הסלבס שהיינו רוצים שיהיו המורים שלנו. צילומים מאינסטגרם

הסלבס שהיינו רוצים שיהיו המורים שלנו

לכבוד החזרה לספסל הלימודים: הרכבנו את נבחרת המורים החלומית מתעשיית הבידור המקומית • את מי הייתם בוחרים?

אליאנה תדהר, נועה קירל, אסיף אלקיים או לינוי אשרם? לכבוד שנת הלימודים החדשה החלטנו לפנטז על אילו כוכבים יכולים להיות המורים שלנו בכיתה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אליאנה תדהר - מחנכת הכיתה

תודו שהיא הליהוק המושלם למחנכת הכיתה, נכון? אליאנה היא פשוט המחנכת החלומית. יש בה כל כך הרבה טוב, הכלה והקשה ונראה לנו שהיא תמיד תהיה קשובה לצרות שלנו.

© ענת מוסברג

לי בירן - מורה למוזיקה

בן הזוג ואחד המוזיקאים האהובים עלינו, לי בירן לגמרי יכול להיות המורה למוזיקה שלנו. הוא נמצא שם עבור כל כך הרבה אמנים מתחילים, יש לו חיבה והבנה כל כך גדולה למוזיקה ואין יותר מושלם מללמוד ממישהו כזה. אגב, נשמח שיבצע לנו איז הלהיט מדי פעם בשיעור. בתודה, צוות ההנהלה.

© חגי דקל

ליאל אלי - מורה לתקשורת

זה ליטרלי העולם החדש של התקשורת. ליאל אלי שרק בשנה שעברה סיימה תואר בתחום, מבינה את הרשתות החברתיות, שימשה כאחת המסבירות הלא רשמיות של ישראל במבצע "שומר החומות" והיא לגמרי יודעת לתקשר את עצמה. בקיצור ליאל - אם לא נעשה שיעורי בית, אל תעשי לנו שייד!

© @liel_eli מתוך אינסטגרם

אסיף אלקיים - מורה לאזרחות ולספרות

הסופר, המנחה ובוגר "האח הגדול" מראה לנו לא מעט מהידע שלו על פוליטיקה והוא עבר בעצמו בכנסת. אלקיים הוא המורה שכולם ירצו להקשיב לו, ולא רק בשיעור אזרחות - אנו נותנים לו את הכבוד ללמד אותנו גם ספרות, כאחד שמתעסק עם מילים, כתב ספרים מצליחים ויודע לנתח טקסטים בצורה שמרגשת אותנו ואותו. 

© שריי עוז

גל אמיתי - מורה לתיאטרון

להיות או לא להיות? גל אמיתי אחראי כבר שנים על כמה מכוכבי הנוער החדשים שעוברים אצלו בסטודיו למשחק. אז כנראה שיש לו את הטאצ' לסייע לנו בנושא ולגלות בנו את הפוטנציאל, לנתח את הדיאלוגים ולהפוך את הבמה למקום המושלם עבורנו.

© מתוך אינסטגרם @galamitai

גל גדות - מורה לאנגלית

השגרירה שלנו מעבר לים היא המורה שאולי בחיים לא נשיג, אבל תנו לנו לפנטז שהיא תתן לנו קצת מהאנגלית שהיא רכשה בשנים שלה בהוליווד.

© gettyimges.IL\Miguel Schincariol

עומר גולדמן ואביב פנקס - מורות להיסטוריה

הן כותבות ביחד את סדרת הנוער "פלמח" שמעוררת בנו סקרנות על דברים שקרו הרבה לפני שנולדנו אז בהחלט אין יותר מתאימות מגולדמן ופנקס להעביר לנו את שיעורי ההיסטוריה בבית הספר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aviv Pinkas (@avivpinkas)

סטטיק (לירז רוסו) - מורה ללשון

הוא אחד מהכוכבים הכי חכמים בתעשייה ועם כמה שהוא ממציא מטבעות לשון חדשים הוא גם מקפיד לדבר עברית רהוטה. תודו שזה המורה הכי מגניב שאפשר לבקש למקצוע הזה!

© Binge Productions

עידן תלם - מורה למחשבים

אחד מהגיימרים האהובים עלינו וכזה שפיצח את הנוסחה! תלם ידע לגרום לנו להתלהב ממחשבים ובשאיפה שבזמן שנותר מהשיעור הוא גם יתן לנו משחק - מה שבכלל יהפוך אותו למורה המועדף עלינו.

© יותם בוני

פיטר פלצ'יק ולינוי אשרם - מורים לספורט

מה יותר טוב מללמוד ספורט ממדליסטים אולימפיים? פיטר ולינוי הם שניים מהכוכבים הספורטיביים שקשה לפספס והלוואי עלינו מורי לספורט כאלה!

© gettyimges.IL\ Laurence Griffiths, אינסטגרם

נועה קירל - מורה למתמטיקה

עם כל הקמפיינים שקירל עושה, כל המספרים שהיא רואה וכן השיר "מיליון דולר", נראה לנו שהיא מבינה דבר או שניים בכל הנוגע למתמטיקה. אולי לא באמת נוכל להתרכז בשיעור עם כל הצרחות מההיסטריה שלנו, אבל העיקר שנשוויץ לכולם שהיא המורה שלנו. לא ככה?

© ערן לוי
תגובות