth harmony"שצמחה ב"אקס פקטור" האמריקאי, אבל עוד כשהייתה בלהקה הייתה לה זיקה לעשות מוזיקה במסגרת אחרת ועצמאית יותר. חלק מהסימנים לכך היו בדואט המצליח "I know what you did last summer" עם מי שאז היה עוד בגדר "ידיד" - שון מנדס, כשנה לאחר יציאת השיר החליטה קביו לפרוש רשמית מהלהקה המצליחה ולפרוץ בקריירת סולו. פייר? כנראה שזו הייתה ההחלטה הנכונה כי מאז קמילה רק פורחת.

© gettyimages_IL/Kevork Djansezian
 
תגובות