כאילו אין מחר: האיחוד המטורף של זואי ומייקי מ"האי". פרוגי

כאילו אין מחר: האיחוד המטורף של זואי ומייקי מ"האי"

אנחנו מתרגשים גם בעצמנו מפרץ הנוסטלגיה שתחוו בדקות הקרובות: איחדנו בין זואי למייקי מ"האי" בכתבה מרגשת בה הם העלו נשכחות, חשפו סודות, ליהקו גרסה אמריקאית ושחזרו סצינה שלהם מהסדרה בטיקטוק • צפו!

אפילו יום אחד מספיק כשאוהבים: לפעמים זה מרגיש לנו מהיסטוריה אחרת, לפעמים זה מוזר לנו לקלוט שעבר יותר מעשור מאז הסתיימה סדרת הלהיט של גיורא חמיצר, "האי", אבל דבר אחד בטוח - היינו עושים הכל כדי לחזור בזמן ולצפות בה שוב בתקופת השידורים המקורית. כאמור, רק לאחרונה ציינה "האי" 11 שנים מאז הסתיימה, תוסיפו לזה טירוף חוזר של אהדה לסדרה בטיקטוק ובקבוצת פייסבוק מיוחדת - כל אלו רק הציתו בנו חשק לארגן משהו מיוחד בנידון, וזה בדיוק מה שעשינו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אי אפשר היה להתעלם מהחיבור המטורף בעלילה בין זואי הקשוחה והצינית (אותה גילמה בגאונות ליאת בלו) לבין מייקי שכונה כ'פיסטוק' עד ידי זואי (אותו גילם דניאל מורשת כילד פלא), ולכן האיחוד בין השניים מול המצלמות שנים מאז הסוף - היה מתבקש והכרחי עבורם, וכמובן עבורנו, שגדלנו על הסדרה. יחד שוחחנו על היסטוריית הצילומים, חשפנו את האמת על המאכל שעשה לנו סיוט - "שימורי מוח של הקוף" ואף ליהקנו שחקנים לגרסה אמריקאית אפשרית של "האי". זאת בנוסף לטיקטוק בלעדי וייחודי על סצינה מהסדרה שעלה בערוץ של פרוגי!

 

צפו בטיקטוק המיוחד של ליאת ודניאל לקטע מ"האי"! רוצים קטעים נוספים מהכתבה שירדו בעריכה? עקבו אחרינו בטיקטוק ובאינסטגרם!

 

תגובות