זה קרה! קווין רובין ודניאלה קריסטיה התארסו. באדיבות יחסי ציבור

זה קרה! קווין רובין ודניאלה קריסטיה התארסו

הפאוור קאפל המנצח של עולם היוטיוב עלה שלב ביחסים! לאחר שלוש שנות זוגיות, קווין רובין כרגע ברך והציע נישואין לדניאלה קריסטיה

אחרי שבשנה וחצי האחרונות לא היסס להצהיר כי זה יקרה: קווין רובין סוף סוף עשה את הצעד המתבקש, כרגע ברך והציע הערב (ד׳) נישואין לכוכבת הרשת דניאלה קריסטיה. ההצעה התקיימה בבית הוריו של רובין בכפר סבא אל מול משפחתם וחבריהם הקרובים. הזמר איתי לוי, חבר טוב של השניים, ליווה את האירוע בקולו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

רגע אחרי ההצעה סיפרה לנו קריסטיה המופתעת כי היא לא חשדה בכלום, בעוד קווין שיתף כי הוא מתכנן את הרגע הזה כבר מספר חודשים. 

קווין ודניאלה הכירו כשזו הצטרפה אל הפנטהוז של "חיים בחארטא" בתחילת דרכם, ומהר מאוד התאהבו. חודשים רבים הם הסתירו היטב את הזוגיות ביניהם מהצופים כי הם לא רצו שאור הזרקורים יפגע בזוגיות, אך הקהל כבר החל לשים לב והשניים החליטו להכריז על כך באופן רשמי. מאז רובין וקריסטיה ניהלו זוגיות יציבה, אוהבת ופוטוגנית במיוחד ומזה שנתיים וחצי גם מתגוררים יחד (שלא במסגרת וולוגים).

 
© אינסטגרם

כשהשניים נשאלו על אופציית חתונה פעמים רבות בתקשורת, קריסטיה הביעה את רצונה להינשא לרובין לא פעם, ואילו רובין פיזר הבטחות שחתונה אכן תהיה ושגם זה, כמו כמעט כל דבר בחייו, יהיה מתועד לרשת.

 

השניים אומנם לא נפרדו אף פעם, אך מתחו אחד את השנייה לא פעם במתיחות "פרידה" מרשימות ונצפות במיוחד. למעשה, רובין אמר בעבר שכשהוא יציע לדניאלה נישואין היא בטוח תחשוב שמדובר בכלל במתיחה.

 
תגובות