סכנה פולש! כוכבי "סקיי" חושפים את האמת. גיא כושי ויריב פיין

סכנה פולש! כוכבי "סקיי" חושפים את האמת

רגע לפני עליית סדרת הנוער החדשה, תפסנו את כוכבי "סקיי" להיכרות ראשונית מול המצלמות וחשפנו כמה סודות מאחורי הקלעים • צפו

סדרת הנוער החדשה של גיורא חמיצר ונועה פניני נוחתת בערוץ טין ניק (א'-ה', 15:30, ב-HOT וב-yes) כבר ביום ראשון הקרוב (עם בכורות מהיום ב-VOD של שתי הפלטפורמות). רגע לפני תחילתו של הטירוף שיגיע מעולם אחר, תפסנו את קאסט השחקנים לראיון מיוחד על סט צילומי הפוסטר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

הסדרה המדוברת תעסוק בסקיי, חייזרית בגיל העשרה המתרסקת על כדור הארץ. בעזרת רובוט משוכלל (TK) היא משנה את צורתה באופן מלא ונכנסת אל גופה של מילי, נערה יפהפייה ומקובלת בתיכון. רק אריק בן ה-15 וחבריו ברוש ומקס, שלושה נערים מופנמים ודחויים, יהיו שותפים לסודה של סקיי ויסייעו לה לשמור על זהותה החדשה כמילי. יחד הם יתמכו בניסיונה להתאקלם בסביבה החדשה ולשוב, בסופו של דבר, אל ביתה.

רגע לפני:
כל מה שאתם צריכים לדעת על "סקיי"
נועם אסולין
יוצרי הסדרה וקאסט השחקנים פתחו מפגש זום מיוחד ביותר עם פרטים מפתיעים • כמובן שגם אנחנו היינו שם כדי לעשות לכם סדר!

קאסט השחקנים צעיר ברובו ומורכב משמות חדשים בתעשייה, שלגמרי כדאי שתתחילו לשנן כי הם חד משמעית הולכים להיות הדבר הבא. את הדמות הראשית תגלם רביד רונן ("אלישע") ולצידה יככבו עידו טאקו ("קיבוצניקים"), מעיין רחימה, אופק פסח ("בת אל הבתולה") ודולב סלע. בנוסף, אל הקאסט המסקרן משתייכים עוד כמה שמות מוכרים במיוחד כמו בר מיניאלי, שחר טבוך ("שעת נעילה", "תברחו", "משפחה בהנפקה"), דניאל גד, לידור אדרי ("אילת", "זה לא הגיל"), עופרי פרישקולניק ("האלופה", "חצויה 3") וגם השחקן חי דוידוב ("אילת", "שנות השמונים"). 

תגובות