היוצרים מכריזים: סיכוי לספין אוף חדש ל"רייברדיל". Netflix/DEAN BUSCHER

היוצרים מכריזים: סיכוי לספין אוף חדש ל"רייברדיל"

מתכוננים לעונה הבאה של "רייברדיל" שתעלה השבוע? מצאנו עוד בשורה מפתיעה במיוחד לטובת המעריצים הנאמנים!

אחת מסדרות הנוער האמריקאיות האהובות והבולטות של השנים האחרונות היא ללא ספק "ריברדייל". ביום חמישי הקרוב תעלה לאוויר העונה החמישית של הלהיט, אך אם חשבתם שזהו הסוף, יש לנו חדשות משמחות עבורכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אם חששתם ש"רייברדיל" תגיע אל סופה בתום העונה הקרובה, בימים האחרונים גילינו שיש סיכוי לקבל עוד קצת מהלהיט. בראיון למגזין דדליין, מנכ"ל הרשת CW הגוף האחראי ל"ריברדייל", הודה כי שוחח עם היוצר הראשי של הסדרה, מארק פדוביץ' וזה אמר לו כי יש סיכוי טוב לסדרת ספין-אוף חדשה!

זהו לא הספין אוף הראשון ל"ריברדייל", שכן ב-2019 עלתה לשידור הסדרה "קייטי קין", אשר בוטלה לאחר עונה אחת בלבד, זאת למרות שזכתה לביקורות טובות יחסית - אך גם בעונה הקרובה יהיה קרוסאובר עם הדמויות מאותה הסדרה.

 

פדוויץ אמר כי עוד אין לו תסריט לספין אוף החדש, אך ציין כי עלילותיו יעסקו באירועי ההמשך לסדרה ויסקור משהו בעתידן של הדמויות (כלומר לא מדובר בפריקוול).

© Katie Yu/Netflix

כזכור, גם בעונה הזו נראה את עתידן של הדמויות. החל מהפרק בעונה החמישית שתעלה השבוע, נקפוץ עם הדמויות שבע שנים קדימה מסיום הלימודים. אנו כבר יודעים שעתיד זה יכלול הריון של טוני טופז, נישואיה של וורוניקה לאיש עסקים ועבודת הכשרתה של בטי כסוכנת F.B.I.

© צילום: באדיבות Netflix
תגיות
תגובות