הזמן שלנו: פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס. צילום מאינסטגרם

הזמן שלנו: פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס

מנועה קירל ועד בר ברימר: ערב יום הכיפורים הוא זמן מעולה גם עבורנו לעשות חשבון נפש. גם השנה הקדשנו את היום כדי לבקש סליחה ולפתוח דף חדש עם הסלבס. סולחים לנו?

כמיטב המסורת השנתית, גם הפעם החלטנו לנצל את יום כיפור כדי לבקש סליחה ומחילה מכל אותם סלבס (והמעריצים) שהטרפנו במשך השנה. סליחה שצחקנו, פגענו, חתמנו ביקורות שליליות על פרויקטים שלכם, עשינו כותרות מפוצצות בעזרתכם, עשינו מנחוס ובאופן כללי לא עזבנו אתכם לשנייה. אבל יש כמה כוכבים שאנחנו חייבים להם התנצלות טיפה יותר אישית...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אגם בוחבוט 

סליחה מאגם בוחבוט על כך שבישרנו על תקרית שיר המגבות שלה מול האגודה למלחמה בסרטן. נזכיר כי בעקבות השיר של אגם בוטל הקמפיין שלה ל״חכם בשמש״ כיוון ש״מגבות״ הכיל מסרים נוגדים לגמרי, לטענת האגודה. בין הצדדים התפתחו תגובות נגדיות ולא כל כך נעימות בכתבה ואנחנו די נקלענו באמצע. אופס?

 

© מישה קמינסקי, מתוך הקליפ

 

בר ברימר

סליחה גם מבן הזוג השחקן בר ברימר על כך שהיינו עירניים מדי וחשפנו פרט שהוא ככל הנראה תכנן לחשוף רק בשלב מאוחר יותר! בעקבות סטורי תמים שהעלה עם חברים וטקסט בצד, הצלחנו לזהות כי מדובר בסדרה מקורית שיצר עליה עומל בימים אלו.

 

© מאינסטגרם

 

נועה קירל

סליחה מנועה קירל על כך שגם השנה לא ויתרנו לה על אתגרים ויראלים והמשך מסורת הבדיחות שלה אצלנו. אבל יחד עם זאת - מסורת זאת מסורת!

כוכבי הפסטיגל

נתחיל עם סליחה מהכוכבים של הפסטיגל בשנה הקרובה (בתקוה שיתקיים אמן!) על כך שהרסנו להם את הסוד על השתתפותם ואף חשפנו ממש לאחרונה את שם המופע לאחר שנחשף בעקבות תקלה באתר המכירות. סליחה גם מהכוכבים של שנה שעברה על כך שבעקבותינו קמו מחאות של ילדים ונוער ברחבי הארץ (עד כדי כך שזה אפילו הוזכר בעלילה!)

 

עודד פז

סליחה מעודד פז על כל שהרבה לפני שהוא וערוץ הילדים החליטו להיפרד די אילצנו אותו לבשר להם את זה בראיון על הסט של ״הבנים והבנות״ ועוד להכתיב זאת בכותרת.

 

אנג׳ל ברנס

סליחה מאנג׳ל ברנס על כך שאילצנו אותה לחשוף את הקראש שהיה לה על בר ברימר מול המצלמות ואף לשתף שזה מה שגרם לניתוק הקשר ביניהם. אגב, שוב סליחה מבר שהעמדנו אותך במפתיע באמצע ראיון בשאלה על הנושא.

סליחה מהסלבס שנאלצו לצחוק על עצמם

אנחנו מכורים לבדיחות אבא מטופשות, במיוחד למשחקי מילים משמות המשפחה של הכוכבים. על כן השנה לא הפסקנו לעשות זאת בטיקטוק שלנו - מה שגרם לקהל להגיב, לצחוק ולצפות בהמוניו (ואפילו לבקש ספציפיים!). אנחנו יודעים שזו בדיחה מטופשת עבורכם, אבל היי! אתם ויראליים!

סליחה מנפגעי סלי

השנה הצטרפה לכוחותינו גם כתבת השטח הפרועה סלי - שלא עושה הנחות לסלבס, למרות היותה מתלמדת. סלי הטרידה את הכוכבים, צחקה עליהם ובעיקר לא נתנה להם להשחיל מילה.

סליחה מטל גרושקה

על כך שנתקלנו את השחקן האהוב בשאלה ראשונה על הזוגיות עם דין הפנר, כמה דקות אחרי שלחששו לנו עליה. אתם כאלו חמודים!

סליחה מעומר חזן

על כך שהגענו למסיבת ההפתעה שלך ובאנו פשוט לתעד את הגעתם לחגיגה - אך לא ציפינו שאתה תהיה גבוה מדי... במקום למחוק ולתעד משהו חדש - דווקא החלטנו לחלוק עם העולם את הסיטואציה.

סליחה מבן אל

טוב, הפעם זה לא היה כל כך באשמתנו. בן הביא לנו ציטוט זהב ולא יכולנו להשאיר אותו לעצמנו צפו בעצמכם.

תגיות
תגובות