ארוכה מהרגיל: פרטים חדשים על עונת הסיום של "בית הנייר". באדיבות Netflix

ארוכה מהרגיל: פרטים חדשים על עונת הסיום של "בית הנייר"

בזמן שאנו עוד מצפים להמשך: נחשפו פרטים חדשים בנוגע לעונה האחרונה של סדרת הלהיט הספרדית • כל הפרטים

מעבר לים מדווחים על פרטים חדשים בקשר לסיום אחת הסדרות המצליחות ביותר של השנים האחרונות, "בית הנייר". קבלו העדכונים החדשים והחשובים לפני הבינג' הגדול, שאם נאמין לדיווחים, נמצא ממש מעבר לפינה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפי הפרסומים והמידע החדש מאת חברת ההפקות "ונקובר מדיה", העונה האחרונה של סדרת הלהיט הספרדית שתשודר כמובן בנטפליקס, תמנה 15 פרקים מלאים. מדובר בכמות מפתיעה בהשוואה לחלקים הקודמים של הסדרה. החלק השלישי והרביעי מנו, כל אחד, שמונה פרקים בלבד. החלק החמישי והאחרון הולך להיות ארוך כמעט פי שניים.

 

ומה לגבי התאריך? לפי הדיווחים המוקדמים שיצאו עם הכרזת העונה החמישית ביולי 2020, היינו אמורים ליהנות מעונת הסיום כבר באפריל הקרוב, אך בשל אילוצי הקורונה הצילומים נדחו שוב ושוב, ולפי דיווחים ברשתות החברתיות, צילומי ההשלמה של שחקנים מסויימים עוד ממשיכים.

כל מה שאתם צריכים לדעת:
על עונת הסיום של "בית הנייר"
רון הראל
"בית הנייר" היא ללא ספק טירוף עולמי ורק לאחרונה הוכרז כי העונה החמישית של הלהיט בנטפליקס, תהיה גם העונה האחרונה בהחלט. כדי להתכונן נפשית יותר טוב - עשינו לכם סדר עם כל הפרטים הידועים עד כה!

לפי העדכונים החדשים, העונה החמישית עתידה לצאת באוגוסט הקרוב, שנה וארבעה חודשים לאחר סיום החלק הרביעי, אך נטפליקס לא אישרו ולא הכחישו זאת. ההערכות הן שהודעה על התאריך הרשמי תגיע ממש בזמן הקרוב, כמו כן גם הטריילר לעונה האחרונה והמסקרנת.


בנוסף, פורסמה גם רשימת הקאסט הסופית והמעודכנת, ולצד השמות האהובים והמוכרים וגם השמות החדשים והמבטיחים, לא יכולנו שלא לפספס את היעדרותה של השחקנית אלבה פלורס שמגלמת את דמותה של ניירובי, שלאחר חודשים של ניחושים עכשיו זה רשמי, הדמות האהובה לא תיקח חלק בעונה האחרונה.
ומה לגבי העלילה? יוצר הסדרה אלכס פינה לא הסכים להרחיב הרבה, רק אמר שזה הולך להיות משהו ״אדיר״.

תגובות