רכילות בקטנה: כוכבת הרשת הוטרדה ותיעדה בלייב לסטורי. adobestock (אילוסטרציה)

רכילות בקטנה: כוכבת הרשת הוטרדה ותיעדה בלייב לסטורי

השבוע ב"רכילות בקטנה": כוכב הרשת בזוגיות עם הזמרת, נדב גדג' עבר תאונת דרכים והאם לצ'ארלי נמאס מהטיקטוק? • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלחזור מעט לשגרה תחת התו הירוק ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתרגלים לטבע

צילומי קמפיין אביב קיץ 2021 של רשת האופנה "הודיס" התחילו בהובלת הפרזנטורית והדוגמנית בר רפאלי, אותה אנחנו כבר רגילים ליד שם המותג. הפעם מצטרף אליה נינג'ה ישראל , הספורטאי יובל שמלא אשר יוביל את קולקציית הגברים של הרשת. "הודיס" ממשיכה בקו "בייסיק זה חופש" המתחבר לאמירה האופנתית הנקייה. הקמפיין צולם בסגנון אקסטרים כך שרפאלי ושמלא מצאו את עצמם רצים, קופצים ומטפסים על המצוקים בטבע.
יום הצילומים התקיים בתאריך יום ההולדת של אמה של בר רפאלי, ציפי רפאלי, ובמשך הצילומים רפאלי ביקשה מרחק מהמצלמות והתקשורת מסיבות קורונה, למרות שכולם היו מחוסנים.

© רפי דלויה, יחסי ציבור


סקוט רוצה המשך

ארבע שנים לאחר סיום הסדרה "זאב צעיר", טיילור פוזי אומר שלא יתנגד לעונה נוספת של הסדרה. פוזי, ששיחק את סקוט במשך שש עונות, שיתף בפודקאסט של מארק מלקין שכבר כמה שנים הוא מעלה רעיונות להמשך הסיפור וכותב הודעות ליוצר הסדרה, ג'ף דיוויס. "היי ג'ף אנחנו צריכים לעשות את הרעיון הזה, אני התומך הכי גדול של להחזיר את זאב צעיר" הייתה אחת מההודעות ששלח לו. אנחנו מחזיקים אצבעות!

© צילום: באדיבות yes

Mama, Someone Broke My Hand Again

אחרי ששחרר סינגל מזה זמן רב בתחילת השבוע, הזמר הצעיר עבר תאונה עם האופנוע שלו. אמבולנס פינה אותו לבית החולים ולמרבה השמחה האירוע הסתיים בלא יותר משבר ביד – שמצריך גבס. זו לא הפעם הראשונה שהגולדן בוי עבר תאונת אופנוע, זה קרה לו גם בשנת 2017 בדרכו לבסיס.

© צילום מאינסטגרם

קשר מפתיע

מסתבר, שבשקט מתחת לרדאר, מדיסון ביר, הזמרת הצעירה והמצליחה, יוצאת עם חבר הייפ האוס - ניק אוסטין. איך כולם החלו לחשוד? ביום הולדתה, אוסטין העלה פוסט מרגש וסוחט דמעות על כמה שהוא אוהבת אותה וזכה בה. זה המשיך בפלירטוטים בלי סוף בין השניים, לאחר מכן צלמי פפראצי תיעדו אותם מחזיקים ידיים. לאחר חודש הם יצאו לדאבל דייט, ואף נצפו כמה פעמים בדייטים יחד. אחרי כן היו עוד לא מעט סימנים הרומזים בבירור שלאוסטין יש בת זוג, ועוד סימנים המקשרים זאת לביר, כמו תמונות חמודות באינסטגרם, תגובות מאוהבות כאלה ואחרות. אז מה אתם אומרים?

דניאלה דואק משתפת באומץ לב

הזדעזענו לשמוע על המקרה הנורא שקרה השבוע לדניאלה דואק. דניאלה שהתה עם אחותה בחנות ברמת גן, ונאלצה לחוות הטרדה מגבר שהניח מצלמה דלוקה, מוסתרת בתוך קסדה, כשהיא מונחת מתחת לרגליה של דואק. דואק, שאמנם לבשה שמלה, אך למזלה שמה טייץ קצר מתחתיה, לא נפגעה מהמצלמה אך הרגישה את ההטרדה שקורית לנגד עיניה. דואק מספרת שהחוויה הנוראית שהיא חוותה, הטראומה, הקושי הנפשי, והפחד ממה היה יכול להיות ואיך זה היה עוד עלול להגמר ילוו אותה עוד המון זמן. הכוכבת הצליחה לשתף את העוקבים שלה בזמן אמת, אך ישנן כאלו שחוות הטרדות מיניות כאלו ואחרות וסוחבות את זה איתן בליבן שנים. מקווים שאף אחד לא יחווה זאת יותר לעולם, ובמידה וזה אכן קרה - לקחת דוגמה והשראה מהצעד האמיץ של כוכבת הרשת ולשתף את הקרובים אליכם באופן מיידי!

© צילום מאינסטגרם

לא כמו פעם

בחודשים האחרונים ראינו ברשתות שהמעריצים של כוכבת הטיקטוק, צ'ארלי דמילו שמים לב שהסרטונים שונים, וחוששים שהיא רוצה לפרוש. לאחרונה צ'ארלי משתפת ומודה שכבר אין לה תשוקה לטיקטוק כמו פעם. "קשה מאוד להמשיך לפרסם בפלטפורמה שהאנשים שצופים בסרטונים שלך לא באמת רוצים לראות אותך", אמרה. בנוסף סיפרה שהיא כבר לא רוצה לדבר בציבור, כי היא תמיד מקבלת תגובות רעות, אומרים שהיא משעממת או טיפשה. צ'ארלי הודתה כי למדה לקח בזמן שהייתה באור הזרקורים. תעשו טובה - אל תהיו עם אצבע קלה על המקלדת!

© @charlidamelio מתוך אינסטגרם

ירוק זה הורוד החדש

ידוע שהצבע שמאפיין את אור שפיץ זה הצבע הורוד, כזה שמתנוסס בלוגו שלה, בבייקרי שלה, בתמונות באינסטגרם שלה, בבגדים שהיא לובשת, בעוגות שלה, ואפילו כל הרהיטים בבית החדש שלה. אבל השבוע הופתענו לגלות ששפיץ צבעה את השיר לירוק ואף שינתה את הפיד המזוהה עמה לירוק. תהינו אולי זה מהלך מכוון בו היא מודיעה על שינויים חדשים בקריירה, אך מסתבר שכל זה היה כחלק משיתוף הפעולה שלה במהדורה מוגבלת עם רשת SABON.

© באדיבות יחסי ציבור

עבר קרוב אליה

כוכבת "ריברדייל", מדליין פיטש נראתה לאחרונה כי מסתובבת הרבה עם הסייף האולימפי, מיילס ווטסון. השמועה החלה כאשר ווטסון העביר את עבודתו לוונקובר כדי להיות יותר קרוב למדליין בזמן שמצטלמת לעונה החמישית של ריברדייל, שמצטלמת שם. בנוסף נהג להסתובב עם צוות השחקנים של הסדרה שנה שעברה בוונקובר. נכון לעכשיו, אף אחד מהשניים לא אישר את הקשר כך שיש סיכוי שהשניים רק חברים טובים.

© צילום מאינסטגרם

פאשן!

מעצבי העל  של בוטיק הוינטג' “Volver” פתחו שואו רום חדש דנדש בהשקה בתל אביב, ולא מעט סלבס הגיעו להתעדכן. שי מיקה, למשל, חשפה שככל הנראה עוד הקיץ נזכה לראות אותה בשמלת כלה, רוית אסף – שצפויה בחודש הבא לעלות על מטוס לאי ההישרדות – קיבלה ״חפיפה״ מסודרת מהשורדת לשעבר, אירה דולפין, וכוכבת האח הגדול, שני גולדשטיין, סיפרה שהיא כבר הספיקה לקפוץ למשרד הפנים השבוע ולהוסיף את השם ״דפני״ לשמה. שני דפני גולדשטיין, בשבילכם!

© אור גפן

פעם שלישית גלידה

אחרי שלל קמפיינים מצליחים במיוחד - לי קופר החליטו להמשיך עם הבחירה המנצחת והמשיכו עם איתי לוי כפרזנטור בשנה השלישית ברציפות. ירדן ויזל ואיתי לוי, שהיו פוטוגניים במיוחד בקמפיינים הקודמים - צילמו את הקמפיין החדש כבר השבוע. בסוף החודש הקמפיין צפוי לעלות לאוויר, ונראה שסוס מנצח לא מחליפים!

 

 

 

תגובות