רכילות בקטנה: המפגש המיוחד של כוכבי הטיקטוק. adobestock

רכילות בקטנה: המפגש המיוחד של כוכבי הטיקטוק

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הכוכב שחגג ברית לבנו הבכור, קים קרדשיאן מסבירה והסערה החדשה סביב בריטני ספירס • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בצום שהיה השבוע ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

וייקרא שמו בישראל...

השבוע קיימו נאור ומאור אדרי ברית לבנם הבכור באולמי "טרויה" באשדוד. לרך הנולד, לפני הזמן, נערכה חגיגת הברית בה נחשף השם הנבחר: ריף אברהם אדרי. מזל טוב!

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

מוכנה לאמהות

מקורב לג׳ניפר לורנס חושף פרטים חדשים על הריונה הראשון של הכוכבת למגזין ״פיפל״. ״היא רצתה משפחה במשך זמן רב ומצאה בן זוג אידיאלי שהוא אוהב, מכבד ונהנה להיות בסביבתה… היא אוהבת את חיי נישואין, ויש להם קשר חזק מספיק כדי להביא לתינוק. היא שמחה מאוד ומצפה להיות אמא״. המקור נשאל גם מה יעלה בגורל קריירת המשחק שלה, וזה ענה כי: ״היא אוהבת את העבודה שלה והיא תמשיך. כמו שחקנים אחרים, היא תאזן את הקריירה שלה ואת חייה כאישה ואמא. היא יודעת שאמא מוגשמת עדיפה על מי שמוותרת על מה שהיא אוהבת ואז מתחרטת".

© Gettyimages.IL/Pascal Le Segretain

טיפ מהכוכבת

ההערה של אוקטביה ספנסר על פוסט האירוסין של בריטני ספירס השאירה את כולם עם מחשבות. לאחר שבריטני ספירס העלתה כי היא מאורסת ולאחר שהארוס העלה תמונה של הטבעת היקרה, השחקנית הידועה אוקטביה הגיבה לבריטני "תגרמי לו לחתום על הסכם ממון". למרות שהיא מחקה את ההערה מעריצים רבים מגלים תמיכה בהודעה, במיוחד על רקע כל הצרות המשפטיות והפיננסיות של בריטני לאחרונה.

הקרנה פרטית 

בתחילת השבוע הגיעו שלל מפורסמים לצפות בפרק הפתיחה של דוקו הריאליטי ״חיים של אבא״ (רשת 13) בביתו של ישראל אור, ממשתפי העונה. בין הכוכבים היה אפשר למצוא את בן זיני, איציק זוהר, אדם אליוף,  אור שפיץ, דודו כהן, אביבית בר זוהר ועוד.

© אור גפן, יחסי ציבור

הכי אמריקאית?

קים קרדשיאן מסבירה את המשמעות שעומדת מאחורי התלבושת הוויראלית שלה של במט גאלה, שכזכור היה בסימן אמריקה. "מה יותר אמריקאי מחולצה מכף רגל ועד ראש?!", קים כתבה באינסטגרם יחד עם כמה תמונות שלה במראה בלנסיאגה. כידוע הגבר שלצידה הוא לא קניה ווסט אלא המעצב של בלנסיאגה.

© gettyimages_IL/Dimitrios Kambouris

אבא גיבור על

בפעם הראשונה מאז הפך לאבא, השחקן גרנט גסטין הגיע לצילומי העונה החדשה 'הפלאש', כשהוא שוב עם חליפת גיבור העל המהיר שלו.

אשליה של טיקטוק

ענבל רז, יהונתן בטיטו, נועה בוג, יסמין עומרי, פלג לביא, עמית מזרחי, אור אלקיים ודידי, אלינה רבינוביץ׳ וכוכבי טיקטוק מובילים נוספים הגיעו להשקת מוזיאון האשליות הבינלאומי שנפתח בתל אביב השבוע ולא הפסיקו לתעד.

© באדיבות יחסי ציבור

מצווה גדולה

הזמרים דודו אהרון ואיתי לוי הכניסו הערב ספר תודה לעילוי נשמות הרוגי האסון במירון באולמי עדיה. לאחר כארבעה חודשים מהאסון הנורא שפקד את מתפללי ההילולה במירון וגבה את חייהם של 45 מן המתפללים, הזמרים דודו אהרון ואיתי לוי ערכו יחד עם חברים נוספים הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתם. היוזמה משותפת לאיתי לוי, דודו אהרון, שרלי וחני פרוצי הפקות, שפי ששון, איציק סיטון, דני כהן, צחי פרידמן ראובן מימון וטל אהרון.

© ארן חן צלמים
תגובות