חדשות הקולנוע: ונום וספיידרמן ייפגשו על המסך?. באדיבות yes

חדשות הקולנוע: ונום וספיידרמן ייפגשו על המסך?

ריהאנה מסרבת לסרט חדש, הסרט "יחידת המתאבדים" בטופ - אבל לא בשיא, המצטרף החדש ל"סוניק" ומה יעלה בגורלו של "דדפול"? • סיכום שבוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בטופ, אך לא בטופ

הסרט "יחידת המתאבדים" נמצא במקום הראשון בקופות! הסרט, זוכה לביקורות חיוביות אצל מרבית מהמבקרים וגם בקרב הקהל שמגיע בהמוניו. בסוף השבוע הראשון שלו הכניס הסרט כ-26.5 מיליון דולר. הסרט הנוכחי מוגבל בהגבלת צפייה גבוהה יותר בארצות הברית, בהתאמה לעלילה הקשה. למרות שהסרט החדש מככב בראש ההכנסות, הסרט הקודם הגיע בסוף השבוע הראשון שלו לרווחים של כ-133.6 מיליון דולר. ההערכות הן שהמגיפה וכן עליית הסרט במקביל ב-HBO Max הם אלו שגרמו לנתון הכנסות נמוך (יחסית).

 

דדפול 3?

שני סרטיו הראשונים של ״דדפול״ היו הצלחה אדירה והפכו ברגע לשוברי קופות גדולים. כאשר הראשון מבניהם הרוויח 782 מיליון דולרים וסרט ההמשך שלו שאף הצליח מעט יותר, הרוויח 786 מיליון. בדיוק בגלל ההצלחה, מעריצים רבים לתהות מתי יגיע הסרט השלישי? ובכן, בעודו מקדם את סרטו "Free guy", סיפר ראיין ריינולדס שהוא צופה שתחילת הצילומים של הסרט הבא יהיו שנת 2022 וכי כבר החל לעבוד במרץ על כתיבת התסריט, זאת לאחר שהציע לענקית הקולנוע ״דיסני״ לעבוד יחד אך נענה בשלילה.

© באדיבות yes

מבצע קיפוד

כוכב "יחידת מתאבדים" החדש, אידריס אלבה, מצטרף ל"סוניק הקיפוד 2" ויתרום את קולו לדמותו של "נאקלס הקיפודן" (האדום) בסרט שעתיד לצאת בשנת 2022.

© gettyimges.IL\Emma McIntyre

שילוב מתבקש

בחודש הבא יצא הסרט החדש של "ונום", וכוכב הסרט, טום הארדי, כבר נמצא בסבב קידום לקראת היציאה שלו לאקרנים. בראיון שנערך עמו נשאל הכוכב על אפשרות לקרוסאובר עם דמות ושל ספיידרמן (שכן דמותו של ונום משתייכת לאותו יקום קומיקס). "אם שני הצדדים יהיו מוכנים וזה יועיל לשני הצדדים, אני לא מבין למה לא לעשות את זה", שיתף בחיוב. "אני מקווה להצליח לדחוף. יש לזה פוטנציאל והייתי עושה הכל כדי שזה יקרה".

 

גיבורת על לא טיפוסית

השבוע, בראיון לווג הבריטי, ג'מה צ'אן מדברת על הגיבורה החדש שהיא מגלמת ב"נצחיים" שעתיד לצאת לאקרנים בחמישה בנובמבר הקרוב. ויחד איתה מספרת קלואי ג׳או גם היא על דמותה של סרסי, נצחית בעלת חיבה לבני האדם, הפורצת את גבולות הגדרת גיבור העל ועל ההתרגשות שמלווה אותה ביצירה וגילום של גיבורת על מסוג אחר: ״תמיד הייתה לי תשוקה ליצור גיבורת על שרואים לעיתים רחוקות בז'אנר הזה". ג'מה מוסיפה כי "סרסי היא לא גיבורת העל הטיפוסית, היא לאו דווקא הלוחמת הטובה ביותר, אין לה את הכוחות המרשימים ויש לה קשר עם בני האדם, העולם והאדמה. אנג'לינה ג'ולי, קומאיל ננג'יאני, לורן רידלוף, בריאן טיירי הנרי, סלמה הייק, ליה מקהוג, דון לי וקיט הארינגטון מככבים גם הם בסרט הקרוב, שבמרכזו קבוצת חייזרים בני אלמוות- ״הנצחיים״ שחיים על פני כדור הארץ למעלה מ -7,000 שנים בתור הם מתאחדים מחדש כדי להגן על מנת להגן על המין האנושי ולהילחם נגד יריביהם, גזע הנקרא "הסטיות".

ריהאנה מסרבת

הזמרת האהובה סירבה לקחת תפקיד שנכתב במיוחד עבורה בסרט "אנט " עם אדם דרייבר ומריון קוטילארד, כך שיתף הבמאי ליאו קארקס. "זה היה חלק קטן שנכתב במיוחד עבורה", שיתף הבמאי, "היא הייתה אמורה לגלם את עצמה ולשיר דואט עם אחת הדמויות". הסרט, ללא ריהאנה, יעלה באמזון פריים כבר ב-20 באוגוסט.

© gettyimges.IL\Rich Fury
תגובות