לא מושלמים: הסלבס שעשו טעויות - והתנצלו בפומבי. צילום מאינסטגרם

לא מושלמים: הסלבס שעשו טעויות - והתנצלו בפומבי

לטעות זה אנושי וזה קורה גם לסלבס הגדולים ביותר בארץ ובעולם.לכבוד יום הכיפורים שחל היום (ד׳), ריכזנו לכם את ההתנצלויות הגדולות ביותר של הסלבס לאורך השנים האחרונות!

מאריאנה גרנדה ועד אדיסון ריי: רגע לפני יום הכיפורים, אספנו את כמה מהתנצלויות הבולטות והפומביות של הכוכבים על התבטאויות שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אריאנה גרנדה

כולם עושים טעויות - גם זמרת העל, אריאנה גרנדה, נתפסה בעדשת המצלמה כאשר היא מתבטאת נגד אמריקה ומלקקת סופגניות במאפיה. מהר מאוד הבינה גרנדה את הטעות שלה ומיהרה לפרסם סרטון התנצלות בחשבון הטוויטר שלה, שם ביקשה סליחה מעוקביה האמריקאים. “אני גאה מאוד להיות אמריקאית”, אמרה והוסיפה שההערות שלה נועדו להיות פרטיות, שמכוונות לחבר שלה שקונה את הסופגניות וכי לא התכוונה לרגע לפגוע באיש.

 

דה בייבי

אחת התקריות היותר טריות בביצה העולמית, היא ההתבטאות החשוכה והגזענית של הראפר "דה בייבי" כנגד הקהילה הגאה. ביולי האחרון הופיע הראפר בפסטיבל במיאמי ובמהלך ההופעה קרא לקהל להרים טלפונים ולהאיר את האולם, אלא אם כן הם נשאים של נגיף האיידס והולכים למות בעוד זמן מה, כשהוא מכוון את דבריו לקהילה הגאה. בעקבות האמירה החשוכה, אומנים רבים יצאו כנגדו ועשרות פסטיבלים ביטלו את השתתפותו, דה בייבי, שהבין כי הוא במחסום, מיהר להתנצל בפני הקהל וטען כי זה נבע מבורות תוך כדי שביקש את רחמי קהלו. בהמשך, נפגש גם עם ארגוני מאבק במחלת האיידס ונראה כי למד מהטעות בדרך הקשה, כך לפחות אנו מקווים.

 

אסי עזר

גם המנחה המוכר והידוע שלנו, היה צריך להתנצל בפומבי אי שם בשנת 2014, לאחר שהיה מעורב בכמה תקריות עם סלבס ידועים מהביצה המקומית ובניהם נטלי דדון שאפילו הגיעו לאזהרה לקראת הליכים משפטיים, חלקם גם בעקבות תכנית הרדיו ששידר באותה התקופה. כשציין שנתיים עם בן זוגו אלברט אסקולה, הוא פרסם פוסט על הזוגיות שלהם ובין השאר התנצל על מה שעשה עם הציטוט: "עשיתי כמה דברים שאני מתחרט עליהם... ברדיו הרשתי לעצמי להתפרע, להיות נועז יותר, בוטה יותר, מוקצן יותר. גם על חשבונם של אחרים (היי לשכנה שלי, היי לנטלי דדון וכו'). אני מצטער על כך. בתקופה הקרובה אני מתכוון לנסות להוכיח לעצמי שאפשר להיות משעשע, נועז וכייפי ברדיו גם בלי לפגוע באף אחד ומבלי ליצור במאזינים תחושת אי נוחות... מקווה שזה יעבוד. בטח יהיו עוד כמה מעידות בעתיד אבל אני אנושי, וזה בסדר".

 

© צילום מאינסטגרם @assiazar

אביב גפן

הזמר מוכר כבן אדם שאוהב מאוד להביע את דעתו בתקשורת ולא מתבייש מאף אחד. אבל הפעם אנחנו מתמקדים בהופעה של אברהם פריד בה התארח בשנה שחלפה. השניים שרו ביחד את שירם המשותף ״בצורת״ תוך כדי שגפן חובש כיפה ומתנצל מול הקהל: ״בעברי הרחוק כתבתי משפטים (על הקהל החרדי - נ״א) מתוך בורות ופגעתי בהרבה אנשים, אז אני רוצה לומר סליחה".

 

בן אל ושימי תבורי

גם במשפחות הכי טובות יש ריבים וסכסוכים לפעמים. בין האבא והבן המוכרים התקיים נתק של כמה שנים עקב כך ששימי החליט לצאת עם יהודית באומן (שלימים הפכה לאשתו). בן אל ואחיו טענו ששהיא משפיעה לרעה על אביו ומנצלת אותו  - דבר שיצר סכסוך ארוך טווח. ביולי האחרון, נשמעה דפיקה בדלת הבית של בן אל בו ראה את שימי אבא שלו מול עיניו והשניים ערכו את הסולחה המתבקשת. "אני מעריך מאוד את האהבה שלכם אליי, באמת מהלב! בחיים לא הרגשתי כל כך נאהב ושוב, אני מעריך את זה! אבל לפעמים יש גבולות שאנשים חוצים, וזה לא לעניין בכלל. אבא שלי סיפר לי שהוא מקבל קללות ואיומים ומאוד קשה לו עם זה. אבא שלי בן אדם מבוגר והוא לא יודע להתמודד עם דברים כאלה. אני יודע שאתם מנסים 'להגן' עליי, אני מעריך את זה. אבל שוב, לא על חשבון פגיעה בבן אדם אחר, במיוחד לא באדם שכל כך חשוב לי". אין כמו משפחה!

© beneltavori@ מתוך אינסטגרם

ליהיא גרינר

אנחנו כבר יודעים שליהיא גרינר אוהבת להסתבך בכל מיני פרשות מתוקשרות. האחרונה שבהן, הייתה האסון הנוראי במירון במאי האחרון. הכוכבת פרסמה בבוקר שאחרי האסון סרטון בו אמרה על הקהל (בין היתר): "חיות, נגמר העולם? אני לא מבינה את זה. תשמרו על עצמכם. אני מבינה שיש פה סגולות וכל מיני דברים, אבל אפשר ללכת לרבי שמעון בר יוחאי ביום אחר". גרינר חטפה ביקורות קשות מהגולשים שזעמו על הטיימינג ועל תוכן הדברים. גרינר חטפה קללות, איבוד עוקבים ברשת ואיומים על חייה - שגרמו לה להסתגר בביתה ולנעול זמנית את חשבון האינסטגרם שלה. ובכל זאת, גרינר לא שכחה להתנצל ופרסמה את הסטורי הבא: ״משתתפת בצערכם לכל המשפחות של ההרוגים, יום קשה. סליחה שאני עצבנית על המקרה הזה, כי זה פשוט היה מיותר. ידעו שיקרה אסון ונתנו לזה לקרות. פשוט עצוב. חייב סדר, חייב שינוי".

 

שון מנדס

גם הזמר הקנדי והאהוב, עשה טעות כשפנה אל הזמרים סם סמית' בלשון פניה "הוא", במקום "הם" בהופעת הג'ינגל בל, לאחר שהצהירו במפורש כי הם מבקשים שיפנו אליהם בלשון פניה רבים בלבד. מנדס, שעשה את הטעות בתום לב, התנצל בסטורי בפניהם ומיד חזר בן על הטעות, שנעשתה ללא כוונת תחילה.

© Gettyimages.IL/David Livingston

אסי בוזגלו

גם הכדורגלן לשעבר וזוכה "הישרדות" מצטרף לרשימה שלנו בעקבות פליטת פה בתכנית הריאליטי. בתכנית אמר שהוא לא היה מרגיש בנוח אם היה עמו שחקן מהקהילה הגאה בחדר הלבשה של קבוצת הכדורגל. בתום שידור הפרק בוזגלו הותקף מכל עבר בתקשורת וברשתות. לבסוף התנצל וכתב: "אני מקבל המון תגובות מכל מיני סוגים על הפרק של אתמול והרגע בו התייחסתי לסיטואציה בה אהיה בחדר הלבשה ביחד עם כדורגלן גיי חשוב לי לפתוח ולהגיד דבר ראשון - טעיתי".

© מתוך הישרדות, רשת 13

קים קרדשיאן

גם המלכה האם של הביצה בחו"ל עושה טעויות לפעמים. לפני שמותג ההלבשה שלה, "סקימס" זכה לשמו הפופולארי, הוא נקרא בכלל "קימונו", לא בשל הדימיון בין המחטבים לתלבושת היפנית המסורתית, אלא כרמיזה לשמה קרדשיאן. השם עורר תגובות נזעמות ביפן וגרר פוסטים רבים שהאשימו אותה בזלזול במסורת. קרדשיאן לא נשארה אדישה ופרסמה פוסט התנצלות פומבי בחשבון האינסטגרם שלה בו לקחה אחריות על המקרה ושינתה את שם המותג. "אני כל הזמן מקשיבה, לומדת וגדלה", כתבה בפוסט ההתנצלות שפרסמה, "כשחשפתי את שם מותג המחטבים שלי, עשיתי זאת מתוך הכוונות הטובות ביותר. אך לאחר מחשבה מעמיקה החלטתי שאשיק את המותג תחת שם חדש".

© gettyimages.IL/Presley Ann

ריהאנה

את ההתנצלות הבאה מסרה ריהאנה אל הקהילה המוסלמית לאחר הופעתה "Savage X Fenty" והכילה בתוכה שיר שכלל פסוק איסלאמי שנקרא "חדית". לאחר ההופעה, הרשתות החברתיות סערו וכעסו על שימוש לא מכובד בשפה המקודשת שלהם יחד עם מופע בהלבשה תחתונה. ריהאנה בחרה להתנצל בחשבון הטוויטר שלה וצייצה התנצלות מפורטת ואפילו הסירה את השיר מכל המקומות.

© gettyimges.IL\Rich Fury

אדיסון ריי

את הרשימה סוגרת לנו אדיסון ריי שהתנצלה לאחר ששיתפה כמה שנים מוקדם יותר סרטון של אישה שמפרסמת את דעתה על מחאתם של "Black Lives Matter". אותה האישה אומרת שם כי אותם המוחאים הם כת וכי כל חיים הם חשובים.אדיסון העלתה לסטורי התנצלות ובה אמרה: "לפני ארבע שנים פרסמתי מחדש סרטון שכלל אישה שמשתפת את מחשבותיה בנושא... לא הבנתי ולא התחנכתי מספיק על העוולות החברתיות העומדות בפני הקהילה השחורה, כל החיים לא יכולים להיות חשובים עד שחייהם של הקהילה יהיו כאלו". בנוסף הבטיחה הכוכבת כי היא מודעת לטעויות שלה וכי היא מתחייבת ללמוד מהן.

© צילום מאינסטגרם
תגובות