רכילות בקטנה: חברי להקת BTS שופכים את הלב. צילום: gettyimges.ILEthan Miller

רכילות בקטנה: חברי להקת BTS שופכים את הלב

השבוע ב"רכילות בקטנה": דמי לובאטו על הורות, כוכבי "האח הגדול" ממשיכים הלאה וגם: מי כתבה עוד שיר על האקס?

אם הייתם עסוקים לחפש את האפיקומן מליל הסדר ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור  - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמאל'ה

בשבוע שעבר, בזמן ששון מנדס וקמילה קביו שוהים בביתם, נכנסים פורצים דרך החלון ונכנסו אל ביתם של הזוג. כאשר הפורצים הבחינו שהזוג נמצא בבית, הם לקחו את המפתחות של המרצדס וברחו במהירות בעזרתו. המשטרה כמובן כבר מעורבת בנדון, אך עד כה לא מצאו את הפורצים והחקירות ממשיכות להתנהל. 

© מתוך אינסטגרם @shawnmendes

אמא בקרוב?

השבוע דמי לובאטו נשאלה בהריון האם היא מוכנה כבר להיות אמא, והתשובה שלה הייתה די מפתיעה. הזמרת ענתה כי היא לא רוצה להרות בעצמה, אלא מעדיפה לאמץ. כמו כן, היא הוסיפה שהיא לא באמת יודעת, אבל נכון לעכשיו היא לא רוצה להכנס להריון. כזכור, דמי לובאטו הייתה מאורסת לשחקן מקס אהריך בשנה האחרונה, אך עד מהירה השניים נפרדו. 

© אינסטגרם

עוד שיר על האקס?

בשבוע שעבר טיילור סוויפט שחררה סינגל חדש בשם "You All Over Me", אך מלבד הדיבור על היכולות הווקאליות של הזמרת ועל השיר עצמו - רצו שמועות נוספות. מעריצים טענו כי השיר נכתב על ג'ו ג'ונאס, האקס. כזכור סוויפט וג'ונאס יצאו אי שם ב-2008, מיולי עד אוקטובר, לתקופה קצרה. אחד הדברים שגרמו למעריצים לתהות זאת, זה המשפט בשיר שלה - "היום הכי טוב והכי גרוע של יוני". ששוב, כאמור, הזוגיות שלהם התחילה בחודש זה. בקיצור, אולי יש קצת על מה להתבסס, אך אם תשאלו אותנו - טיילור התגברה כבר מזמן. 

 

טייטל חדש

אי אפשר להתעלם מזה שמלכתחילה, דניאל לוין, נכנס לבית האח הגדול גם על תקן "החתיך". אמנם הכרנו בו צדדים רבים, נחשפנו לאישיות והתכונות הטובות שבו, וגילינו שהוא ממש לא רק פרצוף יפה - אך גם סוכנות הדוגמנים Divided לא יכלה להתעלם והחתימה אותו על חוזה דוגמנות. יוצא "האח הגדול" הוא עורך דין במקצועו ומדריך סקי, אבל מעכשיו מוסיף לעצמו טייטל חדש!

© באדיבות יחסי ציבור

נא לנצל את התהילה בהתאם

כוכבת נוספת של "האח הגדול" שממשיכה בעשייה היא קארין עלייה שסיימה במקום הרביעי בריאליטי. עלייה המשיכה את עבודתה כדוגמנית מצליחה וממשיכה להצדיק את טייטל "מלכת היופי" כאשר השבוע הצטלמה השבוע לקמפיין חדש למותג השיער "Labeute". 

© אלכס ליפקין

נלחמים בגזענות

חברי להקת BTS שחררו השבוע ברשתות שלהם את המאבק שלהם נגד גזענות באופן כללי ונגד אסיאתיים בפרט. "אנו נזכרים ברגעים בהם התמודדנו עם אפליה כאסייתים. סבלנו ממפיצי שנאה ללא סיבה, לעגו לנו על איך שאנחנו נראים", סיפרו החבורה ואף שיתפו: "גם נשאלנו מדוע אסייתים מדברים באנגלית"... "אנו נלחמים נגד אפליה לפי גזע. אנו מגנים אלימות".

© gettyimges.IL\Dia Dipasupil

בגילוי לב

כוכבת סרטי "דוכן הנשיקות", השחקנית המצליחה ג'ואי קינג חשפה השבוע עוד פרט על חייה האישיים. קינג סיפרה שעברה טיפול אישי עליו סיפרה כי: "עשיתי עבודה רבה על עצמי, התחלתי את הטיפול השנה וזה דבר שלא עשיתי מעולם", קינג למדה לא להפעיל יותר מדי לחץ על עצמה כדי להיות מושלמת, שכן היא אומרת שהיא עובדת על שיפור מבפנים.

© gettyimges.IL\Frazer Harrison

חושפים ביצירתיות

ג'ייסון דרולו ובת זוגו הדוגמנית ג'נה פרומס, חשפו השבוע את מין העובר המשותף שלהם בסרטון יצירתי במיוחד. בסרטון נראים השניים תוך כדי מסיבה מלאה בבלונים, בבריכה, ואוכל - צופים בזיקוקים, ורואים שהם כחולים, ובעצם כך מגלים שהעובר שנמצא בבטנה של ג'נה הוא זכר. מרגש בהחלט!

תגובות