חדשות הקולנוע: הסרט של אדיסון ריי יגיע לנטפליקס. צילום: Gettyimages.IL/Kevin Winter

חדשות הקולנוע: הסרט של אדיסון ריי יגיע לנטפליקס

רשימת המועמדים לאוסקר, קליפ הפספוסים של "וונדר וומן" והצצה לסרט "קרואלה" עם אמה סטון - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קרואלה דה טיזר

לאחר ההצלחה של סרטי מליפיסנט המחודשים של 'דיסני' גם תורה של קרואלה דה ויל הגיע לסרט משלה. במהלך טקס פרסי הגראמי השבוע הוצג טריילר טיזר חדש ל-"קרואלה, בכיכובה של אמה סטון ואמה תומפסון. הטיזר החדש חשף בפנינו מספר קטעים חדשים בהם תלבושת חדשה של קרואלה עם הכיתוב "העתיד" על פנייה וכן גם עוד קצת רגעים מעברה שנלמד עליו יותר במהלך הסרט שיצא לאקרנים ב-28 במאי השנה. הסרט הפך לאחד מהסרטים המצופים ביותר לשנת 2021, ניתן להבחין ישר כי אמה סטון ללא ספק נהנתה בדמותה של דה ויל ונתנה הופעה שאנחנו כבר לא יכולים לחכות לצפות בה.

 

נחשפו המועמדויות לפרסי האוסקר

פרסי האוסקר חוזרים כל שנה ומרעידים את הוליווד עד היסוד וכך גם השנה. בין המועמדים הבולטים נוכל למצוא את צ׳אדוויק בוסמן שהלך לעולמו בטרם עת מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר בסרט "הבלוז של מא רייני" (עוד בקטגוריה הם ריז אחמד, אנתוני הופקינס, גארי אולדמן וסטיבן יאון). כמו כן ניתן למצוא את סשה ברון כהן המועמד למספר פרסים כמו בקטגוריות שחקן המשנה הטוב ביותר (משפט השבעה משיקגו) ועל התסריט של "בוראט 2" יחד עם צוות הכותבים של הסרט. גם מריה בקלובה הצעירה שכיכבה איתו, מועמדת לאוסקר על תפקידה בסרט בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר. אפשר למצוא גם קצת גאווה ישראלית ברשימת המועמדים לפרס הסרט הקצר (לייב אקשן) הטוב ביותר, הסרט "עין לבנה" של תומר ששון נכנס לרשימה היוקרתית בו כיכב דניאל גד. גם שתי במאיות נשים מועמדות בפעם הראשונה לפרס אוסקר על הבימוי הטוב ביותר, קלואי ז'או (Nomadland) ואמרלד פנל (promising young woman), יחד איתן בקטגוריה מועמדים תומאס וינטרברג (Another Round), דיוויד פינצ'ר (מאנק) ולי אייזק צ׳אנג (minari). לסרט הטוב ביותר מועמדים "The Father", "Sound of Metal", "Judas and the Black Messiah", "מאנק", "משפט השבעה משיקגו", "Promising Young Woman" ו-"Nomadland".

© צילום: Gettyimages.IL/Handout

מכוונים גבוה

המחזמר "In The Heights" מבית היוצר של המחזמר המצליח "המילטון" (לין מנואל-מרינדה), מראה לנו סוף סוף את הטריילר לסרט החדש שיגיע אלינו בקרוב. המחזמר שמלא במוזיקה וצבעים לוהטים עוקב אחרי אוסנאבי, צעיר במחוז גבעות וושינגטון בניו-יורק בה מתגוררים רוב לטיני.  המחזמר שרץ בעבר בברודווי יעשה את דרכו אל המסך ב-25 ביוני 2021.

שובה של האלמנה הלבנה

שלא להתבלבל עם האלמנה השחורה, אנחנו מדברים על ונסה קירבי שחוזרת לדמותה של האלמנה הלבנה בסרט הבא של "משימה בלתי אפשרית". קירבי, שעסוקה בעיקר בימים אלה בהתרגשות מהמועמדות שקיבלה לפרס האוסקר עבור השחקנית הטובה ביותר, קיבלה פוסט מחווה מבמאי הסרט כריסטופר מקווארי שפירגן לה על המועמדות וכן חשף תמונה שלה מסט הצילומים של "משימה בלתי אפשרית". כמובן ששובה לא באמת היה סוד, כאמור מקווארי הודיע ממזמן כי קירבי תשוב לסרט מספר 7 ו-8 אך אין ספק שההתרגשות שלנו עדיין בשיאה.

"יש לו את זה" יגיע ל'נטפליקס'

"יש לו את זה", או יותר נכון ל'נטפליקס' יש את זה - רשת הסטרימינג הכריזה השבוע כי הסרט בכיכובם של אדיסון ריי וטאנר ביוקנן "יש לו את זה" ישוחרר ל'נטפליקס' מאוחר יותר השנה. אדיסון ריי לא איחרה להגיב וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה "חלום שמתגשם! בנטפליקס ל-190 מדינות. מטורף".

הפספוסים של וונדר וומן

גם לסרט "וונדר וומן 1984" ולכוכבים גדולים כמו גל גדות וקריסטן ויג יש פספוסים - והם בהחלט הצליחו לעלות על פנינו חיוך השבוע. אמנם הסרט עוד לא זכה לצאת בחגיגיות בישראל, אבל הוא כבר שוחרר בארצות הברית והביא את הצבעוניות של שנות ה-80 לשנה הזו. צפו בקליפ:

 הלה החדשה

השחקנית מאליסה מקארת'י ("בנות גילמור", "מכסחות השדים") נצפתה על הסט של הסרט "ת'ור: אהבה ורעם" כאשר היא לבושה כמו דמותה של הלה (שאותה משחקת קייט בלאנשט). היא נראת כמו הלה "מזוייפת" כחלק ממה שכנראה יהיה בסרט הבא - הצגה בתוך הסרט עם שחקנים שיגלמו את הדמויות האהובות (ת'ור, לוקי ועכשיו גם הלה) כמו שראינו בסרט הקודם. אין ספק שזה הולך להיות קורע.

תגובות