רכילות בקטנה: האם אדיסון וברייס נפרדו?. צילום מאינסטגרם

רכילות בקטנה: האם אדיסון וברייס נפרדו?

השבוע ב"רכילות בקטנה": הדרמות של כוכבי הטיקטוק נמשכות, ברק שמיר מתוכנן לקריירה בחו"ל ומפגש הצמרת של טיילור סוויפט והארי סטיילס • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלהתרגש באיחוד שאירגנו בין מייקי לזואי מ"האי" ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מפגש צמרת

טקס הגראמי שנערך השבוע גרם לשני זוכים בעלי עבר משותף להיפגש. מדובר באקסים המיתולוגיים, טיילור סוויפט והארי סטיילס, (יצאו יחד בשנת 2012) שנפגשו על אותה הבמה. גולשים שצפו בסרטון ששוחרר ממאחורי הקלעים רצו לדעת על מה שוחחו השניים במפגש הקצר ומיהרו לקרוא שפתיים. על פי הסרטון נראה כי הארי אמר לטיילור: "היה נחמד לפגוש אותך". גם לנו היה נחמד, תאמין לנו.

 

מחמש יוצא אחד

ואם כבר האר סטיילס: זאין מאליק התראיין השבוע והתבקש לבחור למי מחברי "וואן דיירקשן" יש את מוזיקת הסולו הטובה ביותר. תחילה זאין טען שאי אפשר להשוות, אך בהמשך כבר הסכים להגיד כי לדעתו המוזיקה של נייל הורן היא הטובה ביותר מבין החמישייה. "נייל הוא האהוב עליי", אמר מאליק ואף הוסיף: "הוא עושה מוזיקה טובה יותר ממני. אני מעריץ של נייל".

 


צרפת בישראל

חנות המותגים פקטורי 54 השיקה חנות דגל ראשונה למותג הילדים הצרפתי "פטיט באטו". האירוע התרחש בקניון TLV ובמסגרת האירוע הושקה לראשונה קולקציית קיץ 2021 של המותג. בין המוזמנים לאירוע היוקרתי היו: שר פיטנס, רוני דואני, דנה זרמון ביחד עם אמה, עברי לידר ועוד.

© לנס הפקות


מספר את האמת

לאחרונה הועלה סרטון לטיקטוק של 'טורי וי', בו סיפרה כוכבת הטיקטוק כי נואה בק התחיל איתה באינסטגרם. כידוע בק נמצא בזוגיות עם הטיקטוקרית והזמרת דיקסי דמילו. בק הגיב אל הסרטון בדואט וחשף שבכלל היא זאת שהתחילה את השיחה, והוא לא ענה לה. לאחר שהקהל היה לטובת נואה ולא היסס בו לרגע, היא העלתה סטורי לאינסטגרם בו כתבה שהיא מצטערת. כנראה ששבוע ללא דרמת טיקטוק - לא קיים.

חוזרים לגשר

תיאטרון גשר קיים השבוע מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה ה-30 עם חמש הצגות בכורה: "הכלה וצייד הפרפרים" - מאת נסים אלוני, "בכל שעה עגולה" מאת ובבימוי יחזקאל לזרוב, "קליעים מעל ברודווי" - מאת וודי אלן, "אלף שמשות זוהרות" - על פי רב המכר מאת חאלד חוסייני, "האוצר מתחת לגשר" - הצגת ילדים חדשה מאת רועי חן ו-3 יצירות מופת מהקלאסיקה הרוסית - "השחף" מאת אנטון צ'כוב, "אונייגין" על פי הרומן בחרוזים מאת פושקין ו-"החטא ועונשו" על פי הרומן מאת דוסטוייבסקי. בין הנוכחים במסיבת העיתונאים החגיגית: לנה קריינדלין (מנכ"לית התיאטרון), עידו מוסרי, מיקי ליאון, טלי אורן, אורנה בנאי, נטע רוט ועוד. גשר ישוב לפעילות ב-22 באפריל בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועל פי תקן "התו הירוק".

© יעל ולרו

מה שקורה בוולוג נשאר בוולוג?

המעריצים חושדים לאחרונה כי זוג הטיקטוקרים, אדיסון ריי וברייס הול בדרך לפרידה. נראה כי ברייס הול מחק תמונה אחת עם אדיסון מהאינסטגרם, מה שרק מחזק את השמועות בקרב המעריצים. לאחרונה אף נטען כי ברייס בגד בריי במהלך צילומי וולוג. סמתנה סלבטור, אחת מהבנות שנאמר עליה שבגד איתה באדיסון, הבהירה כי לא קרה ביניהם כלום מעולם, ובכל פעם שבילו יחד הוא "התנהג כמו אחד שיש לו חברה". אך לצד ההבהרות כבר כמה שבועות שהזוג לא מעלה משהו יחד. אנחנו מחזיקים אצבעות שזה לא הסוף!

חוזר לשגרה

אחרי חודשים שבהם הקורונה השתלטה גם על העולם ועצרה כל ענף אפשרי, ובינהם גם את ענף הדוגמנות, התחלנו לראות צעדים ראשונים בחזרה לשגרה. השבוע, חזר ברק שמיר לשגרה עם קמפיין חדש לקולקציית אביב - קיץ של רשת אופטיקנה, אליו הוא הצטלם במלון על חוף הים בהרצליה. שמיר, שרק השתחרר רק בחודש שעבר וכבר מתכנן את דרכו באזרחות. מיד לאחר פסח, יארוז את המזוודה ויטוס לארצות הברית, שם ינסה את מזלו גם בדוגמנות ובכלל בתעשיית הבידור, כאשר היעד אליו הוא מכוון הוא ניו יורק. 

© אלירן אביטל, באדיבות אופטיקנה

כוכבים עולים

במסגרת קמפיין אביב - קיץ של רשת הנעליים "Scoop", עומר ונטע ברזני (יוצאי ה"מירוץ למיליון"), עומר ברבי והדוגמנית מוניקה ג'וזף, חתמו השבוע על חוזה עם החברה וישמשו בעונה הקרובה כפרזנטורים של הרשת. ארבעת הכוכבים יחליפו את הדוגמנית ספיר נרקיס, ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג.

זה חזק

זק לא נחה לרגע ואם כבר חזרה לשגרה אז עד הסוף: אחרי שנודע שקטפה לאחרונה את הקמפיין למותג האיפור והטיפוח סאקרה, השבוע עלה לאוויר קליפ מוזיקלי מיוחד במסגרת הקמפיין המוערך בכ-1.5 מיליון₪

© אלכס ליפקין, באדיבות סקארה

פורצת

המוזיקאית וכוכבת הרשת, נוי אייזן, בקמפיין דוגמנות ראשון למותג האופנה FOX. נושא הקמפיין הוא -Basic is beautiful והוא כלל מצולמים לאו דווקא מעולם הדוגמנות אלא יוטיוברים, משפיענים, כוכבי רשת כמו עדן גבאי ועוד.

הסלבס למען הנזקקים

רגע לפני החג: ברביעי האחרון הגיעו למרכז הלוגיסטי של עמותת לקט ישראל, העוסקת בהצלת מזון ומסייעת למאות עמותות ומאות אלפי נזקקים ברחבי הארץ, מאור שוויצר וחברו הטוב לסדרה "שעת נעילה" עופר חיון, זוכי "האח הגדול" לדורותיהם ישראל אוגלבו, קותי סבג, וטהוניה רובל, טיטי איינאו וליהיא גרינר. כל אלו נפגשו למיין, לסדר ולארוז פירות וירקות שהגיעו מחקלאים בכל רחבי הארץ לקראת החג הפסח, ולשלוח אותם למאות אלפי הנזקקים המחכים לחבילות אלו.

© אמיר יעקובי, יחסי ציבור
תגובות