הומור כחול-לבן: סדרות הקומדיה הישראליות שאהבנו. מתוך אלישע (ערוץ הילדים), יוסי צבקר

הומור כחול-לבן: סדרות הקומדיה הישראליות שאהבנו

מ״הפיג'מות״, דרך ״שנות ה-80״ ועד ״צפוף״, אלו סדרות הקומדיה הישראליות שלא יכולנו שלא לאהוב • המלצת בינג׳!

כולנו אוהבים לצחוק, ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת אם לא בצפייה בסדרת קומדיה איכותית וטובה שלזמן מה תשאב אותנו להפוגה של צחוק משחרר. רק לאחרונה חגגנו את יום העצמאות, מה שגרם לנו לחשוב דווקא על כמה סדרות ישראליות מצחיקות ומעולות!

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

 

צפוף

הסדרה המשפחתית האהובה שעונתה הרביעית שודרה עד לא מזמן, עוסקת במיקי ונירית, גרושים עם ילדים שהחלו את פרק ב' בחייהם זה עם זה. הסיטואציות המצחיקות אליהם נקלעים מיקי נירית וילדיהם גרמו לרבים מאיתנו להנאה ולשעות לא מבוטלות של צחוק משחרר ומשפחתי.

© באדיבות ערוץ Zoom ב-HOT
 

שנות ה-80

אומנם מ״שנות ה-80״ כבר נפרדנו על המסך (אבל בקרוב היא תשוב לסדרת המשך בשם ״שנות ה-90״) עוסקת בשכונה קולטת עלייה בטירת הכרמל בשנות ה-80 ובחוויותיהם של הדרים בה, העלילה מבוססת ובהשראת על חוויות ילדות אמיתיות של שלום אסייג, גיבור הסדרה ואחיו מני (שכתב אותה), ואין ספק שהיא גרמה לצופים רבים, מבוגרים וצעירים כאחד להתגלגל מצחוק. יעידו על כך הפרסים שהם קיבלו לאורך השנים מקהל הגולשים בפרוגי!

© אוהד רומנו

אלישע

בוא, בוא, בוא! אלישע הוא גבר כבן 40 אשר נאלץ לחזור וללמוד בכיתה ו' מחדש כדי לזכות בכספי הירושה אותם הוריש לו סבו. אלישע מתחיל להתיידד עם התלמידים בכיתתו ולהקלע לסיטואציות מצחיקות למדי הנובעות מכך שגבר בן 40 מתחיל ללמוד עם ילדים ביסודי, ואין ספק שהיא סדרה שלא מותירה אותנו אדישים.

© רונן אקרמן

מועדון החנונים

סדרה משעשעת שנוצרה עם השקתו של ערוץ ״זום״, ואף זכתה לסרט קולנוע מצחיק לא פחות באורך מלא. הסדרה עקבה אחר חבורה של חנונים וחוויותיהם בבית הספר כשמנהיגם הלא רשמי, יותם, כותב מעין ספר חוקים בעקבות אותן הסיטואציות ההזויות. רעיון הסדרה מקורי למדי ולא יכלנו שלא להתאהב בעלילה, בדמויות ובהומור של הסדרה שגרם לנו לצחוק לא פעם.

© צילום: נחשון קפלן

קרובים קרובים

גם אם אתם לא כל כך מכירים את הסדרה, אם תשאלו את הוריכם במה מדובר סביר להניח שהם יענו לכם ב: ״פתוווווח!״ ויעלו חיוך ענק. הסדרה שודרה בשנות השמונים ומדברת על משפחה מורחבת שאיכשהו נקלעה למצב בה כמעט כל בני המשפחה גרים באותו בניין. "קרובים קרובים" עוסקת בסיטואציות המצחיקות אליהם נקלעת המשפחה, ותאמינו או לא למרות שעבר הרבה זמן מאז הסדרה עדיין מעולה!

 

הפיג'מות

ואי אפשר לעשות כתבה על סדרות קומדיה ישראליות בלי להזכיר את אחת מהסדרות הזכורות והאהובות ביותר בקרב לא מעט שכבות גילאים. הפיג׳מות הייתה סדרה מופרעת, הזויה וקורעת מצחוק. עלילות הלהקה הכושלת מנתניה בתל אביב היו עשויות בצורה מופלאה וקורעת. תוסיפו לזה את גרי האייקוני ותקבלו סדרת קומדיה שאפשר לצפות בה בלופים כל החיים.

© מתוך הפיג׳מות, ערוץ הילדים

 

תגובות