גורל אחד: כוכבות "ווינקס" מעלות רעיונות לעונה הבאה. Jonathan Hession/NETFLIX © 2020

גורל אחד: כוכבות "ווינקס" מעלות רעיונות לעונה הבאה

יקח עוד זמן עד שנראה את העונה הבאה של "סאגת הווינקס", אבל בינתיים הפיות האהובות הריצו רעיונות להמשך העלילתי של הדמויות

העונה הראשונה של "גורל: סאגת ווינקס" אומנם מאחורינו, אבל לפני כשבוע נטפליקס הכריזו רשמית על עונה שנייה (שתכלול שמונה פרקים חדשים) - מה שמעלה לא מעט מחשבות על כיווני עלילה אפשריים. גם הקאסט מתרגש כמונו והתכנס, בין היתר, כדי לשתף את הרעיונות להמשך העלילתי של הדמויות בסדרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבי הלהיט התארחו בתוכנית האירוח של לונדון היוז. המנחה המצליחה אמרה שהיא רוצה לתת לפיות את הכוח לחזות ולנבא מה יקרה לדמויות שלהן בהמשך הסיפור.

 

אליוט סולט שגילמה את הפיה טארה, סיפרה שתרצה שטארה תהיה עם הרבה יותר בנים באופן כללי ויותר בנים שנראים טוב, באופן ספציפי. זאת לאחר שבעונה הראשונה הייתה עם רגשות כלפי מישהו אחד - וגם זה לא הסתיים בסוף טוב. האנה וואן דר ווסט, שגילמה את סטלה, חיזקה את דבריה של טארה שרוצה לנהל יותר רומנים בעלילה, כי לא היו הרבה.

 

הלבנת דמויות?
כוכבות "ווינקס" מגיבות לסערה
משה אבוטבול
מאז ש"גורל: סאגת ווינקס" עלתה לאוויר בנטפליקס, נשמעו לא מעט טענות בנוגע ל'הלבנת' דמויות הסדרה. בסוף השבוע הגיבו לכך כוכבות הלהיט בפעם הראשונה וטענו: "הקאסט מגוון, אך תמיד אפשר לגוון יותר"

בנוסף, אחרי שסטלה עיוורה את חברתה הטובה ריקי ואמרה שזה היה בכוונה (למרות שזה התגלה כתקלה בכוחות), האנה חוזה שזה יגרום לה ולריקי לריב ולהתעמת בעונה השנייה.

 

© Jonathan Hession/NETFLIX © 2020

אלישה אפלבום, שגילמה את מוזה, אמרה שהכי חשוב זה שהאוזניות המזוהות איתה ישודרגו למשהו קצת יותר מודרני. מלבד המראה החיצוני, השחקנית איחלה לעצמה יותר סצנות קרב ומלחמה, מה שלא ראינו הרבה (ביחס לדמויות האחרות). לסיום פרשס מוסטפה, שגילמה את הפיה איישה, מקווה שיהיו יותר מריבות וקרבות בינה לבים בלום. פרשס שיתפה כי הרצון התעורר אצלה לאחר שראתה בטוויטר ביקוש לקרב ביניהן. הרי מים מנצחים אש וזה יכול להיות קרב מעניין!

חובה אוזניות חדשות
חובה אוזניות חדשות © Jonathan Hession/NETFLIX © 2020

אחרי ששמענו את הרעיונות של השחקנים לדמויות שלהם ומכיוון שהפקת העונה השנייה עדיין לא התחילה, יכול להיות שכותבי התוכנית ייקחו השראה מהרעיונות וינסו לגרום להם לקרות. למרבה הצער נצטרך לחכות עוד הרבה זמן כדי לראות האם השחקנים הצליחו לנבא את המשך הסיפור של הדמויות מאחר וצילומי העונה השנייה יתחילו רק בשלב מאוחר יותר השנה. מה אתם חושבים או רוצים שיקרה?

קאט פייט?
קאט פייט? © Jonathan Hession/NETFLIX © 2020

 

תגובות