הקשר של בן זיני לשירות הצבאי של טיילור מלכוב. אינסטגרם, מתגייסים

הקשר של בן זיני לשירות הצבאי של טיילור מלכוב

פרסום ראשון: טיילור מלכוב החלה את שירותה הסדיר כמש"קית גיוס בתל השומר, אבל מסתבר שאחד מאנשים הבכירים בבסיס קשור לאקס המפורסם שלה

בשבועות האחרונים הטוראית החדשה בצה"ל, טיילור מלכוב, החלה רשמית את השירות הסדיר שלה כמש"קית גיוסים במיטב בלשכת הגיוס שבתל השומר. אך האם ידעתם שהאקס המפורסם קשור איכשהו לשירות שלה? קבלו את הפרטים בפרסום ראשון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר כמעט שנה חלפה מאז הפרידה המתוקשרת והמפתיעה של בן זיני וטיילור, וכל אחד כבר נמצא במקום אחר. מלכוב מתחזקת זוגיות יציבה ופוטוגנית עם הזמר לירן דנינו והשניים אף עברו לאחרונה לגור יחד בדירה חדשה, זו גם הוציאה סינגל סולו ראשון ומתחזקת גם את הקריירה כדוגמנית מבוקשת. גם זיני לא עצר, המשיך ביוטיוב כעצמאי, קטף קמפיינים שונים ותפקידי משחק. אלא שלא רק "זוג מנצח VIP" תציף מחדש שוב את האקס המפורסם עבור מלכוב, מסתבר שמדי יום בשירות הצבאי יש לה מעין תזכורת בבסיס.

© צילום מסך מהקליפ
 
© צילום מאינסטגרם

לפרוגי נודע כי סגן מפקד לשכת הגיוס תל השומר, שם משרתת מלכוב, הוא רב סרן תמיר עגיב, בן דודו של זיני. מלכוב משרתת תחת עגיב, איתו יש לה הכרות אישית מקדימה בגלל הקשר המשפחתי לאקס. אלו אף נפגשו בבסיס לפני הגיוס במהלך שלבי הליך הגיוס של מלכוב.

 

פורסם על ידי ‏‎Tamiros Agiv‎‏ ב- יום חמישי, 13 באוגוסט 2020
טיילור מלכוב מתגייסת. צילום: יחסי ציבור
 
תגובות