רכילות בקטנה: השחקן שאושפז בבית החולים. adobestock אילוסטרציה

רכילות בקטנה: השחקן שאושפז בבית החולים

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הכוכבת שעזבה את הארץ, התפקיד החדש של יהודה בוחבוט, הזוגיות של טום וזנדאיה מעולה מתמיד ואיפה ישבו יחד הכוכבים הגדולים?

אם הייתם עסוקים בלקנות דברים אחרונים לקראת החזרה ללימודים בשבוע הבא, ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רוקדת עם כוכבת

כוכבת הנוער האהובה, ג׳וג׳ו סיווה יצאה מהארון בשנה האחרונה ומאז היא נראת פורחת מתמיד. סיווה, בת ה-18 לוהקה לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" והיא תהיה אחראית על היסטוריה אחת לפחות בתולדות הפורמט כאשר היא תצוות לרקדנית אישה ולא לגבר.

© Gettyimages.IL/Andrew Toth

מתחדשות

ב-roses השיקו את הקולקציה החדשה שלהם והכוכבים כבר הספיקו להתפנק מהמלתחה החדשה והמעודכנת. אז אם ראיתם את בר מיניאלי או הודיה כהן עוברות ברחוב עם לוק מגניב, נספר כי מדובר במותג ישראלי כחול-לבן.

© באדיבות roses

חנוכת בית

השקת רשת CASTRO HOME החדשה נערכה בתחילת השבוע בחנות הדגל החדשה בגן העיר בתל אביב. בין המוזמנים: שלומית מלכה – הפרזנטורית של המותג החדש, אורנה בנאי ובת זוגה עדי כהן, יהונתן מרגי (שמשמש כפרזנטור של מותג ההלבשה), דורית רבליס, ליה שקד מה"כוכב הבא"  שנבחרה לשיר את שיר הקמפיין ועוד אורחים רבים נוספים. 

סטטוס חדש

ואם כבר שלומית - השבוע נודע כי היא והאקס יהודה לוי עשו את זה רשמי והתגרשו ברבנות בתל אביב.

© רפי דלויה

אורחת על הסט

הזמר רותם כהן, פרזנטור רשת אייס (ACE), התייצב השבוע לסט הצילומים של הקמפיין החדש. על הסט שנבנה במיוחד, התכנסו רותם ובת זוגו לעלילה, עדן סבן. אך סבן לא הייתה בת הזוג היחידה על הסט, לצילומים הגיעה גם שי שגיא, בת הזוג האמיתית של כהן כבר תשעה חודשים.

זיני סטייל

לראשונה: בן זיני עיצב קולקציית בגדים ואקססורייז לנשים וגברים בשם ״Pink post” שתימכר בלעדית באתר one project. זיני דיגמן לקולקציה בעיצובו לצד נויה ארביב (שהייתה החברה הטובה של האקסית) בסקייט פארק תל אביב, כולל כמה תמונות צמודות במיוחד.

© דורון ברסקי, באדיבות יחסי ציבור

אתם יושבים?

התפרסמו סידורי הישיבה באירוע המט גאלה השנתי, אז מי ליד מי? בשולחן אחד תוכלו למצוא את ליידי גאגא, היילי ביבר, קול ספראוס, דונטלה ורסאצ׳ה, נעמי קמפל ועוד, כשבראש אחד של השולחן יושבת ביונסה ומהצד השני - אדיסון ריי; בשולחן אחר תוכלו למצוא שמות כמו ג׳סיקה פארקר, לורד, בלה חדיד, ליזו, קים קרדשיאן, ריהאנה ועוד.

© gettyimages_IL/Larry Busacca

בשולחן e תשב טיילור סוויפט, צ׳ארלי דמילו, קיילי ג׳נר (שהשמועות אומרות ששם היא תשיק בטן הריון), דה וויקנד, לילי קולינס, לנה דל ריי ועוד; שולחן f יכיל את דיקסי דמילו, ניקי מינאז׳, אנה ווינטור, אריאנה גרנדה, בילי אייליש, סלינה גומז, טימות׳י שאלאמה,  קייטי פרי ובעלה השחקן אורלנדו בלום; בשולחן H - זנדאיה, ראיין ריינלודס, סלין דיון, ג׳יג׳י חדיד, קארדי בי, מיילי סיירוס, הארי סטיילס לצד האקסית קנדל ג׳נר ועוד.

© gettyimges.IL Jamie McCarthy

שעה ללהק

ליהוקים חדשים לסדרת הדרמה הפוליטית החברתית "שעת אפס" שתשודר ב-כאן 11: השחקן לב לוין (פלמח, בלקספייס) לוהק לתפקיד של "אסי"- תלמיד בכיתה של ליאן ומחזיק סוד כאוב. השחקן אמיר בנאי לוהק לתפקיד של "אגם" - בנם של אמיר ותמר. הצילומים לסדרה אותה יצרה דקלה קידר, החלו בימים האחרונים. העלילה עוסקת בתיכון מנומנם בכפר סבא. באמצע בשיעור אזרחות – ליאן, תלמידת י"ב ואמיר, מורה לאזרחות נקלעים לעימות פוליטי סוער שיוצא משליטה, הופך לקיצוני ומתלהם ומידרדר למקומות אישיים וכאובים.

הזוג הזה

על פי מקורבים שדיווחו ל-Us Weekly, מערכת היחסים של טום הולנד וזנדאיה מתנהלת כל כך טוב כי "שניהם מאתגרים זה את זה ומאזנים זה את זה". הצמד התחיל כידידים טובים לפני שהקשר הפך לרומנטי, ובנוסף, מערכת היחסים עובדת מכיוון שזנדאיה טוענת כי הוא גורם לה לצחוק. המקור של Us Weekly הוסיף כי זנדאיה הדריכה את טום "בעולם הסלבריטאים" וזאת מפני שכבר יודעת להתנהל באור הזרקורים שנמצאת תחתיו עוד מימי Shake It Up (2010) בערוץ דיסני.

© באדיבות פורום פילם

לא לבד

עידן תלם ממשיך לטפח את קריירת המשחק ולאחר שהשיק אותה בסרט ״פול ספיד״ שעלה לאחרונה לאקרנים, השבוע הוא כבר התייצב להצטלם לתפקיד אורח בסדרה ״לבד בבית 2״ של כאן חינוכית.

© יותם בוני

שחקן ״הנצחיים״ אושפז בבית החולים

השחקן בארי קיוגן שעתיד לככב בסרט החדש של ׳מארוול׳, ״הנצחיים״, הותקף ביום ראשון (ה-15 באוגוסט) בגלוואי, אירלנד. השחקן הובל לבית החולים שם טיפלו בפציעותיו שלפי המשטרה לא היו מסכנות חיים, ואנחנו מאחלים לשחקן החלמה מהירה ובריאות! הוא אולי מוכר לכם גם משום התפקיד שלו בסרט ״דנקרק״ לצד הארי סטיילס, שבוים על ידי כריסטופר נולאן.

יהודה המכבי (בערך...)

יהודה בוחבוט יגלם את את שמעון המכבי במחזמר "המכבים - הקרב האחרון". כזכור וכפי שחשפנו מוקדם יותר השבוע, עמנואל לוי לוהקה גם היא. עוד יככבו: טל מוסרי, אוראל צברי, רינת גבאי ושחקנים נוספים.

© yehuda_buhbut@ אינסטגרם

העדי של עדי

עדי הימלבלוי הצטלמה ביום חמישי שעבר לקמפיין של "אליוף תכשיטים" (כן, כן יש קשר לאדם אליוף). זו הפעם ראשונה שעדי מצטלמת לקמפיין של תכשיטים ולדבריה זה משהו שתמיד רצתה לעשות. על סט הצילומים היו תכשיטים בשווי 2 מיליון ש"ח, מאבטח צמוד שמר על עדי והתכשיטים לאורך כל יום הצילום. רק לנו יש דה ז׳ה וו מפרק הבכורה של ״מנדלבאום בלש פרטי״?

© אור גפן

התחלה חדשה

הדוגמנית הבינלאומית סופיה מצטנר עוזבת את ישראל ומעתיקה את מגוריה לניו יורק במטרה לכבוש את העיר לגמרי לבדה, את החודש הראשון יבלו איתה חברותיה מהסוכנות R&R אריאל הלוי ואן סוויסה. 

© צילום פרטי

 

תגובות