חדשות הקולנוע: התאריך לסרט של דה רוק ונואה סנטינאו נחשף. צילום: יחסי ציבור פליינט

חדשות הקולנוע: התאריך לסרט של דה רוק ונואה סנטינאו נחשף

הטריילר לסרט "יחידת המתאבדים" שוחרר, מה יקרה לסרט "מוות על הנילוס" ומי עוד מצטרף לקאסט של "ת'ור: אהבה ורעם"? כל מה שקרה השבוע בחדשות הקולנוע

ארמי האמר ככל הנראה עדיין יככב בסרט "מוות על הנילוס"

בחודש האחרון השחקן ארמי האמר ("קרא לי בשמך") עלה לכותרות בנסיבות לא טובות בכלל, האחרונה מביניהן היא האשמה נגדו באונס. בעקבות כך, האמר לא יככב בכמה מתפקידים עתידיים שנועד לככב בהם כמו הסרט "Billion Dollar Spy" והסרט שהיה אמור לככב בו לצד ג'ניפר לופז "Shotgun Wedding". כעת, לא ברור בכלל אם 'דיסני' ישאירו את האמר בסרט בכיכובו ולצד גל גדות "מוות על הנילוס" שכבר צולם. תפקידו הוא "משמעותי לנקודה של להיות התפקיד הגברי הראשי" מגזין "Variety" דיווחו. "האולפן כרגע לא שוקל צילום מחדש או ליהוק מחדש לתפקיד שלו". עד כה לא ברור אם הם אכן ישחררו את הסרט כמתוכנן.

 

האם הדמות הזאת מ"וונדה ויז'ן" תחזור למארוול?

הדמות של המנהל הייוורד (אותו משחק ג'וש סטמברג) השאירה חותם לא קטן בסדרה של 'מארוול' "וונדה ויז'ן", ובהחלט גרמה לדמויות שם הרבה צרות. אבל האם דמותו תחזור ליקום הקולנועי? זה גם מה שסטמברג תוהה בעצמו. בראיון תוך כדי קידום סרטו ב'נטפליקס' דיבר גם על "וונדה ויז'ן", והודה שהוא לא יודע אם הוא אי פעם יחזור כהייוורד. לאחר שהעונה הראשונה של הסדרה הסתיימה, לא ברור אם היא תמשיך בעוד עונה או בסרטי ה-MCU, לכן לא ברור מה יעלה בגורלן של חלק מדמויות המשנה, כמו הייוורד. הנה מה שאמר בראיון (אזהרת ספוילר ל-"וונדה ויז'ן"): "אלוהים, הלוואי שידעתי! אני עדיין רוצה את התשובה לזה. אחת מהשאלות הראשונות שלי אליהם הייתה: 'האם אני מת?' המשכתי לחכות כי הפרק האחרון לא נכתב וכשהוא סוף סוף כן, הייתי כזה, 'אני לא מת!'. המשכתי לשלוח מיילים. נכון. אני עדיין. וכך כשזה הגיע למובל באזיקים, הייתי כזה, כן, אולי אני כן מפיסטו".

היחידה חוזרת

אחרי הסרט "יחידת המתאבדים" שזכה לביקורות מעורבות, עתיד לצאת מעין סרט המשך\חידוש שגם כן יקרא "יחידת המתאבדים". לסרט הזה נוספו שחקנים חדשים (ביניהם אידריס אלבה ופיט דיווידסון), בנוסף על כאלו שראינו בסרט הקודם (מרגו רובי וויולה דיוויס למשל). את הסרט ביים ג'יימס גאן (שומרי הגלקסיה) והנה הטריילר שיצא השבוע:

 

הקאסט שלא מפסיק לגדול

"ת'ור: אהבה ורעם" הפך לאחד הסרטים המצופים ביותר שעתיד לצאת בקרוב ולהצטרף ליקום הקולנועי של 'מארוול' כסרט רביעי לגיבור. אחת הסיבות שהסרט לא יורד מהכותרת היא מכיוון שנדמה שבכל שבוע מצטרפים שחקנים חדשים לרשימת השחקנים המהודרת שלו. בתחילת החודש גילינו שגם השחקנית והקומיקאית מליסה מקארת'י מצטרפת לסרט במפתיע כדמותה של הלה המזוייפת, והשבוע אושר כי גם השחקן ראסל קרואו (גלדיאטור) מצטרף לצוות המתרחב (לפי דיווח של מגזין "Deadline"). קרואו שבעבר זכה בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר נצפה השבוע במשחק ראגבי עם שאר הקאסט, ביניהם כריס המסוורת', נטלי פורטמן, ג'ף גולדבלום וכן במאי הסרט טייקה ואטיטי. על פי הדיווחים קרואו יגלם דמות סודית שעדיין לא ידוע מי היא, 'מארוול' תמיד יודעים לשמור סודות גדולים בשקט אז נצטרך להמתין למידע חדש בהמשך.

ת'ור
ת'ור © צילום: באדיבות yes

הכוכבים חוזרים?

כחודש עבר מאז חשיפת שמו של הסרט הבא ביקום הקולנועי של 'מארוול' - "ספיידרמן: אין דרך הביתה". כעת, נראה שרכז הפעלולים בסרט, ג'ורג' קוטל חושף בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו פרטים נוספים בנוגע לשמות שאולי נראה על הסט ממש בקרוב. השם הבולט ביותר הוא כמובן כריס דניאלס, שהיה כפיל הפעלולים של טובי מגווייר בסרטים של טרילוגיית "ספיידרמן". התיאוריה כי נראה פעם נוספת את טובי מגווייר בסרט הבא מתחזקת כאשר אל שמו נוסף גם השם של אנדרו גארפילד וזאת בעקבות תמונה שהעלה וויליאם ספנסר (כפיל הפעלולים של אנדרו גארפילד בסרט "ספיידרמן המופלא") לצד כפיל הפעלולים של טום הולנד (שכבר נמחקה). אולם, נשיא אולפני 'מארוול' קווין פייגי אמר שאף אחד מהם לא יחזור, ואפילו טום הולנד הכחיש את השמועות שטובי ואנדרו יחזרו בדמותם של פיטר פארקר. אלפרד מולינה וג'יימי פוקס שגילמו נבלים בסרטים הקודמים, כן חוזרים לסרט. 

האם סבסטיאן סטן הוא לוק סקייווקר הבא?

קשה להתעלם מהדמיון הרב בין סבסטיאן סטן ומארק המיל, הלוא הוא לוק סקייווקר. לכן, בקרב מעריצי סאגת הסרטים עלה הרעיון הפופלארי והמתבקש שסטן, כוכב ה-'MCU' ילוהק לתפקיד לוק סקייווקר הצעיר. הרעיון אף הועלה מה וכמה פעמים בראיונות עבר, ועליהם השיב סטן: "אם מארק המיל יתקשר אליי באופן אישי לומר לי שהוא רוצה לחלוק איתי את התפקיד, אז אאמין בזה. עד אז, לא אאמין בזה" כלומר, נראה כי סטן מחכה לאישור מצידו של המיל לרעיון. ואכן בחר המיל להגיב לרעיון ולהצהרתו של סטן בטוויטר, אך בצורה עקיפה וטען שלמרבה הצער אין לו "מילה" בנושא. דעות שונות בנוגע לשחזור של פרצופים אייקונים וליהוק מחדש, טוענות כי זו תהיה החלטה לא טובה, מכיוון שלכידת מהות הדמויות היא כמעט ובלתי אפשרית (כמו ביקורות שהיו על הופעתו הצעירה של האן סולו בסרט "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים"). למרות זאת, ליהוק שחקן צעיר לתפקידו של לוק סקייווקר יכול ליצור הופעה טובה ומעניינת יותר משימוש פעם נוספת בטכנולוגיית CGI (לאחר שלוק סקייווקר צעיר הופיע כך בסדרה "המנדלוריאן"). 

הסרט החדש של דה רוק מקבל תאריך

השחקן דוויין ג'ונסון או בכינויו דה רוק, חשף בעמוד האינסטגרם שלו את תאריך יציאת הסרט "Black Adam" מבית 'די.סי קומיקס' בכיכובו, וכתב: "כוח גלובלי, משבש ובלתי ניתן לעצירה מהאיש בשחור עצמו". הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-29 ביולי 2022. פרטי העלילה עדיין לא מלאים, אך ידוע כי דה רוק יככב בתור הדמות הראשית, לצד אלדיס הודג' בתפקיד הוקמן ונואה סנטינאו בתפקיד אטום סמאשר. תהליכי הפקת הסרט צפויים להתחיל בחודש הבא.

לברון ג'יימס ובאגס באני מאחדים כוחות

שחקן הכדורסל האגדי לברון ג'יימס ובאגס באני מאחדים כוחות למען הסרט "Space Jam: A New Legacy" . עלילת הסרט תעסוק בעולם בו לברון ג'יימס ובנו נקלעים בעולם המכיל את כל הדמויות והסיפורים של 'האחים וורנר', בשליטתו של נבל בשם אל ג'י (דון צ'ידל). בעזרת באגס באני, לברון יוצא אל העולם הדמיוני של הלוני טונס כדי להציל את בנו האבוד. כדי לחזור לעולם נורמלי, לברון צריך לנצח במשחק כדורסל נגד גרסאות דיגיטליות של שחקנים מליגת ה-NBA. הסרט "Space Jam: A New Legacy" ייצא לאקרנים ב- 16 ליולי 2021. הפוסטרים לסרט נחשפו השבוע:

 

תגובות